Alla inlägg den 20 augusti 2016

Av Mikael - 20 augusti 2016 20:14


Sitta o gömma sig = Nejtack... Vara crazy idiot = Nejtack... Ni är bara biomassa som drar runt...


SKIT I ATT DET ÄR WICCAN = LYSSNA PÅ HUR FÄRSTÅNDIG HON ÄR! ERAT JÄVLA SKRÄN I KYRKOR = VAD SÄGA...


PERSONAL! http://www.bahai.se/ = AUTO ADOPTERADE OAVSETT VAD DOM SÄGER = 1 HYRESHUS MED FLERA LÄGENHETER...


MY Ritual = KAFFE, CIGG och skita i det mesta på rätt sätt framför Dator... Inte störa andra... SKITSIMPELT... VERKLIGEN STÖRA ANDRA = HEJDÅ!


DOM HAR FAKTISKT GEMENSAM TILLÅTELSE   SÅ OM KLAGA PÅ DOM...   



JÄTTELÄTTA REGLER...


JAG... blir tacksam o tycker det är/var praktiskt om https://en.wikipedia.org/wiki/Remote_administration_software gav resultat... Men WTF... Låt min skrot dator jobba lagom...


HAR 1 tam fluga (till) = VET ATT SISTA STÄLLE SOM RÅKA UT FÖR NÅTT!


ÄR ETT FAKTUM = JAG BEHÖVER BARA SE EN STILLBILD PÅ EN - VÅR EL INTE!




 


<--- Ser ut så där hela tiden med grejjer... Man skulle ju kunna påstå att jag får grejjer seedade från annan ort/data... Men hur fan ska dom veta vad jag tänker på?

Av Mikael - 20 augusti 2016 20:10


<--- Man kan utgå från det och ta det därifrån... För mig = Ateist-Monoteister = KÄLLAR TROLL... MIN ÅSIKT... Huruvida den stämmer överens med mitt gäng... LISTA UT SJÄLV = SKITER FULLSTÄNDIGT I DET!

Av Mikael - 20 augusti 2016 19:57


Bara 1 på hela planet som delar ut fribiljetter. Men varsegod o lura er annat... Som sagt = Dont care...


http://dreamsaredreams.bloggplatsen.se/  



Against som VUXEN = HEJDÅ! http://www.thefreedictionary.com/emancipate + Klipp anknytning... Noll mening med att jag träffar släkt eller andra från tidigare...

Av Mikael - 20 augusti 2016 19:51


Jag sitter och Väntar på 2038 för att se om DOM bara bestämde sig för att VERKligen utrota hela stället... Skulle inte förvåna   = Skiter fullständigt i det... Så här Länge och man beter sig som en Idiot fortfarande = Bortkastad tid... ÄR PRAGMATISK SOM SAGT...


Inte så att det ÄR CENTER OF UNIVERSE MED GUDS AVBILD LOKALT... REALLY NOT... CRAZY RAGEMONKEY SOM TROR ÄGER...

Av Mikael - 20 augusti 2016 19:42

1. Crazy från start (typ min lillebror) = Slo mo guys... När man är medveten om det... Är det en Förståndshandikkappad jävel på fel sätt, med deffekt Edgar suit... Vad säga... För ALLA MAMMOR = GILLAR NI ERA HORUNGAR SÅ SE TILL ATT DOM INTE BLIR DUMMA I HUVUDET...


2. Det FINNS RADIOKANAL 1 och 2 = Majoritet lyssnar på monoton Kanal 2... <--- Gissa 2 gånger om det är RÄTT <--- Retoriskt... FRI VILJA SOM SAGT = VARSEGOD OCH VARA IDIOT = MEN FÖRVÄNTARE INTE ANNAT ÄN SLASK O HEJDÅ + DINA FÖRÄLDRAR... Skiter fullständigt i det... TIPS SOM FÖRÄLDER = ÖPPET FÖRSKJUTA SATUNGEN... Vad säga mer än att Shit happends... Är 1 chans på flera miljarder vilken Edgar suit man får... Har du tur så slipper du Nasse-Crazy modelllen... <--- Over the whole planet... Inte lokalt problem...


Om man nu slapp att få self terination Perma Nasse-Crazy suit... När åxå in på Pitstop = Kola... Auto kvalar vidare, eller tillbaks - Go fish... <--- Blir nog ändring på det... ÄR ETT DÅRHUS!


Förstör man med flit för pengars skull... GISSA HUR DET GÅR DIN DUMMA JÄVEL! Glöm inte att säga hejdå till ungar/vänner/släkt = Dom ser dig aldrig mera sen...

Av Mikael - 20 augusti 2016 19:08

Figure ut själv vad jag tycker...

Av Mikael - 20 augusti 2016 18:16



  


för 8 månader sedan
An All-New Minions Mini-Movie! Get All 3 New Mini-Movies when you buy Minions on Blu-ray Dec 8 and on Digital HD now







     = mr niceguy an other day



http://sv.bab.la/lexikon/engelsk-svensk/deduction = SKYLLER ALLT PÅ MONOTEIST O NASSE!


http://www.metro.se/nyheter/katolska-kyrkan-godkanner-exorcism/EVHngc!iPSMgUjZ9kdCY/ = NI ÄR PORTADE!



http://amenohi.bloggplatsen.se/




Passning     



The only true wisdom is in knowing you know nothing. Socrates + Cementcylinder som tips för er...


Sacred Geometry =>



Fattar inte vad ni ser...


ÄR detta att ALLT SKA KOSTA NÅGOT SÅ EXTREMT FÖR MIG... Champix - Hela Stad rensad från den jag skulle ha = Dubbelt så DYRT... KOMMER ATT KOSTA ER OTROLIGT EXTREMT SEN... KOMMER ATT SLÅ SÖNDER ERAT SKITSTÄLLE PÅ ANDRA SIDA SEN... MED MERA... https://www.youtube.com/results?search_query=mom+sees+all



NI KAN TA IHJÄL ALLA ANDRA, FÖRUTOM ALLA DESSA... Stepped on the wrong =>



...

Av Mikael - 20 augusti 2016 17:58







=>



Me - Timedifferance 0 =>




Som sagt - Stavfel...





= Stenålders AMISH 'Lille skutt i morotslandet' = ÄR VI ALLERGISKA EMOT...



=>


ETIK = INDIVIDUELLT...

MORAL = GEMENSAMT...


T.o.m en blomfluga FATTAR!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards