Direktlänk till inlägg 15 september 2016

Otroligt (o)lustig sak...

Av Mikael - 15 september 2016 16:01

Jesus OPPONERADE sig emot Psykopat/Anti social Personlighets Störning - Maktmissbrukare, SpelMissbrukare - Missbrukare i alla former... Var en godtrogen och naiv stackare som underskattade Psykopat APAS onska...


ONSKEFULLA MONSTERAPOR MÖRDADE JESUS = OCH SEN NARCISSIST PROJECERADE ATT "GUD" HADE BESTÄMT DET... NI ÄR ONSKEFULLA OTÄCKA MONSTER! PLAGUE OF UNIVERSE!!!


Efter att ha sett Halloween Comet. Så köper jag att "Någon" kan influera Quantum'vikt/Gravitation på Fast materia i universum... ÄR FÖR PRAKTISKT att en Dödskalle kommer lagom Till Halloween... Att jag började gasta om Den? 2 dagar innan Nasa hittade den. Känns väldans Underligt... Har lite svårt att Acceptera vissa saker... = Tror (inte tidigare) inte vetenskapligt på Medveten Interaktion mellan dimensioner (himmel o jord, eller whatever man kallar dom för...), eftersom jag inte Haft Praktiska bevis överhuvudtaget... Har ju haft personlig Tes, som jag hållt för mig själv, och bara accepterat som Folk accepterar att Luft är luft, utan att reflektera vidare över det...


Jag är 100% emotionellt och 99.99% Logiskt säker på att "ingen" skulle förstöra med flit. Även om jag kan Projecera Realism på andra... Om Huset nästan har brunnit ner till grunden, och man kan släcka det snabbare genom att Slänga en stor platta på det => Sannolikt att nån gör det, om dom har enkelt tillgång till det =>


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards