Alla inlägg den 26 augusti 2016

Av Mikael - 26 augusti 2016 03:55

 



Turkos + Silver... Ni borde kanske VAKTA RÄTT PERSONER??? Och göra MAtrix batterier efter 25års ålder, med HOMOSEX-SAPIENS?


Monogojja? 5500år... RESTEN = +30.000år... Vad säga... Ni får väl fortsätta att Tillbe eran TAPET-JOE ???


 



  https://hbr.org/2016/01/what-having-a-growth-mindset-actually-means


METAFOR =>



Om jag ska förklara för dig hur min bostad ser ut - Så måste du ha egna referenser för att SKAPA dig en ABSTRAKT BILD AV MIN LÄGENHET OM DU INTE KAN ÅKA HIT... Får vänta tills man kolar med vissa saker = tips är att inte DÖ SOM IDIOT OM MAN INTE VILL GARANTI FÖRSVINNA...



= SPARAR MIN EMPATI FÖR DOM SOM JAG "VERKLIGEN" GILLAR SOM SAGT...

Av Mikael - 26 augusti 2016 03:41


Folks Mamma knull problematik ALL - Beroende är väl kopplat till detta - FATTAR INTE HUR DOM TÄNKER...


Titta på   ... Allt hon drömt om, drömmer om = KNULLA     



Allt som tar bort tid från det = BAD??? JAg tycker hon är världens sötaste lilla hjärta och kan säkert effektivisera hennes schema lite... Men att umgås långsiktigt med nån som enbart har 1 intresse - Långrandigt... Blir old ganska snabbt... Dom blir bara medioker på annat = pga ingen riktig lust... att hålla på med det? = +45 innan man kan umgås med dom - Sätt Saftblandare på deras huvuden   


Finns kirrat kreativt åt dom... Porrbranch... Legitim p-branch = Vettig... INTE SOM KRISTEN/ISLAMDOMEN = ELDAR UP DOM = ENDA LÖSNING DOM HAR = FÖRSTÖRA O DÖDA... ??? DOM HAR BEVISAT DET I 2500års tid... FINNS INTE EN ENDA PERSON PÅ JORDEN LEVANDE SOM KAN ÖVERTYGA MIG OM ANNAT.. Monoton=DÖDSKULT = THATSIT... SE TILL RELIGIONSFRIHET = TYCKER DET ÄR LITE IDIOTISKT AV ER ATT VERKLIGEN FRÄMJA DERAS BETEENDEN PÅ ALLA SÄTT PÅ PLANET...



1500år JATACK - UPPTAGEN MED ATT ANFALLA GALAXEN   Har noll tid att Dö just nu... Reincarnation på planet HELL - Idiotlotto!

Av Mikael - 26 augusti 2016 03:35

Dom vill =>



Enda dom har är UTSEENDE OCH ENDA DOM VILL GÖRA ÄR ATT KNULLA = NÄR DOM INTE KAN = VILL DÖ...


OM MAN TYCKER ATT LIVET HAR MER ATT ERBJUDA ÄN ATT SLASKA KUK I FITTA O RÖV = TIPS HUR UNGVIKA KNULL FOLKET => https://www.youtube.com/user/redonkulaspopp/videos?view=0&shelf_id=2&sort=p



DERAS KONSEKVENS TÄNK = KONSEKVENSER AV KNULLANDE ENBART... THATS IT... GÄLLER ATT PARA IHOP 2 AV DOM = FUNKAR JÄTTEBRA SÄGER = WHO CARES...



Av Mikael - 26 augusti 2016 03:25


Schoo schoo       Myggor osv... C'mon... Fåglar har Balkontak å hänga på...   


Skojjaru att DET KRYLLAR AV =>



BÖGAR MED STÅFRÄS MAN VILL UNDVIKA   Att ddet är RAGE =>




Missta dom inte med =>



NEJTACK =>



NAZIST BÖG = LIKA ILLA SOM NAZIST I GARDEROB...   Gömma sig bakom KNULLANDE PRIVAT... VAD SÄGA OM FÖRSTÅNDSHANDIKAPPAD? Tror vissa av dom är NARCISSIST LISTIGA GARANTERAT = Empiri Erfarehet omfattande... Slutar inte att förvånas av dom...


Av Mikael - 26 augusti 2016 03:21

Att jag aldrig slutar att förundras? Nånstans så är det väl givet att man har gemensamt med =>



Men jag är mindre värd än =>



<--- Inte att glömma   Han har väl STÅLAR = ALLT SOM BEHÖVS !!!     



Av Mikael - 26 augusti 2016 03:14


<--- Säger tack till 3 p-prinsessor   


Coldverse - Universum som vi känner till det... Hotverse - QuantumHot dimension - inte FAN vet jag NAturlagar där ÄNNU. Mer än att det är till viss del ÖVERLAPPANDE...


UPPENBARLIGEN SÅ LIGGER JAG ETT PAR STEG FÖRE ANDRA DÅ... GISSA VARFÖR MAN TROLLAR FÖR MIG...


Av Mikael - 26 augusti 2016 03:08

... Börja upprepa ALLT JÄTTEMYCKET DYGNET RUNT...


(BARA KNULLANDE = ENFORMIGT SÅ DET FUNGERAR INTE)



DERAS DEVIS = GÖR DET ENKELT = FINE   


RELIGION = C'mon... FIXAR MAN INTE BASAL FUNKTION... SIKTA LÄGRE... <--- Är inte sagt att INTE sen... Men WTF... TA en 1 år BÄBI = SANNOLIKT ATT DEN KLARAR AV VISSA SAKER NEUROLOGISKT? "SLUTA GNÄLL OM LIKNELSERNA" NI ÄR FANIMIG GRAVT HJÄRNSKADADE UTAN ATT FATTA DET!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards