Alla inlägg den 11 augusti 2016

Av Mikael - 11 augusti 2016 13:37

Nån gör något konstruktivt...


Dom tror det är =>



Kollar man http://www.socialanyheter.se/?sorting= Har härjat i ca 1 år nu = Likadant, förutom att min situation inte precis är bättre = THats it...

Av Mikael - 11 augusti 2016 13:31

Är mera så här...



LÖGNER =>



Fukkers som https://sv.wikipedia.org/wiki/Olof_Rudbeck_den_%C3%A4ldre har hållt på =>


Så här ett bra tag nu... https://sv.wikipedia.org/wiki/Atlantica


Förmodar att det är =>



Som gillar att SKRIVA NOVELLER som man kallar sanning =>


Jantelagen (norska och danska: Janteloven) är en uppdiktad lag formulerad av Aksel Sandemose i boken En flykting korsar sitt spår (1933). https://sv.wikipedia.org/wiki/Jantelagen =

 

Av Mikael - 11 augusti 2016 13:28


PUST!!! MY WORD lol = PUH

Av Mikael - 11 augusti 2016 13:23
Av Mikael - 11 augusti 2016 13:15

Min lägenhet - Quantum entanglemet/physics Kontroll torn 1 för = http://www.kvinnofronten.nu/Formodrar/samiska_gudinnor.htm

Att folk vågar t.ex skjuta på min fågel koloni? Självbevarelse drift = non existant - Jag säger inget - Det är massdöd överallt - Så man blir ganska Numb... Men da Gang kör med Noll tolerans - https://youtu.be/wPFZwaBVO1A   Woot? för en fimp flickad på gatan?   ... Nåja... Vad säga... Bättre lycka nästa repa...


Inte så att JAG inte försöker förklara och Visa (är nog inte så harch Straff lol) Men WTF ska man säga När det är det mest ursäktande system jag kan tänka mig. Jag har förvärrat det med fler ursäkter - Kan inte påstå att Model --->



Är lätt att Vara förståndig i... ?Only a mother can love us   

Av Mikael - 11 augusti 2016 13:07

Om man har omfattande kunskap om hur folk fungerar tillsammans med massvis av annat... Så kan man Förstå = INTENT/ETIK (Tankemoral) och ifall den omsätts i praktisk handling = Moralisk handlande... Sticka ner sin omgivning på alla möjliga sätt som folk gör... Från att Tycka att dom har Rätt att sno grejjer av andra, och praktiserar det i liten skala... För att inte Få konsekvenser... = slänga skräp nonchalant på gatan. Såg en lirare kliva ur en bil och flicka skräp på gata, som att hela världen var hans papperskorg = vilket han intuitivt var/är övertygad om = det är andra vuxna människors jobb att Vara förälder åt honom och städa efter han...



Av Mikael - 11 augusti 2016 12:51

Så bestämde jag mig för att, inför mig själv - Bevisa vetenskapligt att Gud finns... Inte på det sätt som säljs på baksida av ett Cornflakes paket... Utan på ett rättvist sätt, med så lite eget bias helst...



Det påverkar inte the stora hela pga att folk skiter i sanningar, och Bestämmer i en Källare, hur det är... Troll är ett ganska Ancient koncept... http://mb-soft.com/believe/twn/bibtheol.htm = sitter och ticsar med vart 1 bokstav passar in så att det står att DOM ÄGER   


ÄR väl på god väg? För det blir väldans mycket suspekt spammande av information och Osannolika händelser... Gör det inte för att göra som Monoteister - Enforce med Fear = Enda man behöver oroa sig för är Crazy Människor... Vilket finns i en lagom liten potion, utan att nån uppmärksammar på rätt sätt... Att klaga som alla andra (har man ju gjort i +2000år) = Koncept falsifierat... Crazy tror att dom hamnar i Himlen och får Kung service, medans vanligt folk inte vet vad dom ska tro mer än att dom förmodar, att om dom hamnar någonstans = helvetet (som är fiction från monoteister...)

Av Mikael - 11 augusti 2016 00:06

Psykosociala faktorer allt möjligt, spelar in...




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards