Direktlänk till inlägg 4 november 2009

Ibland så..

Av Mikael - 4 november 2009 08:08

...är det ju roligare att läsa och säga sin åsikt på andras bloggar. Av sådant som engagerar en då. Så att det inte blir så mycket tid över för ens egen blogg då.


Jag har lite prov varstans också så det ger en ju än mindre tid. Men vissa saker fastnar på hjärnan om jag inte gör något åt det lol. 


Vet inte om jag ska fimpa inlägget innan. Så om man har tänkt att kommentera det, så lägg det gärna här då istället. Det kändes rätt igår, men felplacerat idag. Även om flickors situation påverkar mig mycket då. Det vart ju lite debatt om radikal-feminism, som jag inte anser handlar om feminism, utan vänster radikalism som är något helt annat.


Men men... Måste tvinga mig att matematika nu lol.... prov i morgon då...


Det här är ett toppen blogg-hotell, men vissa saker skulle man önska finnas. Letar efter generella knappen för att kommentarer går igenom utan godkännande. Men man måste tydligen köra manuellt på varje inlägg, o det är inget som jag har tänkt tidigare på lol. Ska kirra den här månadens inlägg, men sen så skiter jag i det.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards