Alla inlägg den 17 augusti 2016

Av Mikael - 17 augusti 2016 21:58



SLO MO GUYS = SKYLL ER SJÄLVA = FREE WILL FUNKAR OM MAN INTE ÄR FÖRSTÖRD FRÅN START!!! SATHORA PÅ SJUKA = LYCKA TILL! Hälsa henne det... OSV... TILL ANDRA FUKKERS... KOSTAR O LIGGA PÅ TOPP!









Så sluta gnäll, försöker FÖRKLARA HUR DET VERKLIGEN LIGGER TILL!!! UNDERWORLD=VÅR LOKALA HIMMEL... INTE DÅRHUSHELL SOM MONO'TON INBILLAR ANDRA!!! NI FÅR KRYMT HUVUD PERMA   SÅ KEEP ON PEDDLING YOU SHIT, BY ALL MEEN's... DONT GIVE A FUKK!!!


Går sönder =>



Svårare än så är det inte... ALLA CRAZY = ZAPP!..


EARTH = >



OCH NI RÖJJER DEN FÖR 15sekunder IDIOT EXISTENS... HUR EFTERBLIVET ÄR INTE DET??? FINNS INGEN URSÄKT LÄNGE = JAG FALSIFICERAR ALLA URSÄKTER = GRATTIS FUKKERS!

Av Mikael - 17 augusti 2016 21:51

http://worldofwarships.eu/join/895_SV1?utm_campaign=sw_display_remarketing_lp&utm_medium=4385&utm_source=wotcpu&sid=SIDocfJW8rOW_urOI9Vl2zDxE8dWPEW3Tln3gZoegvdEI1pej60peVxeb617Qpl


XIlQS_LLMP8pZx8kz7TOr_q2jrEsL9AhGnaVrtsV0aVc9hkPlShas0bIUp-gfQpaRR8qXC73Vz_LjHfn0rSgeeXDBXrdKL-0UWAD_9JxrzxWs5EdiealUmydEM0zSRcjwr1s_b8OpLxZ-LLwF7AIWqp2ETL7



VI KÖR VÅRAN EGEN LITTLE MIX NU = ALLA ÄR TRÖTTA PÅ MICROB HUMAN! NEW RULE = BLAME IT ON THE ALIEN!


VAR GLAD ISTÄLLET ATT JAG HAR BESTÄMT ATT VI ALLA =>




ORKA HÅLLA PÅ MED AMISH SKIT IDIOTI! NI ÄR FÖRSTÅNDSHANDIKAPPADE!

...

Av Mikael - 17 augusti 2016 21:37


<---



  Little prinsess kan väl Fejka att dom försöker iallafall   



ANGÅENDE SAFETY = MORDHOT PÅ GATA/TELE OSV HAGLAR MED GÄMNA MELLANRUM - NOT OKÄND... VILL NI FIXA =>



=FINE = DONT GIVE A FUKK!


Skiter i Image som sagt...




DET JAG GÖR FÖR => http://www.kvinnofronten.nu/Formodrar/samiska_gudinnor.htm AOM NI CLEARLY HATAR SO GET THE FUCK OF...


 


<--- MAN FÅR EXTRAPOLERA SJÄLV OF FÖRSTÅ PÅ RÄTT SÄTT. ÄR MAN RETARDED = NOT MY FAULT = YOUR OWN/AND YOU PARENTS... GNÄLL PÅ DOM...

Av Mikael - 17 augusti 2016 21:34


ISTÄLLET FÖR ATT VARA EN LALLANDE IDIOT SOM KOMMER MED KORS?



ANVÄND TIPPEX/COPY/PASTE NYTT SKIT = DONT GIVE A FUKK!


Av Mikael - 17 augusti 2016 21:32
Av Mikael - 17 augusti 2016 21:19

Oroar jag mig inte precis om vissa Grejjer. Samt om Folk med flit inte tror på vad jag säger och KLIVER in i "Your worst nightmare - Special Cluster Mina Fält"... Vad ska man säga med än SKYLL DIG SJÄLv, Din idiot...


 

??? FINE!


Jag har Färdiga "Ops I did it Again" Ursäkter till Prinsessorna     Men till Andra... *ser missnöjd ut* Man ska väl TÄNKA på att *staffskala" <= Löjlig   När det gäller Mina... Jag kan inte Diktera en massa Nya regler för andra... Samt skulle Vägra...



MY RULES FOR MY GANG (Vilket tydligen är Många?)...


Evil witches... =>



<--- Who cares vad man kallar dom för... Någon Sinistister CRAZY = Stomp on your SLÄKT! "Dont give a shit!" Så get the fuck of...

Av Mikael - 17 augusti 2016 18:49


     

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards