Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

Shit vad jag är förbannad

Av Mikael - 6 maj 2010 21:31

Under mitt liv så har folk kunnat terrorisera mig på sätt, som folk här osannolikt ens kan föreställa sig. Sen 2002 så är jag 1 av dom 45.000 som har fått Ptsd diagnos. Sen så är jag väl 1 av dessa som är ett fåtal som har livslång ersättning, och f-kassa kommer aldrig krångla med mig om ersättning. Det känns konstig att Cancer sjuka och dödsjuka anses som friska nog att jobba, medan jag anses så söndertrasad, så att jag har fått den trista vinst lotten att jag inte behöver någonsin gå utanför min dörr egentligen. (Vilket jag seriöst överväger)


Säkerligen om jag skulle be om någon från kommunen som gör alla ärenden utanför dörren åt mig, så skulle jag få det. vilket jag funderar på att höra mig för om, för faktiskt så även om man motvilligt vill prata eller erkänna det för andra. Så är det så att man har sabbat mig beyond comprehension. Vissa dagar fixar jag inte att gå utan för dörren, vilket är direkt orsakat av mina gärningsmän, med svenska myndigheter som hamnar på andra och tredje plats för extrem traumatisering av mig.


Om dom skulle självantända, så skulle jag inte bry mig överhuvudtaget och sympatisera med dom, jag skulle inte ens spotta på dem för att släcka dom en uns. 


Det har ju tagit en lång tid att komma till det ställa jag är i livet nu, där jag faktist kan gå utanför dörren utan att man har........ Den här biten är cencurerad då.......


Men att man nu när jag går utan för dörren med en viss begränsning så är det himla uppmuntrande att man låser in mig?? För att jag ger en positiv kommentar till en poliskvinna. En liten fråga då? Om man säger till dig spontant utan att man är grotesk, och vill slita kläderna av dig och våldta dig.. Utan på ett reko och genuint sätt säger att: Men gud vad söt och vacker du är! Skulle man reagera negativt? Inte mycket då.


Om man nu inte är en sk man, som är 5 år mentalt och emotionellt med pistol och micropenis. Då är det kriminellt att ge kvinnor komplimanger....


Att jag säger det helt spontant till en poliskvinna. Men vet du vad. Jag är inte rädd för kvinnor. Jag gillar självständiga och företagsamma kvinnor som anser sig vara jämlika män på alla sätt. Och som kan vara kvinnliga utan att vara någon Taliban-feminist i kostym...


Jag sa till brorsan att det är väl alla mindervärds komplex mäns dröm, att man verkligen kan ge igen på den som har haft mage och sagt någon positivt till den som man vill knulla el knullar med! Om någon av er noller läser detta. Håll med om det här. Tänk om du hade makten att frihetsberöva någon, för brottet att ha gjort dig svartsjuk, för att du innerst inne vet att du är en sån nolla, med en micro pitt på 2 cm, som tjejer garvar åt. Alla skittidningar säger att storleken för dig inte spelar roll. Men vet du, dom ljuger. Tjejer gillar stoa kukar, och nån som kan ta hand om dom på ett trevligt och charmigt sätt, och inte ta ut sitt mindervärdskomplex över dom... Jävla nollor, vad jag är spyfärdig av er..


Polis häxan som tog emot anmälan av mig emot hennes kollega, som blåste mig, åker på en anmälan för falsk angivelse. Iom att hon var så korkad och satt och ljög, när jag satt med ett vittne, som jag uttryckligen sa att han var just ett "Vittne". Hur jävla korkad får man vara? Eller så vet hon att poliser är helt straffimmuna i Sverige.... Vilket är mer troligt...


Det enda jag ville ha, var att idioten rensade registret, samt gav mig en ursäkt för att han är en jävla idiot. Sen hade det varit bra, för jag vill inte ha ett jäkla öre från dom. Gissa om jag har surat till...


Vilka soppor jag hamnar i, när jag går utanför dörren. Alla idiotier som jag har blivit utsatt för, skulle folk bara sitta och gapa åt, och tro att jag ljuger. Men vad säga.


Personligen tycker jag att det vore väl vettigare om dom satte ett skott i huvudet på mig för att få det överstökat! Dom skulle ju vara straff immuna. Ser man till min farsa som försökte mörda min lillasyster och lille mammis, utan några som helst konsekvenser. Kanske man själv bara borde gå ner till deras lokal och?.... Åklagaren lägger ju ner allt, men just det. Allt förutom brott emot poliser läggs ner direkt...


Den här staden är fan inte klok. På 4 månader så har jag hunnit att bli inlåst för.. Och brorsan har blivit hotad av en polis "Det kommer du bittert ångra", vad det nu kan betyda? Vådaskott? Det är ett fint land det här. Massa lagar, men ingen i myndigheter som följer dom...


Fattar inte vad det är med folk som röstar på våra riksdagspartier....


Kan inte du våldta och mörda min dotter? Kan inte du låsa in och mörda min son? Sen brutalvåldta och mörda mig som avslutning?.... Det är vad man får av dom..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards