Direktlänk till inlägg 18 april 2016

Om jag inte

Av Mikael - 18 april 2016 05:12

Betalar 800 spänn till Norton, samt säkerligen säger att vi lever i ett perfekt samhälle? Samt ljuger om att jag har ett perfekt liv. Så lär dator inte fungera online. Datorn är helt förstörd at the moment, pga andras fjärrstyrningsaktivitet skall jag inte säga. Att jag fattar att det är myndighets personal, får jag inte heller säga. Jag har ju snärt mig själv om härjat med dom, för att slippa råka ut för förbrytare.


Den data aktivitet jag vill ha online mestadels är Gamer relaterad, Media och kunskaps sökning, vilket är ganska så harmlös.


Att jag önskar att jag hade haft vettig "frisk i själen" familj omkring mig, inte den som jag har haft, stackars förstörd av diverse orsaker. Skulle inte vilja byta den för något i världen, även om mina stackars syskon är lite besvärliga. Men jag vet hur dom har haft det åxå. Så att dom har trasslat med mig, tillsammans med föräldrar, som båda "försköt mig" när jag var 9 - 10 år gammal, och istort sätt skrek om att jag borde flytta lol. Sanslöst att säga till en sån liten unge, har jag fattat idag, även om jag tyckte att jag var "vuxen nog att ta reda på mig själv då" vilket jag gjorde... Tror det är min självständighet som folk har irriterat sig mest på.


Att jag klagar på allt som är fel idag, allra mest det kvinnor utsätts för = Borde jag väl dö för? Att jag har blivit knäpp av all terror och förödelse... Att jag har mage att klaga om det. Tillsammans att det vart en special fix. Vissa andra vill att jag ska vara lika psykotiska som andra i omgivningen? Sorry, men nej tack.


Att jag är bussig och förklarar fundamentala regler för "insläppet" på min afterlife hörna (enda som jag känner till, trots att andra beskrivs) är ju oförskämt. Vilket jag inte absolut inte börde förtälja! Jag ska ljuga som alla andra? Annars ska jag väl dö igen... Oavsett var jag säger eller gör, så fungerar ju saker o ting som dom gör. Så varför man ens bryr sig om vad jag gör, undrar jag faktiskt. Man kan återgå till att ignorera mig som ALLA har gjort i mitt liv tidigare, när man inte har tid att förstöra mig och mitt liv. Det tillåter jag inte längre. Ovafan. Jag är alltid hjälpsam och upplyser gärna hur det ligger till. Gillar absolut inte att snacka om vissa grejjer. Men nature-laws o djur o natur är ju kul att surra om.


Jag roar mig nu idag att kolla "vilka som jag gillar, lär dyka upp på mitt hak" vilket andra inte behöver bry sig om. Att jag skulle göra något annat än att fortsätta att lära mig grejjer, och på sin höjd extremt bristfälligt sätta ihop det jag fattar. Mycket pga SPITE emot andra, pga deras behandling av mig, funkar för mig. Är ju oanvändbar för alla idag, och det går ju inte tvinga ur mig något, pga stress tolerans förstörd, vilket passar mig utmärkt. Stressa mig = glömmer en massa oavsett om jag vill eller inte. Världen är hemsk = produktions stopp. Fred på jord o disney, innan jag gör något riktigt konstruktivt, vilket inte lär hända nått. Har noll krav på mig från "hemfront" mer än att inte bli förstörd på sätt jag inte vill. Vilket ären ganska låg ribba, och inte mer än vad man kan begära av vårat folk heller. Har ju velat delat med mig till vettiga att det är inte meningslöst med allt, som många verkar tro. Det har ju verkligen betydelse för en själv och andra vad man gör. Att vara extremt skötsam och hjälpsam emot enbart vettiga för att jävlas, tycker jag är en toppenmålsättning. Emot dom som förstör. Undvik totalt, eller totalt passivisera dig och hjälp dom noll = en bra målsättning. Om man kan underminera och totalt förstöra för dom och deras målsättning att utnyttja alla andra så är det ju världens bonus... 


Som sagt: Mitt liv = https://youtu.be/59caVlKNNEQ


Röstar man inte på FI eller ingenting, och verkligen tar hand om sig själv, samt undviker män som vill ha en som personlig slav pga att dom inte klarar av basic saker som att gå på toaletten själv och mata sig själva. Så lär jag nog inte vilja ha att göra med en. Jag pallar inte se hur man går sönder. Är ju så att det är noll bristvara på vettig folk och kvinnor. Finns ju lixom 10miljarder, så c'mon...   Vill man leva i misär så lyser jag med min frånvaro, så jag slipper att bli vidare "anhörig traumatiserad", pga att jag tycker kvinnor är det mest lustiga och intressanta i universum som finns. Är ju heterosexuell som sagt, även om jag faktiskt inte behöver sätta på allt som rör på sig. behöver ju säkerligen skriva en bok på 25.000 sidor för att förklara alla lustigheter med er och varför det finns orsak att gilla er. Att vi som biologisk art bryter emot all vett och reson samt biologiska naturligt kodade DNA regler, när man plöjjer kvinnor skall man ju inte säga. Finns ingen annan biologisk art på planeten som systematiskt dödar kvinnor inom sin egen art som människan gör. Vilket är så onaturligt det bara kan bli. Även om vi har en uppsjö av FIKTIVA FANTASI regler som förklarar varför vissa män ska göra det. Vi har ju nött in Kvinnomisshandel i gendriften/dna-koden hos många män? Tillsammans med att vi har en social struktur som främjar det beteendet. Vilket säkerligen är en delorsak till att folk skyfflar i sig så mycket gifter dom bara kan...

Jag sätter mitt hopp till kommande ofödda generationer, och pragmatiskt bara hoppar över att tro att det blir bättre inom snar framtid. Hela planet måste systematiskt tvinga sig att ändra beteende, och bryta emot sin egen DNA kod som säger åt en att skada allt och alla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards