Alla inlägg den 20 augusti 2016

Av Mikael - 20 augusti 2016 21:30



JAG STÖR INTE ERAT UTRYMME... ELLER LJUGER SOM NI GÖR!


Det som stör er är att ni tror det räcker med 30spänn i kolekt o ursäkt... <--- Att det inte GÖR ETT GÖVLA SKIT... JORD = FRI VILJA BIOSLAGG BESTÄMMER -SEN ÄR DET "GÅ UPP I RÖK ENBART" för er... That it oavsett vilken gojja ni fantiserar ihop...

...

Av Mikael - 20 augusti 2016 21:20


MASSVIS AV SAMER I SKÅNE!



KLORIN'NOGGER'APA-TÅL SPRIT


VI BLIR SJUKA AUTOMATISKT BARA AV ATT VARA I NÄRHETEN AV ER! Är många som inte FATTAR DETTA - STRESS HPA AXEL TRIGGER I VÅRAT DNA EMOT MONSTER!



<--- En väldans skillnad på HJÄLPA ANDRA OCH HJÄLPA SIG SJÄLV...

Av Mikael - 20 augusti 2016 21:03

Loke Odens sejdande som kvinnligt, ovärdigt och perverst.
 
 
 
 
 
JAG/VI SLOG IHJÄL ERA GUDAR = Valfritt o slänga bort tid...
 
Ni VILL INTE umgås med mig = NI HATAR MIG OFFENTLIGT! Sitt ner en stund och försök att föreställa er vad jag egentligen tycker om er...

Av Mikael - 20 augusti 2016 20:42


SKYLL DIG SJÄLV IDIOT! http://www.ifmetall.se/forbundet/aktuellt/nyheter/stressen_pa_jobbet_dodar = DU ÄR EN MÖRDARE! = JÄTTEENKELT...


BEVIS =>



 




Han förhandlar med dödsgudinnan Jábmemáhkká om den sjukes själ. Nåjden kunde hämta tillbaka en själ från dödsriket då personen var sjuk eller skendöd,. http://hig.diva-portal.org/smash/get/diva2:119994/FULLTEXT01


ATT DOM ENDA TEOLOGISKA REGLER SOM ANVÄNDS I PRAKTIKEN = UPPENBART FÖR MIG. VISA BEVIS PÅ ATT ERAN GOJJA STÄMMER MER ÄN DÖD OCH FÖRÖDELSE O LÖGNER! http://www.kvinnofronten.nu/Formodrar/samiska_gudinnor.htm

Av Mikael - 20 augusti 2016 20:37

FI LOKALT kanske kan ta lärdom av henne...



Är man en jävla bittersubba så kan man dra åt skogen... Gör som Gamle indianen...




En sak JAG INTE ÄR = MÖRDARE SOM MÅNGA ÄR LOKALT!

Av Mikael - 20 augusti 2016 20:32

Satkärringar el inte     Gillar jag dom...



Om man faktiskt SKITER i idiotin så! Kvinnors kroppar har LÄNGRE ENDURANCE... MÄN - Explosive STYRKA kortvarigt (självklart så diffar det- Men om MAN STEREOTYPAR SÅ STÄMER DET). Kvinna klarar Svält längre, har ni orsak att hacka på dom, om dom äter för mycket   Humor idioti emot riktig Idioti är modellen. Återuppståndelsen/jesus gojja = STÅ UPP, KOMIKER!!! RAISE AGAIN... Sa det förra året, vet inte om nån lyssnade?

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards