Direktlänk till inlägg 1 september 2016

Lilla skolfröken :)

Av Mikael - 1 september 2016 08:36


Att hon är det, tillsammans med Nyttig, och allmänt vanlig 20årig brud. Är väl det som folk stör sig på. Hon är för normal... ??? (Hälso piller = Bullshit knarkpiller oftast) Kan man inte slå ihjäl det = Förmodligen inte bra för en... SJÄLV KÄKAR JAG EXTRA VITAMIN GOJJA PGA LIVSLÅNG KRONISK STRESS FÖRSTÖR EN FYSIOLOGISKT MED METABOLISMER/UPPTAG AV ÄMNEN OCH FÖRBRUKNING AV DOM...

Använder sig själv! som ett verktyg... Men Appråpå Brudar som BLIR SPRITFETA   ÄR SÅ ATT VISSA AV OSS ÄR SMALA NORMALT I OFÖRSKÄMD UTSTRÄCKNING = VI KAN SMÄLLA I OSS HELA MCDONALDS UTAN ATT BLI FETA!



Är drawback med det åxå...


Brunt fett är en typ av fettvävnad vars främsta funktion i kroppen är att producera värme. Brunt fett finns hos människor och främst hos nyfödda. https://sv.wikipedia.org/wiki/Brunt_fett EFTER 1 års DÖDSSVÄLT och på dödsranden några gånger. 1 gång 24-48timmar? Så har jag problem med uppvärmning av Kropp... Får se hur det blir i Vinter, men ser inte fram emot den... Längre... Förut så kunde jag knalla ute i minus med Tröjja typ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards