Direktlänk till inlägg 16 april 2016

En sista gång...

Av Mikael - 16 april 2016 22:49

Vissa saker är ju som sagt absolut inte uppskattade. Ibland är det bra att bara tillfälligt lura sig att vissa saker är sanna, så att man inte missbrukar dem.   


https://youtu.be/Z9fGKx7yzF4


Tar för givet att point is made? Är inte muppet som snubblat och misstagit mig för någon annan än den jag är. Born this way... Lustigt släktträd special... Vad folk tycker/tror om det = skiter väl jag i... Folk verkar tro att dom förändrar naturelaws genom att säga -NÄÄ... "Talk to the hand" expression duger väl lika bra som alla andra...


Har varit exciting times. Ingen ide att säga något egentligen, men spela roll endå. Dimensions surfat till väldans underliga platser, Kastat spirit buse till infinity trist hak, har sällis hemma special :) o allt är ju givetvis bara inbillning. Tillsammans med allt annat spännande. Har undrat fall Medium har vill besöka mig lol, men noll svar hehe. Vet inte för att diverse sällis som jag har gillar att cosplaya Demon-style hehe. Gäller att inte oroa för småsaker å vara härdad, även om dom är som små ljus. Några perversa fluktare, inte mycket. "Gud ser allt" = självcentrerat o projeserad arrogant problematik! Nejtack = noll intresse... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards