Alla inlägg den 15 september 2016

Av Mikael - 15 september 2016 21:51

Faktiskt så vet jag inte Ifall dom förstår helt och hållet att Deras Träning emot Psykfall. = Noll emotionell reaktion emot "förbrytar-kalle". 


Faktiskt fungerar Emot Trauma Ptsd Kokt TOK som varit omgiven av Knäppskallar Hela livet... Crazy har noll koll över sitt Känsloliv och REAGERAR YVIGT på VARJE KÄNSLOIMPULS dom får...


Skillnaden PÅ Polis och annan Myndighets personal = Jag/Man ser verkligen deras Empati engagemang lysa igenom.


Träffade en Scoaltjänst Kvinna. För att inte Drabbas av mera skit som jag inte ville. Förklarade Min situation OTROLIGT BLUNT! cPtsd... Monster... Hemskt Hemskt.... (Var du hinner på 60sekunder - Så det var ju inte så MYCKET GORE!). Jag såg hur hon bara STÄNGDE av och försvann... Gämrande så menade hon på att Hon inte kunde si och så (i praktiken göra sitt jobb!) <--- Fattade att Jag målade upp det för Sanningsenligt för henne. Och skulle ha ljugigt om att Mitt liv var som en Disneyfilm...


Att myndighets personal. Speciellt Socialtjänst (min erfarenhet) DELAR PSYKOPATERNAS SKEVA VERKLIGHETSBILD... Inte kan det vara så att en ALKOLISTMAN MISSHANDLAR SIN FRU TILL DÖDS... Nä så är det inte... NU ÖVERDRIVER FRUGAN!


Personligen så TYCKER JAG ATT ISTÄLLET FÖR ATT SKICKA NARCISSIST-CRAZY POLITIKER TILL ISLAND FÖR ATT UTBILDA SIG I NARCISSIST PROGRAMMET 12STEG!ALKIS! Som man skickade ivag 10?stk Lokalt på Drömsemester ill ISLAND förra året...


SKICKA DOM TILL KRIGSZONER (På baserna förståss, så dom inte DÖR!) MED RÖDA KORS OCH FN TRUPPER... För RIKTIG ERFARENHET... TILLSAMMANS MED Psykiatripersonal... Skulle jag personlingen Jobba inom psykiatri så skulle Jag tagit tjänsteledigt för ATT SKAFFA DEN ERFARENHETEN!


MAn hade ju en FN Trauma TERAPEUT lokalt som hade koll på LÄGET ganska så VÄL. ENDA LOKALT PÅ 12?ÅRS TID SOM HADE RÄTT ERFARENHET OCH UTBILDNING!!! RESTEN ÄR FÖR PSYKFALLEN SOM PRIORITERAS! = BUNTA IHOP DOM OCH SLÄNG I KÄLLARE 2år, och LÄGG NER TID PÅ DERAS OMGIVNING DOM PLÖJJER ISTÄLLET... ÄR BORTKASTAD TID PÅ PSYKFALL = DOM ÄR FÖDDA MONSTER! (sett från vårat perspektiv... Dom tycker givetvis DOM är perfekta och VI ÄR KONSTIGA!)


Av Mikael - 15 september 2016 21:42

AA = SKAPAR NY SUPPLY FÖR NARCISSISTER-PSYKON!


SPONSOR SOM SKA TRÄNA DIG ATT BLI DUKTIG ALKIS SOM SKÖTER SIG... = SAMMA STRUKTUR PÅ RELATION FÖR ABUSER-PSYKOPAT och dess omgivning!




Av Mikael - 15 september 2016 20:57

CRAZY klubben BRYR sig enbart om hur OMGIVNINGEN REAGERAR EMOTIONELLT = MAN KAN SÄGA VAD SOM HELST OCH PÅSTÅ VAD SOM HELST = Dom bryr sig inte om vanligt resonemang = ALLT HANDLAR OM HUR DOM UPPLEVER HUR DU UPPLEVER DET = DOM ÄR KOMPLETT GALNA FRÅN NORMALT PERSPEKTIV...   


DET MAN INTE SKA GÖRA, är att VISA dom HUR MAN KÄNNER INFÖR OLIKA SAKER = ZOLOFT ÄR TOPPEN ATT AVTRUBBA SIG EMOTINELLT MED... Är ju synd att PSYKIATRIN INTE GER LITE MER INSTRUKTIONER HUR MAN HANTERAR PSYKOPATER I ENS OMGIVNING... Men det är ju svårt när Man är deffensiv. Skulle väl vara svårsmält för vem som helst att få Höra att HELA ENS OMGIVNING ÄR PSYKOPATER???


Kan verkligen Empatisera med den stackars Psykiatri personalen. Är säker på att det inte Blir som nån föreställer sig i 20års ålder när dom Kommer på att dom ska Plugga psykologi m.m För att hjälpa andra...


Kan inte påstå att jag har någon vettig total lösning... CRAZY's Egna lösning verkar ju snabb och Praktiskt... Om jag läser i Tidning att man stoppat in hela högen i Förbrännings Kammare Så säger JAg - Herre gud vad det måste ha smutsat ner LUFTEN...

Av Mikael - 15 september 2016 20:00


Kult = Religion som inte är accepterad av Andra religioner... <--- Förenklat...


Skillnad mellan Statliga juridiska regler = Är förankrade i Vetenskaplig grund. Personligen så anser jag att Teologi ska fokusera på "Andevärlden" och hur det kan tänkas fungera. Att påstå att 1 person Berättigat, Levererar den äkta Levnadsanning för att Allt ska bli rätt, för alla, Bara man gör si eller så... Är ju lite väl Arrogant. 


Jag fick höra av en Som är Kokt i rot (teknisk term) att jag var "religions speciell" = höll masken och låssades som att jag inte Hörde det; Men fick en Fjäderbatonga impuls.   


Varför JAG GILLAR "TEXTER" = Var och en kan ta reda på Vilken Abstrakt föreställning om "AfterLife" som passar dem... Kan ju vara kul att Gå till Sitt *FÖRETAG Teolog AB" för att träffa folk som företäller sig samma sak som du själv, där man MED PARTISKT BIAS kan grotta ner sig i SIN VERSION och GE VARANDRA "FIKTIVA" Abstrakta bevis, genom att Höra andra säga samma sak - WOOT? Jag gillar också GLASS - CHOKLADGLASS SPECIFIK!   


Ska jag T.ex få hjälp med Konsekvenser av Behandling som jag inte uppskattat, eller mitt nervsystem uppskattat. Då vill jag snacka med Utbildad personal, och Partiskt grotta ner mig med dom, i Gemensam Empiri o teoretisk kunskap.


Hur man ska Leva sitt liv? Faktiskt så Känns egen naturlig ETIK, tillsammans med Allemansrätt och Svenska lagen som ett Toppen "Måttband" att gå på...


Att jag har även Tur, och haft en bra miljö att Fila på Mina Medfödda SKILLS... <--- Inställning som, Gör att jag över lag, Inte hänger upp mig på "potenciell" orättvis behandling. Har perma fel i Huvud = Strävar efter att se alla perspektiv med allt, för och nackdelar. Där jag fokuserar på Fördelar, iom att Jag är optimist och gillar att vara glad i största allmänhet... Kunskap is Da shit för mig... All kunskap är Bra, så länge den är levererad på ett SmärtFritt sätt... Kan inte säga att Praktisk Empiri ifrån PSYKFALL känns nödvändig... Faktiskt så Kan 1 förklara Teoretisk verbalt/Text till andra, som har förmåga att föreställa sig på Rätt sätt, vad det handlar om.


FÖR ATT DET SKA BLI SEKT... Så krävs det att det ÄR TVÅNG MED... Om personen KAN LÄMNA! (som för AA - Socialas CRAZYReligiösa behandlingshem och andra ställen man kan lämna) Så är det ju inte en SEKT... Är ju inte så att AA programerar om Folk till Robotar... Är en drös Katastrofer/brottsoffer tillsammans MED GALNA NARCISSISTER OCH ANDRA TYPER AV GALEN ÅKOMMA.


Personligen så TYCKER JAG MAN SKA "PITA" CRAZY PERSONER emot varandra, så får dom väl förgöra varandra, bäst dom vill... Har sett hur dom umgås, och DOM NJUTER på ett perverst sätt att SKADA varandra... Jag tycker det inte är klokt, och är helt MORALISKT FEL ATT TILLÅTA DET... Men dom fungerar ju som dom gör, och söker upp varandra. Största problemet är ju att dom SÖKER upp Vanligt folk åxå, som dom förstör för, får att må dåligt, i olika grader.


Bli upprörd att dom t.ex går in med leriga skor. Är väl inget att överreagera på... Men när dom LINGER SOM EN PARASIT och knaprar på andras tillvaro i micro bites som folk inte reagerar på. Om man inte står Utanför. DETTA ATT DOM TAR UPP ANDRAS TID! OCH PENGAR, OCH EMOTIONELLA ENGAGEMANG (VAR OCH 1 individ, orkar BARA ATT BRY SIG EMOTIONELLT OM SÅ PASS MÅNGA = DEN ENERGIN SKA MAN SPARA TILL RIKTIG FAMILJ O VÄNNER) Inte emotionella, ekonomiska och praktiska PARASITER... <--- Tycker jag.


Iallafall. Teal Swan   = Hon avslöjjar ju sig självt (microexpression och kroppsspråk i andra miljöer), genom att inte riktigt KÖPA Formatet som hon Säljer... På sin höjd så är hon en Elektrolux Dammsugar försäljare...


KULT = SCIENTOLOG. Semi-Kult: PINGST KYRKA. JEHOVAS VITTNEN och LIVETS ORD! Det finns ju fler som Folk bara kan lämna genom att Dö (Eller livet blir Narcisist ödelagt, som med Scientologerna = Narcissisternas SEKT nr 1!) <--- Är väl det som avgör ifall Riktig Waco sekt eller inte... ATT MAN TILLÅTER SEKTER I SVERIGE, SAMT ATT NARCISISTER/CRAZY har en talan - OCH INTE AKTIVT BLIR JAGADE SOM DJUR! och isolerade från övrig befolkning? För mig är det ett mysterium... Men det är ju itne olagligt enligt SVENSK LAG ATT = NARCISSIST-CRAZY FÖRSTÖRA ANDRAS LIV, OCH MANIPULERA ANDRA ATT TA LIVET AV SIG...


DET enda som GÖR NARCISSISTER/BORDERLINE/HISTRIONICS/CRAZY självmords benägna = ÄR NÄR DOM INTE HAR SADIST MÖJLIGHET ATT FÅ OMGIVNINGEN ATT MÅ DÅLIGT! Tar man bort all möjlighet för dom, och får dom att Förstå att detta är PERMANENT och stoppar ner en kartong sömnpiller i handen på dem. SÅ TAR DOM NOG LIVET AV SIG... <--- JAG TYCKER DET ÄR BÄTTRE ÄN ATT DOM SKA FÅ 10-50 andra personer att må dåligt... Dom kan ju faktiskt stå ut själva att LEVA i en MARDRÖM där dom inte FÅR/KAN SKADA något annat levande än sig SJÄLVA!   

Av Mikael - 15 september 2016 16:19

Från födsel så har min omgivning Projecerat SIN PERSONLIGHET på mig, och dom har Projecerat MIN PERSONLIGHET på dem = HAR PSYKOS HELA HÖGEN!


Dom gånger som jag har Börjat protestera lite mer HÖGljudt så HAR DOM SKRIKIGT SOM GRISAR SOM SLAKTAS! HELT FÖRVIRRADE! Och kontrat med alla möjliga typer av VÅLD för att få tyst på mig, och så att jag Beter mig som dom gör...


När jag fyller 50, så ska jag FIRA med en REJÄL BLECKA! AV LÄTTNAD inför alla PSYKON SOM DÖTT, och STRAX kommer att GÖRA DET = UNIVERSUM ÄR MED SÄKERHET BETYDLIGT BÄTTRE, NÄR DOM SJÄLVDÖR DOM ASEN!


Eftersom mitt förakt inför dem, är så komplext = Kan omöjligt Verbalisera vad jag TYCKER OM DOM. Får jag 50år till, så kanske jag har fått till det, till övergripande del? Men tror inte att det är möjligt att RÄTTvist förklara det...

...

Av Mikael - 15 september 2016 16:14

Av Mikael - 15 september 2016 16:01

Jesus OPPONERADE sig emot Psykopat/Anti social Personlighets Störning - Maktmissbrukare, SpelMissbrukare - Missbrukare i alla former... Var en godtrogen och naiv stackare som underskattade Psykopat APAS onska...


ONSKEFULLA MONSTERAPOR MÖRDADE JESUS = OCH SEN NARCISSIST PROJECERADE ATT "GUD" HADE BESTÄMT DET... NI ÄR ONSKEFULLA OTÄCKA MONSTER! PLAGUE OF UNIVERSE!!!


Efter att ha sett Halloween Comet. Så köper jag att "Någon" kan influera Quantum'vikt/Gravitation på Fast materia i universum... ÄR FÖR PRAKTISKT att en Dödskalle kommer lagom Till Halloween... Att jag började gasta om Den? 2 dagar innan Nasa hittade den. Känns väldans Underligt... Har lite svårt att Acceptera vissa saker... = Tror (inte tidigare) inte vetenskapligt på Medveten Interaktion mellan dimensioner (himmel o jord, eller whatever man kallar dom för...), eftersom jag inte Haft Praktiska bevis överhuvudtaget... Har ju haft personlig Tes, som jag hållt för mig själv, och bara accepterat som Folk accepterar att Luft är luft, utan att reflektera vidare över det...


Jag är 100% emotionellt och 99.99% Logiskt säker på att "ingen" skulle förstöra med flit. Även om jag kan Projecera Realism på andra... Om Huset nästan har brunnit ner till grunden, och man kan släcka det snabbare genom att Slänga en stor platta på det => Sannolikt att nån gör det, om dom har enkelt tillgång till det =>


Av Mikael - 15 september 2016 15:56

Vilka som kommer in i himlen... Empater/Hög'IQ m Neanderthal Arv (10-20% av dom som ser ut som Human)... <--- Angel souls... Vad förväntar man sig??? Ska man ha Gasiljarder av myror, skalbaggar, räkor osv??? VAR REALISTISKT!


VART RAGE-APA hamnar = Who gives a shit... Tror många självförintar sig, eller bara omvandlas till Otäck energiform utan Medveten Tanke...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards