Direktlänk till inlägg 21 april 2010

Men jo.....

Av Mikael - 21 april 2010 09:13

Min Hare som bor i parken har hittat "flickvän" haha. Så nu har han sällskap när han käkar gräs, och whatever han/dom käkar på gräsmattan (hund-bajs el någe lol).


Men det är ju himla sött och ger lite förhoppningar att personer jag gilalr ska hitta någon riktigt skjyst partner att kramas med. Herr Hare har sällis, så att nu är ni next upp.   


Jag har fått igenom en massa "önskningar" både för egen del och andra under de 2 sista åren, som får en att undra hur det kan falla sig händelsemässigt på det här viset, och man kan lika gärna påstå något postisivt och abstrakt om det, och tro attdet är så att någon "skäggig gubbe" trollar åt oss. Jag tror ju själv, att det är en snygg tjej som har rollen som "gud", men det är ju kontroversiellt att påstå då, men men... Samt att det är vi själva som har extra ordinär tur, som man bara behöver att uppmärksamma, som just extra flyt. Vaaad, folk vinner ju på lotto trots allt ju hehe. Oddset för att man träffar någon om man nu vill det är ju oundvikligt.


En liten profesia tills imorgon: Vi kommer att ha luft imorgon att andas, trots att det finns vulkaner.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards