Direktlänk till inlägg 19 april 2016

Det är mycket...

Av Mikael - 19 april 2016 05:09

Som jag inte riktigt är bekväm att erkänna för mig själv, mycket säkerligen för att jag är en snäll idiot. Som att erkänna att jag har varit omgiven av totala självupptagna morons. Fyfan vad elaka folk kan vara. Har svårt att förstå hur man kan medvetet svika folk emotionellt för sexuellt nöjje eller annan vinnings skull. Extremt patetiskt och småsint.


Är säker på att folk som har haft ett helvete när dom har vuxit upp, påverkas otroligt mycket av dåliga influenser. Är rent ut sagt farligt för ens eget omdömme att vara omgiven av självupptagna defekta dårar. Vanligt folk går sönder på löpande band är det ju inget tvivel om. Men även en god portion är totalt egocentriska även om dom lätt undviks att sticka ut pga att det är som det är socialt idag.


Men ärligt. Vilken normal person bryr sig först om att sina "sänsliga känslor" har blir stötta i bäbi-kanten, om sambo vänstrar. Borde man inte först o främst oroa sig för att den andre riskerat att deabbas av diverse sjukdomar, samt riskerat att drabbas av ett manipulerande psykfall? Samt hur en själv har varit upp till tillfället.


Majoritet av män som jag umgåtts med har satt otroligt vikt vid att "scora" allt som rör sig, oavsett om dom har ett ligg hemma, som självklart är odugligt. Hemskt hur dom män jag har haft omkring mig beskriver er kvinnor...


Såg en intervjuv om 2 porrstjärnor som träffat. Att killen skulle få fortsätta att knulla andra porrstjärne brudar var givet, men den lille flickmannen klarade inte av kuk-konkurans för sin lelle vickevire, så frugan fick sluta i porrbranch vilket hon inte verkade krångla för mycket med. Det här med vekare personer är ju uppenbart. Har alldrig fattat att man ska känna sig sexuellt hotad av andra heterosexuella män. Säger Gäääääääääääsp till dom. Gillar o lajja med vettiga grabs som gillar samarbete och inte sätter så stor vikt vid vissa idiotier som är viktigt idag. Svartsjuka män, som kräver att dom ska få knulla runt och blir som dom blir när det dyker upp kvinnor. Fattar inte massor av grejs med dom. Ogillar dom inte på något vis, för folk får fan i mig vara lite olika och operfekta för mig. Tycket det är synd, för garanterat så grundar sig personlig svartsjuka i att dom aldrig har träffat någon som dom kan lita på, på rätt sätt???


Att man ska sälja ut alla för 10spänn idag, är ju given praxis socialt.

Att jag är noll svartsjuk beror väl på att jag inte anser mig har ägande rätt på någon annan människa. Vet inte om jag tycker att det är konstruktivt att visa sin egen självständighet genom att vänstra, men vad säga. Emotionellt svek är ju en livsstil för många? Jag skulle aldrig föreslå det som första val, eller faktiskt hjälpa till rent mekaniskt, även om man kan verbal ljuga om det och påstå det helt öppet. Folk tar ju pladder som absolut sanning idag. Så... Fine by me lol...Den centraliserande sociala enskillda händelse för mig omgivning under mitt liv, har just varit otrohet. Andefattigt? Mmmmm...  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards