Direktlänk till inlägg 29 augusti 2016

Förståndshandikappad omgivning?!

Av Mikael - 29 augusti 2016 08:02

Sen 18månader gammal så har man Utsatt mig för Permanenta skador fysiskt. Vilket folk verkar få mig att Gilla dom mera... Idag så har jag inte ord för hur mycket JAG HATAR FOLK i största allmänhet. Tv serien V där man RENSADE UT OHYRA MED BIO ATTACK känns som ett fantastiskt ALTERNATIV   Föratt få efterblivna att FATTA att jag inte står ut med dom, så får jag bryta all egen Etikmoral och bete mig precis som dom... Enda dom Förstår är Dödligt blunt force trauma... Vilket jag gärna erbjuder om jag slipper kåken... Inte fan är jag så korkad att jag begränsar egen rörlighet med flit för NOLLORS skull... Kommer inte kunna låta bli att skratta ihjäl mig om Komet krossar stället... Men det är ju hemskt för det drabbar alla Människor o annat som jag gillar = Moment 88   Ett massivt kollektivt självmord kan man ju glömma att det händer...


Men iallafall så... Skelett, mjukdels och nervskador på HELA HÖGER SIDA från Stortå till högst upp på huvud... Hur ont? Så att självmord känns som ett bra BOTEMEDEL som sista lösning... Att få någon sjukvård från Kullbergska sjukhus = Noll troligt pga att PERSONAL ÄR RIKTIGT SJUK I HUVUDET   TIPS FÖR ALLA ÄR ATT HÅLLA SIG BORTA FRÅN STADEN SOM ?GUD? GLÖMDE... 12år här = INSETT ATT DET VARIT MITT ABSOLUT DUMMASTE MISSTAG ATT Sätta fast MIG I REDNECK HELL! VANLIGT FOLK MED KOMPETENS VÄGRAR ATT FLYTTA HIT = VILKET JAG FATTAR... FÖR DET ÄR VÄRSTA HÅLAN = PGA DEN MÄNGD EFTERBLIVNA JÄVLAR SOM STYR STAN... SKULLE MAN SAMLA IHOP DOM OCH SÄNKA DOM I EN KONTAINER I ATLANTEN = VÄRSTA BOOSTEN FÖR STAN ALLA GÅNGER = ORIGINAL SAMISK MARK... ATT JAG HAR HAMNAT HÄR ÄR NOLL TILLFÄLLIGHET... Om man angriper egen art = ÄR MAN HELT SINNESSJUK I HUVUD... IGNORERAR MAN DET FAKTUM ATT EGEN ART BLIR ANGRIPEN AV SINNESSJUK FRÅN EGEN ART = MAN ÄR SJÄLV HELT SINNESSJUK... TYVÄRR SÅ FUNKAR JU INTE BIOLOGI FÄR MÄNNISKOR LÄNGRE... 


MEN LÄR INTE FINNAS NÅGON LUST HOS MIG ATT VILJA UMGÅS MED PSYKFALL NÅGOT MER, SÅ LÄNGE FYSISK STATUS ÄR SOM DEN ÄR... ATT UMGÅS MED RAGE-APOR = BARA KONTRAPRODUKTIVT FÖR EN SJÄLV = TIPS FÖR FOLK ÄR ATT INTE LÅTA SIG LURAS AV IDIOT PSYKIATRI SOM SÄGER ATT DU SKA LÅTA BLI ATT UNDVIKA PSYKFALL! DOM ÄR INTE KLOKA IHUVDET = VILKET DOM VET SJÄLVA = KNAPRAR PILLER, KRÖKAR OCH FÖRTIDSPENSIONERAR SIG PÅ LÖPANDE BAND...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards