Direktlänk till inlägg 15 september 2016

Har snöat in mig på fel sätt tidigare

Av Mikael - 15 september 2016 23:36

Finns ju förkalring att Jag började med ADHD diagnos, för att kunna differantial diagnostisera objektivt... och Complex Traumatisering aka cPTSD orsak/problematik...


Jag visste ju redan Min generella problematik på 1990talet... Men körde på till 2002... 2004 så Sa jag till USLA lokalpsykiatri = Hej - Uppväxt med fyllo = PTSD = DIAGNOSTISERING TACK! = Verifiering eller Falsificiering... Vilket VART INGENTING!


ETT MONGOLIDT MORON SATTE UPPMÄRKSAMHETS STÖRNING (Attention Decifit - (Halv ADHD) - För att Slippa ?bekosta Traumaterapeuter osv... Som dom inte Hade 1 enda = PTSD = Diagnos man inte SATTE PGA PERSONALBRIST!). Istället vart det Social Fobi - Pga det är så luddigt... Och kan betyda vad som helst.


JAG hade Knarkat Amfetamin och märk att det fungerade som Lugnande, även om MAN vart/blir knäpp i huvudet... Naiv som jag var/är så fan jag mig i att Man feldiagnostiserade med flit. Och gav mig Amfetamin mellan 2007 -2008...


DET LUSTIGA ÄR ATT JAG HAR i efterhand förstått ATT EN MAN I PERSONALEN - Inofficiellt diagnostiserade MIG som Codependant till Narcissister/Crazy. (ÄR här som jag blir lite bekymrad då... Bekräftelse på Crazy av Psykiatri...) Funderar PÅ Vad jag ska göra med detta Emotionellt (Gör inget motorisk praktiskt - Not my bizness längre - Stickler for some rules)...


Vill inte ha pengar... Utan Bostad i annan okänd stad (borgenär alternativ bara...), tillsammans med RIKTIG sjukvård (läs sjukvårdslag...) Behöver inte ursäkt eller förklaring.


Jag fattar att dom BARA GÅR TILL JOBBET och lyfter LÖN, och flippar recept, och HAR GETT UPP FÖR LÄNGE SEN ATT GÖRA NÅGON SKILLNAD (jag tycker synd om dom...) Och fattar förmodligen varför dom gett upp. BEHÖVER JU REFORMERA FOLKS KUNSKAP OM PSYKFALL! Så att det inte blir flera 100tusentals Trauma Patienter... AV PSYKFALLEN! (KOSTAR SÅ MYCKET = BÄTTRE ATT BRYTA ARMAR O BEN PÅ PSYKFALLEN om man ser till Ekonomisk samhällsbörda...)


Jag skulle inte reagera som att det är Konstigt, ifall myndigheter Spände på Saftblandare på Crazys huvud Så att folk var varnade när dom Kommer... Skulle tycka det var praktiskt bara... Och undra om långtgående positiva konsekvenser... Faktiskt så skulle det bara TA Högst 1 år att IDENTIFIERA ALLA CRAZY! Och gradera från störande till Livfarlig...




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards