Direktlänk till inlägg 7 september 2016

Fick upp detta...

Av Mikael - 7 september 2016 18:35


 


Röra sig i ansiktet = Stress tics... Förmodar att det kan bero på att Han fattar nånstans att det är Korrekt att Varna om Vissa saker, men om FEL PERSON GÖR DET AV FEL ANLEDNING???


AMNESTY INTERNATIONAL Varnar ju inte för t.ex Trafficking för att 1 ska få 2 miljoner i Års lön och kunna kalla sig för President... Han skiter ju garanterat i om hela högen (ca 7 miljoner självantänder... Vilket är som andra... Orka bry sig om andra... Inte realistiskt...)


Det hemska är att JAG KAN GE DOM VÄRSTA LEGITIMA MATERIALET för att varför dom ska få nazista och varför dom har rätt för egen del, ur sitt perspektiv... Grejjen är att dom får FANimig kirra EGEN STAD ATT BO I! JAG STÅR INTE UT MED DOM OCH (kan inte påstå hatar, pga det betyder omfattande emotionell investering från min sida...) Utan tycker illa om när dom är framför näsan på mig...


Angående Ansikten så ser jag hur "Frisk" man är med Gifter och Stress... (Subtil anmärkning man får ta hur man vill...)


SEGREGERING FUNKAR - VI HAR DET REDAN!!!


VI HAR INTE IRANSKA SHARIA LAGAR I SVERIGE!!! SVENSKA LAGAR!!! JAG TYCKER VI SKA OMÖJLIGGÖRA FÖR NÅGON RELIGIÖS ATT ÖVERTALA ANNAN, ELLER LÅTA DERAS UNGAR FÖDAS IN I RELIGIONEN PÅ FEL SÄTT SOM KD PARTI LEDARE... Tror "Hela" den biten känns lika illa som SD för mig... SD OCH KD HÖR IHOP = MARTIN LUTHER RASISTER ALA SVENSKA KYRKAN!!! NI HAR JU 75% på er sida redan HAIL SVENSKA PRÄSTEN!!! KD ärtan är ju världen prinsessa... Jag delar säkerligen många saker, åsikter med henne. MEN ATT VARA ASSOCCIERAD MED KRISTEN TOK SEKT (FÖR MIG ÄR DET, JUST D!). BADAR HELLRE I BATTERI SYRA ÄN DET...


KRISTEN ORGANISATION MED LEDNING = GALNA TOKAR OCH BROTTSLINGAR - ÄR EN BDSM HÄRSKARE-SLAVINNA MANS SEKT!!! ADAM SKA BESTÄMMA ÖVER HJÄLPLÖSA LUDRET EVA! Som ska hålla käften och SUGA KUK! och föda ungar osv... GÅR INTE ATT KRINGGÅ! (Kristendom är ju inte det egentligen... MEN GALNA PSYKOPATER, NARCISSISTER OSV HAR KAPAT ALL MONOTEISM GENOM HISTORIEN! = ALL RELIGION ÄR IDIOTI tillsammans med NATIONALISM som påstår sig bygga på vetenskap och evolutionsLÄRA = NATIONSGRÄNSER HAR INGET ATT GÖRA MED BEILOGI = FALSIFIERAT REDAN DÄR!!!


ATT VI INTE KAN TA EMOT BLATTAR = SÄGER SIG SJÄLVT UR ETT HUMANISTISKT PERSPEKTIV - FRÅN VÅRAN OFFICIELLA LEVNADS NORM STANDARD... Även om vi tycker det är ok om Blatte lever i husvagnsläger vid SKARA SOMMARLAND SOM DEN NARCISSISTENS Billiga arbetskraft... SLAVAR FÖR MANUAL LABOR SOM FINSVENSK INTE VILL BEFATTA SIG MED... Som FETA PADDAN TILL SOSSEPOLITIKER - DOM KAN VÄL HUGGA TRÄD, STÄDA DIKEN??? <--- I USA SÅ GÖR BROTTLINGAR DET! RAGATAN HADE SÅ MYCKET McDonalds FLOTT I SKALLEN ATT HON INTE FATTA HUR HON SJÄLV LÄT... SEN NÄR HON SKULLE "VISA" KOMMANDE BOSTÄDER (journalist trodde till flyktingar) Så visade hon BOSTADSRÄTTER TILL FINSVENSK!   

ALLA 8 PARTIER = NAZIST PARTI 1 - OLIKA FÖRGRENINGAR! SLÅ IHOP OCH KÖR NAZIST DIKTATUR! SÄG HEJ! Kanonister hailar... Fire "vifta med höger" lol (orka leta efter bättre... napoleon kanon order...  =>



(Orka bry sig om DIREKTA SD PINSAMHETER - TECKEN på ?Intelligence och brilliant strategi?)   ...var e brudarna   






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards