Direktlänk till inlägg 12 september 2016

Kan helt ärligt inte ta ställning, för eller emot...

Av Mikael - 12 september 2016 23:03

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/hon-saljer-sex-i-jonkoping

– Jag har aldrig haft så dåligt med pengar att jag verkligen har varit tvungen för att klara mig. Pengarna jag tjänat har gått 75 procent rakt in på ”guldkantskontot”, säger hon. (Är viktigt med saker som sagt... Att hon hyr ut fittan för att kunna skaffa sig, fin materia... Är ju inte den första... Alla som GÅR till jobbet, lånar ut KROPPSDELAR... <--- Är moral'Etiska dilemmat för mig. Att det är så farligt, är en stor faktor till att jag INTE gillar det. Men vanliga 1'night'stand som 1 får betalt för... Cyniskt, men wtf... Folk betalar för allt möjligt idiotiskt... )

”Kan vara ett undantag”

Samtidigt menar Sanna att hon är medveten om att alla inte säljer sex av samma anledningar som hon.

– Jag förstår också att jag kan vara ett undantag och att folk som säljer inte mår så bra. Det är fruktansvärt! Jag tror att om sexköp hade varit lagligt skulle det vara lättare att hjälpa dessa tjejer och killar.

Har du aldrig känt någon skam eller skuld när du sålt sex?

Jo, men det är samma skuld jag känt om man gått hem med nån från krogen, säger hon. (Att hon kör crazy BDSM lek - Är ju inte för mig så svårt att klura ut... = Knull-apa... Att livet är till enbart främst för att knulla... Rolig och meningsful tillvaro... )


http://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/sexhandel-okar-med-massor

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/manga-gripna-i-samband-med-razzia-mot-sexkopare


JAG, anser att Cam'modeller är en helt annan femma... Dom är reglerade även från myndigheters sida. Betalar skatt osv... Vilket synliggör dom som Individer, även om många som glor/sprätter pengar på dom inte ?gör? det... (pga retarded...)


Vet inte om LEgalt sexköp, skulle gör det bättre för kvinnorna - Tveksam till det... Folk som är fast i traffiking... Kvittar ju ifall 1 aktivitet är legal eller inte. Deras liv är förstört endå...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards