Direktlänk till inlägg 25 april 2016

Extrem konflikt

Av Mikael - 25 april 2016 21:28

Angående Hänga ut...



Kan inte tänka mig sämre ide än att hänga ut mig själv, som mig själv... Jag och teologiskt whatever i samma medning = Brrrr... Mest motvilliga till hela ideen. PGA att en hel del får för sig alternativt att jag skulle vilja ha att göra med dom? Eller får för sig andra diotiska ideer.


På gränsen av Monotheism... https://en.wikipedia.org/wiki/Kabbalah sen så polyteism, panteism, Schamanism, naturreligion all, Wiccan-damerna   (häxor äger)    osv... Kvinnor i störsa allmänhet som är snälla emot andra, Om profeter (som är stendöda) knackar på dörren => välkommen in   sant lite andra fåtal vettiga som bryr sig om viktigt som alla andra. Allt annat än regid regelverk och att militäriskt kräva att andra följer idiotiska konstruerade regler för att VARA märkvärdiga => Som alla tok sekter som tror att dom är vettiga, som jag helst vill kasta en hink med fireants på om dom knackar på dörren, men låter bli eftersom jag kan behärska mig och samleva med såna jag inte står ut med egentligen. Att prata med dem = Där sätter jag gränsen. Jag ser på dig faktiskt om du tror på gojjan, eller bara följer med strömmen pga att man känner att man inte har något val. => https://youtu.be/UNlnXYeU1Xs Inte så roligt alla gånger... Och folk får tro vad dom vill = Skiter väl jag i... Ska vi betta en sol-storm eller? *ser bister ut...* Hålla på fejka skitsnack inte min stil. Frivilligt hänga ut och exponera mig i samband med andra muppets... Inte troligt att jag gör villigt. Men vad göra när man är omgiven av DÅRAR? Gör som vanligt och förvärrar för mig själv, experimerar med mig själv osv... Allt dom man säger att man inte ska GÖRA


MAN SKA UTSÄTTA ANDRA FÖR SKIT!! VERKLIGEN?


Krossa planet? https://youtu.be/2sxgU2VLwVw Boo.... = INTE KLOKT JU!!! MAN HJÄLPER TILL ATT SKYDDA!! INTE FÖRSTÖRA.


SLUTA OCH KRIGA OCH FÖRSTÖRA ERA EFTERBLIVNA JÄVLAR OCH VAR MED I GAMET!! https://youtu.be/0fMXtwUHTvI NI FUKKAR UPP HELA HAKET ERA GIRIGA JÄVLAR! KAN LITA ATT NI BLIR STEKTA SEN, ERA SJÄLVGODA DUMHUVUDEN!


PINSAMT = VAD HELA SITUATIONEN ÄR!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards