Direktlänk till inlägg 25 april 2016

Vet inte om det kommit som en chock

Av Mikael - 25 april 2016 19:06

Att det här med förlåtelse och vem som står med det är lite diffust subjektivt, och kanske inte riktigt den som påstås... ??? Få höra åxå att man är en helt obetydligt klassad biomassa existence kan ju inte vara så kul att höra. Men ATT VARA ETT RIKTIGT ELAKT SVIN ÄR JU "NORM"!


SKA MAN TA I TU MED MOBBANDE TROLL, SÅ SKA MAN BETE SIG SOM ETT MOBBANDE TROLL SJÄLV OCH HÄNGA UT DOM OFFENTLIGT, SÅ ATT ALLA FÅR HJÄLPA TILL ATT MOBBA MOBBAREN!


ATT MAN KÖR ROME - COLOSEUM STRATEGI I VISS MASSMEDIA FÖR ATT MAN INTE SKA BRY SIG OM VÄSENTLIGT! VERKAR JU JÄTTEVIKTIGT!


NORMALISERA PSYKISK MISSHANDEL I MASSMEDIA, VERKAR SOM EN LIVSSTIL FÖR VISSA?


JAG ÄR VÄRSTA MÅRON FÖR ATT ENS FRÅGA OM DETTA???

 
 
Anneli

Anneli

25 april 2016 20:38

Hänga ut eller inte, det är frågan ? Jag tror inte att det blir bättre för det men jag skulle gladeligen kunna hänga ut ett svin.

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Mikael

25 april 2016 21:26

Själv så tycker jag att funktionen av att hänga ut. Är enbart för egna sociala närmaste gruppen, med djungeltrumma* Så att familj och vänner inte råkar ut för en till exempel, sol och vårare. Men det är ju så svårt att begränsa sig idag ju på ett bra sätt.

Men att okänt folk får veta vem det är som inte kan ta reda på all information, lägger ju upp det för att ställa till det. Jag tycker det aldrig är bra, med i värsta fall om det är Panik, vad göra för att folk itne ska råka illa ut. Finns ingen bra lösning mer än att personen som ställer till, stoppas från att kunna ställa till elände. Om dom som ska hindra det inte kan eller skiter i det. Vad göra?!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards