Alla inlägg den 15 september 2016

Av Mikael - 15 september 2016 23:36

Finns ju förkalring att Jag började med ADHD diagnos, för att kunna differantial diagnostisera objektivt... och Complex Traumatisering aka cPTSD orsak/problematik...


Jag visste ju redan Min generella problematik på 1990talet... Men körde på till 2002... 2004 så Sa jag till USLA lokalpsykiatri = Hej - Uppväxt med fyllo = PTSD = DIAGNOSTISERING TACK! = Verifiering eller Falsificiering... Vilket VART INGENTING!


ETT MONGOLIDT MORON SATTE UPPMÄRKSAMHETS STÖRNING (Attention Decifit - (Halv ADHD) - För att Slippa ?bekosta Traumaterapeuter osv... Som dom inte Hade 1 enda = PTSD = Diagnos man inte SATTE PGA PERSONALBRIST!). Istället vart det Social Fobi - Pga det är så luddigt... Och kan betyda vad som helst.


JAG hade Knarkat Amfetamin och märk att det fungerade som Lugnande, även om MAN vart/blir knäpp i huvudet... Naiv som jag var/är så fan jag mig i att Man feldiagnostiserade med flit. Och gav mig Amfetamin mellan 2007 -2008...


DET LUSTIGA ÄR ATT JAG HAR i efterhand förstått ATT EN MAN I PERSONALEN - Inofficiellt diagnostiserade MIG som Codependant till Narcissister/Crazy. (ÄR här som jag blir lite bekymrad då... Bekräftelse på Crazy av Psykiatri...) Funderar PÅ Vad jag ska göra med detta Emotionellt (Gör inget motorisk praktiskt - Not my bizness längre - Stickler for some rules)...


Vill inte ha pengar... Utan Bostad i annan okänd stad (borgenär alternativ bara...), tillsammans med RIKTIG sjukvård (läs sjukvårdslag...) Behöver inte ursäkt eller förklaring.


Jag fattar att dom BARA GÅR TILL JOBBET och lyfter LÖN, och flippar recept, och HAR GETT UPP FÖR LÄNGE SEN ATT GÖRA NÅGON SKILLNAD (jag tycker synd om dom...) Och fattar förmodligen varför dom gett upp. BEHÖVER JU REFORMERA FOLKS KUNSKAP OM PSYKFALL! Så att det inte blir flera 100tusentals Trauma Patienter... AV PSYKFALLEN! (KOSTAR SÅ MYCKET = BÄTTRE ATT BRYTA ARMAR O BEN PÅ PSYKFALLEN om man ser till Ekonomisk samhällsbörda...)


Jag skulle inte reagera som att det är Konstigt, ifall myndigheter Spände på Saftblandare på Crazys huvud Så att folk var varnade när dom Kommer... Skulle tycka det var praktiskt bara... Och undra om långtgående positiva konsekvenser... Faktiskt så skulle det bara TA Högst 1 år att IDENTIFIERA ALLA CRAZY! Och gradera från störande till Livfarlig...




Av Mikael - 15 september 2016 23:29

En Kvinna t.ex Spontan Oroar sig(reagerar på) för Idioter, som t.ex Sätter en Katt uppe på en Dörr, och skakar på dörr, med målsättning att få Katten att ramla ner för att det är kul... Eller Spontan reagerar på liknande vårdslös behandling av en ungar... 


Är det troligast att Hon är Miljöskadad av uppväxt bland Narcissister/Borderline-Crazy. Eller är En Narcissist som fejkar empati...


<... Retorisk Trick question (utan att vara e fälla, utan genuint undrande...). Om personen själv, genuint oroar sig för att Vara en Kokt Crazy Narcissist = Troligt att Fritterad Codependent... Om man frågar majoritet av kunniga.

Av Mikael - 15 september 2016 23:17

För folk... Är väl DÄRFÖR samhället har utvecklats på det sätt som det har = EN PERFEKT PSYKOSOCIAL MILJÖ FÖR GALEN JÄKEL! Så CRAZY har enkla verktyg, som fungerar i miljö utanför dörren... = Påpeka utseende - För att trigga reaktion... Använda sexuallitet för att Manipulera... Faktiskt så funkar det inte så Bra på mig... JAG BLIR RIKTIGT ELAK = UPPRIKTIG på uttömmande sätt, beroende på situation... 


Dazzle ME =>



KOMMA SÅ HÄR =>



= AUTO SYFILIS/AIDS/BLACK PLAGUE Stämpar en   = Kul och se genom FIBEROPTIK OM MAN HAR RIKTIGT BRA VIRUS SKYDD - PLUSS RIKTIGA KODISAR PÅ MODEMET   = Ryser av tanke att vistas i samma Lokal med henne  


Vanligt folk Vet egentligen Vems KRITIK som betyder något... Jag har aldrig Oroat mig för kritik från Andra utanför Släkt... Man behövde inte Skämmas speciellt får mycket man gjorde = Med tanke på hur Stereotyp Narcissister/Crasy och missbrukare är Normalt...

Av Mikael - 15 september 2016 23:09

Om man faktiskt inte har Skapat en egen Självbild på UTSEENDE. Utan egen personlighet och kunskap - Så kan MAN DEKA ner sig så att Man blir Narcissist REPELLANT på så sätt... Om en NArcissist Förolämpar dig och säger att DU ÄR FUL! SÄG TACK TILL DOM   


DOM KÖR GÄRNA TRÖJJOR MED "JAG ÄR FET SOM ETT AS, men kan Banta" (Vilket är en LÖGN! - DOM FÅR EKKORE FLYING SUIT OSV lol) - Men du är ful o kan inte göra nått... Vad ska man säga mer än *gäääääääääääääääääääsp*... Oftast så blir narcissister FULA = PGA dom förgiftar sig själva biokemiskt på alla sätt! Med Giftintag och Bittert HAT som definitivt inte är nyttigt för ens Lymfatiska system (m.m.)... +40år Så syns det DIREKT PÅ DOM FAKTISKT...


<--- Man behöver ju likom inte TA åt sig, på FEL sätt av deras Kommentarer - DET DOM SÄGER TILL DIG = HUR DOM SER SIG SJÄLVA...



Av Mikael - 15 september 2016 22:47

Är med min egen AVKOMMA... Pga extremlojal idiot... = VÄGRAR ATT STOPPA IN GREJ FRIVILLIGT I FITTA SOM FUNKAR REPRODUKTIONSMÄSSIGT! FÖRMODLIGEN IDAG ENBART +50 om jag ens skulle fundera på det! OM MAN INTE ÄR KASTRERAD   Fool me once, shame on me...



MEn som sagt... HJÄLPER INGEN HELLER =>



Jag klarade mig Majoritets mässigt från ca 3års ålder = LIVET PÅ PLANET HELL ÄR HÅRT ATT VÄXA UPP PÅ! Gäller att lära sig fort... INFORMATION FÖR ALLA SKA JU VARA HELT FRI (Vilken den är i Sverige...)


Har man PSYKOTISKA FÖRÄLDRAR - SYSKON eller annan i social näromgivning, som Förstör livet för dig... BYT PSYKOSOCIAL MILJÖ! Folk får AVGÖRA SJÄLVA...


ATT SÄGA ATT MAN SKA HJÄLPA EN VUXEN (+18), Med saker som den HAR Motorisk kapacitet att själv klara av... = IDIOT som vill kontrollera omgivningen...


Faktiskt så är det ett faktum, att t.ex Kvinnor Då och Då, behöver Praktiskt Hjälp, med skydd och Bostad, om dom har DRABBATS AV PSYKFALL-NARCISSIST MISSBRUKARE... Om dom inte klarar av att själva t.ex misshandla Psykfallet så denne inte kan skada dom = NÖDVÄRN!


Faktiskt så finns det ju Mer eller mindre Besvärliga Narcissister, som enbart är Störande... Det kommer ju alltid en DAG som dom inte är FYSISKT FÖRMÖGNA att skada sin omgivning... EFTERSOM DOM FÖRSTÖR SIG SJÄLVA SÅ SYSTEMATISKT... Så kommer den dagen FORTARE ÄN FÖR ANDRA...


Ett exempel är så kallade fylleben, då etanolen förstört såpass många och avgörande celler i det autonoma nervsystemet att man har svårt att kontrollera ... http://paranormal.se/topic/alkohol.html Om man nu kan Vanställa sig själv som man gör... (Tror faktiskt att RIKTIGA NARCISSISTER kan sluta dricka dom åxå, på egen hand... Även om det är svårt att Reformera hjärna biokemiskt... - Deras huvudmissbruk är Omgivningens DÅLIGMÅENDE - DERAS FIX = SADISTISKT NJUTNING = KNULLAPOR HELA HÖGEN!). Men om man frivilligt förstör sig så - Föreställ vad man kan GÖRA EMOT ANDRA!


ALLA MISSBRUKARE ÄR FAKTISKT INTE NARCISSISTER... Men att NArcissister är överrepresenterade i missbrukargruppen?! Finns det väl förklaring till...


Vanligt folk, om det blir för svåra konsekvenser... LÅTER BLI det som skadar... Om det finns orsak till det... Om det inte är garanti att man är omgiven at PSYKOPATER och att man inte DÖR av HJÄRTSJUKDOM pga Complex Ptsd - Så finns det ju ingen ide att SKITA i allt...


Ett tecken på att MAN HAR att göra med NArcissist = INTE RUMSREN SOM MÄNNISKA...   Om dom inte KLARAR AV =>



NArcissister, när dom inte är "Snygga" längre... Beter sig som GRISAR för att Få omgivningen att REAGERA... ?Elchock halsband? Kanske funkar som BETING PÅ DOM???

Av Mikael - 15 september 2016 22:28


No past, no future... Reinventing himself eve3ryday Förra året så Hörde jag = LEVA I NUET! Men en viss del av dom, som hade otroliga problem med att FÖRSTÅ PLANERING FRAMÅT och framförhålling...


T.ex som för min det... Jag har planerat att om 3 år, så ska jag prelimiär göra Si (som så, är så...) om 5 år osv... Fast jag går inte runt i en Dissociativ fantasi och struntar i Vardagsgrejer som, som ATT SKITA i att betala HYRA och TA DET SOM DET KOMMER - DET ORDNAR SIG (HELT IQ BEFRIAT!). Bättre att KÖPA KAKOR IDAG FÖR PENGARNA! ÄN ATT BETALA HYRA IMORGON, SÅ ATT JAG HAR BOSTAD om 3 månader... DERAS RESONEMANG ÄR INTE KLOKT!.. DOM FÖRVÄNTAR SIG ATT ANDRA SKA "BAIL THEM OUT"...


Att gå till Skuldsannering. Kan ju vara begränsande Förolämpade... Om man inte fattar att Personen som sitter där, inte kan skilja på Normala personer som förstår ekonomi och Har latent Mänsklig planering... Och tror att ALLA som kommer är Narcissister... Om det är självprojecering (TROR DET!) eller inte... Man får ju TA MED psykolog/psykiatriker om det är Viktigt att Hitta mönster i Offentlig sektor Struktur och Organisation...


Går man till Överförmyndare i Sin Kommun - Så är risken stor att det sitter en Narcissist där, som skickar Vidare till en annan Narcissist... EFFEKTIV OFFENTILIG SEKTOR VI HAR =>



RETARD RAPID REPRODUCTION   


FAKTISKT SÅ TROR JAG ATT NARCISSIST OSV = GRAV HJÄRNSKADA!(GENETISK SKADA PÅ GENOMET) = FÖRSTÅNDSHANDIKAPPADE... SÅ ATT DOM BLIR EVIL... Som att släppa ut olika grader av RABIES HUNDAR, och låta dom HÄRJA FRITT. FÖR ATT "FRISKA" TYCKER SYND OM STACKARS GALNING!

Av Mikael - 15 september 2016 22:13


ENDA ATT GÖRA - UTNYTTJA SOM DÅLIG RESURS PÅ 2 ben... 

Av Mikael - 15 september 2016 22:10

Men shit vad mycket småprylar hon har   (kolla hyllorna bakom)


 


Fruntimmer *suck*   Så söta...   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards