Alla inlägg under juli 2016

Av Mikael - 31 juli 2016 18:46



...

Av Mikael - 31 juli 2016 14:21


http://www.psyweb.com/DSM_IV/jsp/DSM_VCodes.jsp


https://www.psychologytoday.com/blog/owning-pink

Redefining women's health: for heart, mind, body, and spirit
Lissa Rankin, M.D

Av Mikael - 31 juli 2016 14:17

ÄR JU VÄRSTA BULLSHITTEN. Det är billigare att skita i vetenskap, och köra med 1800tals all retorik... Gagnar alltid någons plånbok...

 

Av Mikael - 13 juli 2016 23:43

En dag i framtid om jag har motivation och praktiskt utrymme, så ska jag Skriva ner allt som är Relevenant för mig, tillsammans med lustiga Metafysiska grejjer, tillsammans med uppenbara cPtsd kok konsekvenser... Är tacksam att jag har så bred egen kunskap om mycket. Så jag inte t.ex inbillat mig att Skrift i fylle cell på VÄGGEn lol... Är nått annat än Projecerade grejejr från det undermedvetna skapade av hjärnan - Ögon tar upp ljus som hjärna omvandlar till förstålig information... Jättefästligt...

Är ju behändigt att förstå sånt här, så man inte LURAR sig att Tom cruises ET's kommer på besök... Skulle skämmas ihjäl inför *Morsorna* åxå     =>

http://samer.se/1140


Använder FB som Påminnelse noterings block, och utvecklar resonemang med mig själv, tillsammans med en massa annat o Postum ställe pga dom tar aldrig bort användare? 

HAR Namn Minnes paj i mindre utsträckning tillsammans med diverse annat... Men det funkar endå iom att Det är utspritt sporadiskt... Sen så bekymrar jag mig inte över sånt som inte går att få ogjort. Ser till att inte upprepa misstag när jag kan låta bli. 


Att jag kan relatera till andra's uppgivenhet inför idiotier, och att man gjort/gör det enkelt för sig, när man inte haaaaaaaaaaaaar paaaaaaaallat att, lugnt och metodiskt skall förklara för andra, varför man inte ska göra sig och så... Tålamod o tolerans inför andras IQ fiskmås beteende är helt bortblåst = HAR BOTAT MIG SJÄLV   Undviker strukturerat systematiskt bara...

Av Mikael - 12 juli 2016 18:23

Skriva något vettigt här... Så kladdar grejjer på =>


https://sv-se.facebook.com/people/Kent-Okand/100010282802014

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards