Alla inlägg den 3 september 2016

...

Av Mikael - 3 september 2016 12:16

Av Mikael - 3 september 2016 12:12




*Most!* not all...




Empath gene...


Av Mikael - 3 september 2016 11:56


PErsonligen så har jag lust att rappa sänder deras skelett till benmjöl med batong... But that just me...


Social justice warriors lokalt/sverige = Nydemokrater tillsammans med andra tokar... Hej jag är Valon/Tysk alkolist... Är ramsa att babla... PRISA HERREN! GUD ÄR MED MIG osv...


LENART BÖG KNULL APA = http://psychcentral.com/disorders/histrionic-personality-disorder-symptoms/ (helt utan empati för andra... Är ett tema för MÅNGA! =>




FÖR ANDNING, HJÄRTA OSV... SÅNT VI VERKLIGEN PÅ RIKTIGT ÄR BEROENDE AV FÖR ÖVERLEVNAD... KONKRET BEROENDE... ÄR OTROLIGT MYCKET SKIT NI INTE BEHÖVER! NI ÄR INBILLNINGS SJUKA = PSYKOS HELA HÖGEN!!!


Psykos (från grekiska &psi;&upsilon;&chi;ή "psyke", för själ eller liv[2], och -&omicron;&sigma;&iota;&sigmaf; "-osis", för abnormalt tillstånd), betyder bokstavligen att hjärnan befinner sig i ett abnormalt tillstånd, och är en generell psykologisk term som används för ett allvarligt mentalt tillstånd som ofta beskrivs som att involvera ---> "förlust av kontakt med verkligheten". <---


Av Mikael - 3 september 2016 11:26

AMPUTERA HJÄRNAN FÖR DOM/ER = ANVÄNDER MAN DEN INTE TILL MAXKAPACITET = VAD SKA MAN HA DEN TILL??? ERAN RETORIK!



Vi hade någon arab'blatte läkare kärring som Könsstympat 250? förra året med svenska myndigheter hjälp... http://www.aftonbladet.se/wendela/article11569871.ab

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=493&artikel=6073912


Ställ upp fukkers på rad, och ge mig en gattling gun så kirrar jag det... FATTAR inte hur man står ut med att vara ett sånt monster... Nämner man kön och kniv i samma mening - Förmodligen behöver bli botad med skott i huvuvdet...


https://www.theguardian.com/music/2010/oct/11/two-spirit-people-north-america = Kännetecken FÖR IQ-fiskmås APA = KLEPTOMAN PÅ ALLA SÄTT! FÖR FETA VITA/SVARTA PADDOR-Gender whatever... Att sno Namn på Begrepp dom inte FATTAR överhuvudtaget... NI ÄR EFTERBLIVNA - BE OM ATT EN LÄKARE SKA SURRA IHOP MUNNEN FÖR EVIGT PÅ ER...


ENDA DESSA 100SEXUALITETER APOR ÄR = KNULLAPA SOM ENBART TÄNKER PÅ KNULLA = DÄRFÖR ÄR DOM FÖRMODLIGEN TOTALA IDIOTER! KEDJA FAST DOM NAKNA PÅ NÅGON SEXORGIE KLUBB OCH KASTA IN MAT VARANNAN DAG ELLER NÅTT SÅNT...


It is simplistic to say that a female-to-male transgender person is a female ... http://www.scientificamerican.com/article/is-there-something-unique-about-the-transgender-brain/


Male and female brains are, on average, slightly different in structure, although there is tremendous individual variability. Several studies have looked for signs that transgender people have brains more similar to their experienced gender. Spanish investigators—led by psychobiologist Antonio Guillamon of the National Distance Education University in Madrid and neuropsychologist Carme Junqué Plaja of the University of Barcelona—used MRI to examine the brains of 24 female-to-males and 18 male-to-females—both before and after treatment with cross-sex hormones.


Their results, published in 2013, showed that even before treatment the ---> brain structures of the trans people

ATT HA NÅGOT OKUNNIGT FYLLO TILL PSYKOLOG/LÄKARE SOM LÄSER IFRÅN PAPPER OCH STÄLLER DIAGNOS = SKRATTRETANDE OCH BORDE VARA OLAGLIGT! LÅT RETARDED LÄKARE BEHANDLA RETARDED APOR PÅ SKANSEN... INTE MÄNNISKOR (KNULL APA Inkluderar lol)...



Att Fler sk heterosexuella män, egentligen ÄR VÄRSTA RÅBÖGAR = TITTA PÅ HUR DOM ÄR EMOT ER KVINNOR... FÖRMODLIGEN SÅ ÄR 50% BITTRA BÖGAR SOM VILL HA KUK OCH INTE FITTA! SOCIALA NORMER FÅR DOM ATT FEJKA!


KÄNNER MAN SIG ILLA TILL MODS TILLSAMMANS MED PERSONER SOM NEUROLOGISKT FUNGERAR SOM KVINNOR GÖR, samtidigt som man är MAN = FÖRMODLIGEN BÖG... BÖGPARAD TÅGET I STOCKHOLM BORDE VARA FLERA MILJONER I! 


MACHO MÄN SOM GILLAR STJÄRTGOSSE FJOLL MÄN och inte KVINNOR = ERKÄNN ERA EFTERBLIVNA JÄVLAR!


HA SLUTFEST HÄR FÖR DOM   =>



Knulla är allt som är viktigt för dom = Ställe att ha livslång orgie på, blir dom väl glada för...

Av Mikael - 3 september 2016 11:19

= NY UNDERART... Är klart Nydemokrater är helt VILDA och vill förstöra all kunskap som finns. Minsta tecken på aTT DOM ÄR TOTALA IDIOTER SKALL NEDKÄMPAS... Sorry å SÄGA = NI KOMMER ATT GÅ TILL HISTORIEN SOM HOMO-STOOPID IDIOTUS? Får väl se vad FORSKARE KALLAR ER OM ETT LITET TAG, Ifall planeten finns kvar efter KNULL APAS ÖDELÄGGELSE...



Hur jag definerar super Intelligent =>







Av Mikael - 3 september 2016 11:09







<--- Ny strategi ide? Slå inte klyftiga i Ox-ok och ha som Amish dragdjur?

Av Mikael - 3 september 2016 11:05


<--- Generellt i runda slängar... GALEN PÅ ARMLÄNGDS AVSTÅNT TACK. NI ÄR TOPPEN   Å Äger mest i unversum givetvis...   Ni har rätt i allt, och kan allt det är värt att veta   

Av Mikael - 3 september 2016 10:12

Utan att man skadar andra eller sig själv... Var intressant att se om brasilien natives, och folk i indonesien.


SJUKDOMEN i Sverige heter MISSBILDADE MISSBRUKARUNGAR... Min Mammas 6 andra ungar. Söner: Sadist-dumskalle, ExtremNeurotisk och emotionellt Labil o våldsam + EtanolSjälvHjärnskadad. Sadist-borderline-narcissist som förstör kvinnor på löpande band, Om han inte SKaffar ungar Med VÄRSTA KUK'LUDRET   (hon är komplett rubbad i huvudet, vilken man märkte direkt när hon anklagade mig för våldtäkt - Var väl för att jag Inte ville vara med "polare" som gangbanga henne som ett billigt street'prostitute när hon var ?12år?...) Att dom FÖDS PSYKISKT SJUKA och är det som UNGAR  o VUXNA är det ingen som säger nått om... DOM HÖR HEMMA PÅ SKANSEN...


Detta koncept med UBER SLÄKT DNA är ju helt klart HALTANDE retorik... Med tanke på min släkt och dom personer som dom dragit till sig = LIKA CRAZY som dom själva... Ungar har blivit hur? Kan inte svara på faktiskt...


VEMS FEL DET ÄR. Kan skylla på Generation innan. Farsans Fyllo till farsa... Som alla andra hemska Fyllon... Han mamma Sket i honom 7år gammal och lämna bort farsan, till generation ovanför (Farmors mor - Farsans Mormor...) Att famor var "Not notising the Obvious Crazy" var uppenbart. Min lilla mammis Sathora till pingstkyrke subba till Mamma kan jag inte påstå att jag gillade. Mamma pratade aldrig om henne, vilket säger en hel del... TOKIGA RELIGIÖSA SATKÄRRIGAR VILL MAN FAKTISKT INTE HA ATT GÖRA MED... Mammas pappa försvann snabb och ingen pratade om honom. Tar för givet att det var misslyckad Fyllgubbe = konsekvensen vart att Mormor var Tokig religiös Bitter Satkärring...


Alla jag känner till i person har fått varierande missbrukarstämplat (sexmissbrukare - överlag) tillsammans med Passande Psykfalls diagnoser och Trasig anknytnings stämpel. Människor normalt vill inte att folk ska veta extremt ingående hur just dom fungerar. Vilket får mig att undra varför nån överhuvudtaget vill umgås med mig, och man är ens en GNUTTA CRAZY deffekt. Är ju ett pågående förlopp. MEN JAG VET GARANTERAR EXAKT HUR DU ÄR CRAZY, som ingen annan vet... Kan inte råför det...=>


Kunskaps Savant, Väldans Observant och Väldans Kunnig... SOM TYCKER ATT CRZY SKA MAN SLÄNGA I BUR OCH SVETSA IGEN DÖRREN TILL... Även om jag alltid i person kör Pokerface till dom, pga dom kan snappa närsomhelst och försöka mörda en...


Viss crazy är MEDFÖDD GENETISK (Ta ut och lägg unge på huggkubben och slå ihjäl snarast... <--- Helt seriöst, menar det. Du ansvarar för monster du sätter till värden...).


En Massa crazy är Miljö orsakat som påverkar Genuttycket...


KLAGA!


-Acceptera och hålla med = Händer ingenting

-Kritisera = Händer ingenting pga dom blir defensiva

-Förolämpa = Här händer det alltid nått... Om man gör det med sanningen så blir det ju säkerligen positiv effekt för egen del? UNDER UTREDNING för egen del... Okända människor skiter totalt i det... så varför folk bryr sig om skitsnack? Tips är att misshandla en idiot som snackar skit med järnrör (nydemokrat taktik)... Så sprider sig nytt skitsnack i samma socialt nätverk... <--- Inte min ide som sagt...


Detta med att inte vara för hård emot sig själv... Har man vuxit upp på Norman Bates Hotel med dennes ungar och vänner. Så finns det väl förklarliga faktorer till sånt man är missnöjd med. Att jag är en Extremt Familje lojal Empat har ju verkligen använts emot mig, med tanke på allt jag Stått ut med från dom... HELA BUNTEN kvalar faktiskt får LÅSTA psyk. Men hela bunten poserar som Normativ Svenne... Dom är inte konstigare än någon annan i Sverige. Att jag tycker att majoritet utanför min dörr ÄR KOMPLETT GALNA, spelar ju ingen roll... 


Att jag ska umgås med mera människor = Vilket skämt... Jag kalkylerar/Faktorerar alltid in potenciell massive fysisk skada i Sociala umgänges ekvationen. Med tanke på En rad somatiska Stress relaterade sjukdomar, tillsammans med Höger sida helt paj. Så är inte det Taget ur luften.


Det ska mycket till att jag ska vilja - FAMILJE umgås med en... <--- Biologisk altruism beteende umgänge...


Vet inte om bara rent praktiskt beteende från mig misstas som Ovan... Men som sagt... Bekant är alltid Bekant. Förmodligen så har jag inte tid för just dig, när Zombie Apokalysen är här. SPELAR INGEN ROLL HUR SNYGG FITTA MAN HAR... <--- Fattar inte att män är så patetiska som dom är, inför fitta...




Är jättesöt, men behöver ett Team av SKÖTARE pga HON ÄR GALEN   =>



<--- Hon har ju kirrat åt sig, och Fått "inte vara könssjukdoms'tyfoid Mary som föder 1000 ungar" Utbildning av Porrbranch... <--- Kom inte å säg att dom inte är hjälpsamma...


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards