Alla inlägg under april 2016

Av Mikael - 30 april 2016 22:32

FINNS MASSOR AV DOM I SVERIGE OXÅ! http://www.metro.se/nyheter/kriminella-gang-utnyttjar-kvinnor-som-sexslavar/HdzpdD!VSbvADWu2HfoP5XXCa4BVw/


SLUTA LEV I EN DRÖM-FANTASI PSYKOS VERKLIGHET!

Av Mikael - 30 april 2016 22:29

http://www.metro.se/metro-debatt/nu-far-det-vara-slutrunkat-i-kollektivtrafiken-ge-din-sperma-ett-syfte/EVHpdA!flE4RDZkP4wA/


JAG = SAVANT, EMPAT, OFÖRSKÄMT KLYFTIG osv. Med mera av lustig design plus, erhum... Gudinnors favo   = garanterad Spott i afterlife Hyddan - Lé special. INTET DRÄG INOM SYNHÅLL DÄR lol.


Nån kopp som är intresserad   

Av Mikael - 30 april 2016 22:22

Enda tid som jag förstår mig på.


En ökad biologisk ålder kan orsaka hälsoproblem, enligt honom. http://www.metro.se/nyheter/for-mycket-kott-far-dig-att-aldras/HdzpdD!D5nH21r3ivSaZLI0meW6JQ/


Sluta förgifta er eller sluta å gnäll. Om förgifta dig MEDVETET. LÅT BLI ATT GÅ TILL SJUKVÅRDEN!??? Jag kan ju glömma sjukvård. När jag gör allt för att orka med att vara vettig och nyttig. Vi borde kanske helt avväckla sjukvården i sverige?


Knark dispenser och avlivningspruta = ALLT SOM BEHÖVS?!


Enligt honom handlar det till stor del om kosthållningen, då människor med socioekonomiska problem äter mer "skräpmat". = SKITSNACKS URSÄKT! JAG ÄR EKONOMISKT UTBLOTTAD = KÄKAR ENDÅ NYTTIGT! GLADIATOR COST ROMAN STYLE = BILLIG!


Hur ofta rekommenderar du att en person ska äta rött kött över huvud taget? = ALDRIG NÅGONSIN = RENT GIIIIIIIIIIIIIIFT!!!! AVLIVA ALLA KOSSOR PÅ PLANETEN, FÖRUTOM ARLA KOSSOR!

Av Mikael - 30 april 2016 21:49

Är bara att konstatera att jag blir knäpp av folk. Beroende på hur personen fungerar. Med tanke på umgänge under uppväxt och liv, så kan man ju ställa sig frågan, vad det varit för typer. Måste ju säga att jag dragit på mig en massa skit, som jag inte har varit intresserad att ha å göra med...


Rent praktiskt så skulle väl en hightech byhåla med 100 personer passa mig. FOLK ÄR JU INTE KLOKA I HUVUDET ENLIGT MIN NORMAL STANDARD. Hade ju som sagt varit praktiskt att RYMT direkt som Nyfödd. Lite besviken på mig själv att jag inte kunde gå direkt.


Finns orsak att jag är helagro. För snacka om att det finns prykotiskt drägg?! precis utanför dörren, som Spatserar runt som perfa personen nr one... Sure... Men sorry, vill inte att ha å göra med dig. Har du en tunna saltsyra att umgås med istället   


Är väl lätt att märka vilka jag tycker är komplett GALNA idag. Samt dom som jag tycker är vettiga. No bodys perfect som sagt, men är ju inte de, det handlar om. Hidden Crasyness klubben finns det ju gott om... Jag vill inte veta nått om dom. Räcker med insikt i hur VRICKADE FOLK ÄR EGENTLIGEN! På ytan så är ju sverige FIN FINT land. Men c'mon... SVARTLISTAT INTERNATIONELLT FÖR BROTT EMOT MÄNSKLIGA RÄTTIGHETTER OSV... I REST MY CASE...


Skulle ju vara skönt med en egen stad utan psykotiska sadist monster, eller Struts folket = Lever i fantasti verklighet... = Självupptagen vs totalt medvetet ovetande NORM... Hur saker och ting egentligen är, det vill man ju absolut inte veta. Så ett tips är ju att Modifiera Nyheterna i Landet = Bara visa Disney filmer till nyheter = För folk skiter i vad som är fel = Annars hade det blivit ändring för länge sen... Personligen så tycker jag 80%? har en skruv lös, och gör mitt bästa för att hålla mig undan. Borde väl låsa in mig tills skuldsannering är klar... Men det är ju lite överdrivet att behöva göra. Men men... 


Men jo, ovan är ju BARA FIKTIVT gnäll. ALLT ÄR PRIMA PERFEKT, OCH ALLA ÄR IDEAL VARELSE NR 1 I UNIVERSUM! KAN INTE FÖRESTÄLLA MIG MER PERFEKTA 2benta varelser...   ?duger det som lögn?


Av Mikael - 30 april 2016 21:02


  Så söt   


Tror e är rätt: http://www.crossfitnordic.se/bjork-odinsdottir/

Av Mikael - 30 april 2016 20:52

Namnet är så trist.



Är jag Thinnest Loozer då? Utmana sig själv emot andra har ju sina bonus fördelar om det är positivt. Men å Bli bäst på vara Loozer lol, suck... FATTAR INGEN DET HÄR MED ORD/NAMN I RÄTT KONTEXT??? JAG FATTAR, OCH HAR KNAPPT VARIT PÅ EN SVENSKA LEKTION! LÄR MAN SYSTEMATISKT UT SPRÅK FEL??? UNDRAR FAKTISKT GENUINT UPPRIKTIGT!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards