Direktlänk till inlägg 21 april 2016

Jo...

Av Mikael - 21 april 2016 15:38

Smittsjukdoms fri 100%. Vilket är trevligt.


https://sv.wikipedia.org/wiki/Differentialdiagnos


Fysiska skador på kropp = ökad belastning på hela systemet. Ptsd och tidigare fästingbett = Provsvar ser ut som dom gör. Har nytt Median grund värde för mig, om Jag drabbas av en LÄKARE som ÄGER på att vara mig igen. Han toa papper som han kallar för ???? och säger att har vet bäst. Är värt just det, vissa gånger pga Personlig ARROGANS? Eller utmattning av andra orsaker... Finns ju massvis av orsaker till att en läkare verkar vara skit just när man träffar han/hon. Märker man av en trend bland läkare från samma ställe, så kan man ju börja undra om kollegor delar vad för orsak att arbeta på det sätt dom gör på. Bias att tycka det är meningslöst att bry sig, pga patienter kommer endå tillbaka sjuka igen?..


Jag skulle vilja ect zappa min Takykardi för att testa om det funkar, samt käka Melodium i preventivt syfte, så jag framledes inte kostar i onödan. Fixa skelett och diverse nerver för känsel, så att Autonoma/perifera nervsystemet INTE är belastat, och kroppen är upptagen i onödan med det. Det kan jag ju glömma garanterat, pga onskefulla as? Som verkar systematiskt tvinga folk till självmord, tycker att det passar dom... DOM ÄGER JU!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards