Direktlänk till inlägg 7 september 2016

Vilken stackars jäkel... (med reservation)

Av Mikael - 7 september 2016 21:04

http://www.svt.se/nyheter/inrikes/andreas-tog-hand-om-ylva-utan-hjalp


Hon är CRAZY NARCISSIST - BORDERINE ... Disaster som bara väntar på att få förstöra hans liv - Yttersta målsättning är att han tar livet av sig typ (om man är stereotypisk generaliserande...) Jag TYCKER ALLA SKA IN I HÖNSBUR MED LAKAN ÖVER... But thats just me... Är ju upp till var och en att kasta bort sitt liv... SVENSKA MYNDIGHETER VILL INTE HA MED DOM ATT GÖRA ÖVERHUVUDTAGET - DET FÅR NÅGON STACKARS LEKMAN FIXA... Han borde få BETALT för att vaa sambo med henne = SKÖTARE MED BONUSTILLÄGG...


(Verkar som han fått stil på ligget. Men gissa om hon är nöjd över att hon har en "diagnos" som rättfärdigar hennes relations beteende - Utnyttja andra...) 6ex flera gånger om dagen, tillsammans med en massa andra perks? = uppmuntran att vänstra och gå på porrklubb, samtidigt som dom gen en massa pengar? Är ju narcissisten som ska krypa på alla 4'a för en... Faktiskt (dom är inte kloka i huvudet, som att vara elak emot en sten typ...)


Otroligt...



SKRATTA ÅT HONOM, Och se till att du själv inte hamnar där...



http://www.svt.se/nyheter/inrikes/jag-engagerar-mig-for-dem-som-inte-orkar Vad säga... Efter att ha haft drösvis med Tokar omkring mig hela livet, med omfattande personlig förlust. Inte mycket empati över för dom... KAn en massa psykologi relaterat, vilket är befängt pga att det är pga Överlevnads strategi... Hade gärna lagt ner den tiden på annat faktiskt. Undrar hur många innestående löner jag har att "Plocka ut"???


Är glad att jag inte är Död (vilket händer mer än sällan), helkroppsförlamad eller motoriskt hämmad på liknande sätt. Minnet är ju som det är... Fattar ju att mer än, ett par ord är borta (även om jag fyller i sånt löpande...)


MEn som sagt, Pga sverige är ett sånt instutionerat samhälle... Om dom inte kan ta hand om sina Dårar på rätt sätt ? Avliva dom som ställer till för andra i svensk gammal hederlig tradition?! Man gör ju det med missbrukare generellt... Varför inte rikta in sig på helt empatilösa istället... (Självklart inte ta liet av folk...) BitterSarkastisk är tillåtet...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards