Alla inlägg den 8 september 2016

Av Mikael - 8 september 2016 17:49

 




<--- Vilken idioti...

Av Mikael - 8 september 2016 17:30

-Raedie, Väraldarade eller Waralden Olmai - Den största Guden, världens skapare, han var dock passiv, en del säger till och med sovande.


-Raedieahkka, maka till Raedie. --->


-Rana Niejta, dotter till Raedie. "Rana" var ett populärt samiskt flicknamn.
-Raediengiedte, son till Raedie.









https://www.youtube.com/results?search_query=native+american+stare+sun


Av Mikael - 8 september 2016 17:09


Hole in hearth/soul?..



https://youtu.be/XhCYnSJbmQ8 <--- Gillar min 8'a       

Av Mikael - 8 september 2016 16:51


Inte bry sig om att bli Religions missbrukare...   


NÄR DET KOMMER TILL RELIGION = EMOTIONAL REASONER = CRAZY (om man ser till Vanliga relationer, så accepteras det, efter att dom drabbats av en t.ex Narcissist...) Nämna Religion i samband = Det är förbjudet = Ska till heliga krig osv...


PÅ "Gräsrot" nivå i sverige (oavsett tillhörighet, färg osv) Alla är Rasist bigotter på nått sätt... Bias-Partiska... Var vänlig att BEVISA ERT MED FAKTA... ANDRAS TEXT = RÄCKER INTE!!!


MÅSTE GÖRA SOM JAG!!! FRÅGA EFTER MED SVENSKA MYNDIGHETER VAD DOM TROR??? Jag skiter i vad fol egentligen TROR... JAG VILL VETA FAKTA... Sen får andra göra som dom vill...


Idag så finner jag Det troligt så pass Vetenskapligt ATT min version stämmer... Kan inte säga med säkerhet att jag är lika övertygad imorgon. Men personliga upplevelser, Gemensamma händelser osv... Kontenta - Ganska sannolikt...


RÖSTER I HUVUD = DISSOCIATIV PROBLEMATIK ELLER BARA GALEN. ALTERNATIV SPECIAL PROFET TRASSEL... "Prinsessor Tokiga pga GALEN APA!" MEN som sagt... RÖSTER I HUVUD = FÖR TOKIGA...


Kör med BILD SYSTEM = VARFÖR DET BLIR SÅ MYCKET VIDS...


Har det jättelugnt nu, med enbart en liten fluga hemma på sin höjd åt gången... Orka ha stora FÅGLAR O SKIT inomhus LOL... Som en jäkla Disney snövit parodi ibland   


BAHAI TRON = STRUKTURERAD AGNOSTIKER! (min åsikt)

Av Mikael - 8 september 2016 16:36

Om jag glömt nått viktigt om ET-Scientologerna???   Dom hatar jag på riktigt... SPÄRRA IN ALLA DÅRAR TACK!!!

Av Mikael - 8 september 2016 16:27

Han nämner om en Son som är Homo, och att han bara träffat Homo män, med singel morsa... = Fakta (även om det inte är helheten



MEn ser man till EPIGENETICS så är det ju inte så Osannolikt att VISSA utvecklas till BÖG (Väldans mångatycker jag är smygbögar...) pga att dom bara har Identifierat sig med Kvinnor? - Neurosynkronicering/Spegel neuroner som Flippar runt GENUTTRYCK AV/PÅ av dom ca75% vi har AKTIVA... 


Samtidigt så har jag läst (set dokumentär) att Familjer med mamma/pappa som får många ungar - fertile offspring... Får 1 Homo då och då... Forskare förmodade (som jag åxå) att det fungerade som en Befolknings regulator... VI BEHÖVER INTE 8 MILJARDER UPPENBARLIGEN! PLANET HABITATET KAN BARA SUSTAIN SÅ PASS MYCKET LIV - ERA JÄVLA KNULLAPOR OCH KAKMONSTER!!!



Corn/Soya bönor = Veganmat - ALLT ÄR DERAS FEL!   


http://www.netdoktor.se/beroende/artiklar/skillnad-mellan-missbruk-och-beroende/

Av Mikael - 8 september 2016 16:07

Förra året så träffade jag minst 2 stk, som jag hade träffat 1-2år tidigare... Ingen aning vilka dom var... En snubbe som jag träffare (en gammal resturang ägare ??? ) men ville inte säga nått.   Vet inte vad jag ska säga om alles... Eftersom Visuellt Savantminne normalt... Undrar vad/vem jag mer inte kommer ihåg... Kvittar ju egentligen... Men endå irriterande... Att jag Glömt hela Lost serien, var väl praktiskt...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards