Alla inlägg den 1 oktober 2016

Av Mikael - 1 oktober 2016 20:52

Att ha blivit född?



Personligen tycker jag det... Men when generated - No end in sight. fortsättning som följder? är ju upp till vad o en. Men pensionsemester ala Dröm som folk Föreställer sig = Knappast, inte vad jag vet om iallafall... Finns inga skjutvapen osv fysiskt skada iallafall...


Stort på insida =>



Ta det i förhållande till universum storlek... - Vi seedar andra Haket = Det vart en Baby...


Av Mikael - 1 oktober 2016 20:29

Om relationer (typer inte har fungerat) = Då gr man något annat. Extremt cyniskt att ha ?knark-date?service... Så obeskrivligt smaklöst att jag är speachless typ...



MDMA funkar ju som KRASH lösning (säkert 95% o kola om man gör det själv.) Personligen så... som 18åring så funkade jag cPtsd normal. Hade jag varit förståndig så hade jag packat väska och dragit... Resultat av det, hade varit att jag hade varit någon annanstans idag. Jag har aktivt från start Strävat efter improvements till livssituation. Total social isolering = EN BONUS! Faktiskt, det man har tagit ifrån mig, kan aldrig återställas.


Tycker majoritet på Planet, inte är kloka i huvud pga vikten på Värdesystemet för överlevnad som vi har. Om man ser krast på framtid, så kommer det att vara ok för vissa. Men eskalerande dåligt för andra... 40% av befolkning Har MISÄR! 


Hoppas man fattar att  *JAG TYCKER* INGA droger, är någonsin BRA... Jag har ALDRIG TRÄFFAT 1 enda som egentligen MÅDDE bra, som "Pundade"... Kemikalie intag är en KONSEKVENS... OFtast pga att person blivit trashad av andra... KAN inte tänka mig att en CRAZY KILLER tappar kontroll o pundar...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23097380.ab

Jag är ganska så säker på att Man kan kirra cPtsd PÅ RÄTT SÄTT - utan långvarig medicinsk behandling. DET ÄR INTE en kotte som snackar om CLUSTER B GÄNGET som generation serie kopplar Galenskapen.


Hantera =>



Hur många Mirror verse som Ryker? who knows :)



Vi är inte klassade som levande ännu, beroendepå hur man ser det... Perspektivtagande... Är ju bra med utbildning... Come handy sen...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards