Alla inlägg den 24 april 2016

Av Mikael - 24 april 2016 06:43

Kan man kräva att alla söta, kloka o fantastiska kvinnor ska gilla plus ha: http://blogg.mama.nu/annikaleone/2016/04/22/snygga-flator/ som en av sve's vackraste kvinna har    



Av Mikael - 24 april 2016 02:05

Random explossioner :) https://youtu.be/5fNLEPrNi2A

Av Mikael - 24 april 2016 01:58

Mitt angel sällis är som =>



Med stående rekomendation = Skit i idiotin o lira lir m.m istället. Vilket det lutar mer o mer åt för varje dag igen. Kvittar helt vad jag säger endå. Men  det kvittar inte vad man gör manuellt fysiskt. Nyttig o förståndig ala extrem obstinat är hilma tacksamt lol. Sen vilka random AP-läten som görs = vem bryr sig....

Av Mikael - 24 april 2016 01:38

Att en man inte kan vara vän med kvinnor. Tror det är extremt osäkra män som har noll behärskning sexuellt, med dåligt självförtroende på självinsikt. Som påstår det.


Helt seriöst. Det är ju kul att skojja om det. Men palla med en hel hög av kvinnor att ha fysisk aktivitet med. Sorry => upptagen med att GEMA datalir   => Umgås bara med toan på det sättet lol. = Blir alltid nöjd och tacksam hehe.


Himla kul att surra om allt möjligt med dom små liven, men deras respektive får väl sköta viss service som sagt.


Tror att vissa, tror att jag vill "tjyv-låna" deras sällskap, fått höra det i första person. Men nejtack... Kan jag inte kirra umgänge med den/dom jag vill, så lär jag knappast vilja umgås med din... Övenambitiösa erhum "fyllkärringar" (inte illa ment) verkar tro som "fyllgubbar" att alla vill umgås med dem åxå, vilket är himla komiskt. Kram till dig hjärtat    


Fyllkärring = Kvinna som sabbar systematiskt för andra... Med arrogant självuptaget beteende och en felaktig bild av sig själv, som en kvinna alla vill umgås med. Specifikt?


Men jo, öööh visuell liknelse =>



så lär det finnas intresse. dom ä förståndiga, Shakira kirrar ju skolor till kids som sagt. Lite kräsen med umgänge om jag får välja själv. Inga höga krav alls   

Av Mikael - 24 april 2016 01:17


Gnällspik, tenderat att alltid gnälla oavsett vad du gör för dom... Inte ens värt och flicka en fimp på...

...

Av Mikael - 24 april 2016 01:08

Behöver inte själv hålla reda på vem som sitter på andra sidan ;)


https://www.sciencedaily.com/releases/2016/04/160422115329.htm

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards