Alla inlägg den 20 september 2016

Av Mikael - 20 september 2016 07:10


<--- Ser liknande ut, som en barndoms kompis... Som jag hade otrolig tur o träffa sen senare i +20års ålder... Vart inget av, med vidare kontakt. Borde Ha vänstrat fRiskt om jag hade någon hjärna... <--- Sarkastisk nu...


Hela Monogama Pissförhållande konceptet, där Crazy är Som Crazy - Lder till viss släng av bitterhet... Förstod ganska snabbt att =>



It really STICK'S... Vilket är opraktiskt...



Detta med Faithful blir ju problematiskt... Inte för at det haft betydelse för min omgivning... Att man blir knäpp i huvudet av Crazy-personer. Men mjo... Är väl troligt...




Av Mikael - 20 september 2016 06:17


Jag är t.ex inte monoteist religiös troende. Men jag hörde Gud i fel mening en gång förmycket. Massvis av andra (för mig, kompletta idiotier). Att det vart TOTAL KORTSLUTNING   Att vanligt normalt folk, blir upprörda när andra hackar på deras övertygelser och sätt att leva, är ju inte så svårt att förstå. Det är normalt att få kortslutning av Crazy... 

Av Mikael - 20 september 2016 05:50


ATT POÄNGTERA DERAS BETEENDE OCH IMPACT på folk = Ses som FELAKTIGT BETEENDE - SKVALLER... Vanligt folk klarar inte av hämnigslöst bete sig som Crazy. Så man/jag känner väl sig som en idiot... Men wtf... Att lära folk känna igen A-Typiskt beteende från psyko... Konstruktivt!


Wtf... Man kan inte var bra på allt!


Lilla prinsessan   Så söt =>



Problematiskt när pengarna är Trasiga = räcker inte till det man vill   Titta på lilla hjärtat =>


Av Mikael - 20 september 2016 04:43

Av Mikael - 20 september 2016 04:11


Faktiskt så är vissa "Stickor" från start... =>







<--- När dom är "Happy as ever..." Så är dom stickor... ÄR INTE SAGT ATT ALLA SKA VARA DET...

Av Mikael - 20 september 2016 03:45











    




Hon har tidigare arbetat bland annat som showartist och är utbildad musikalartist på Balettakademien i Göteborg. https://sv.wikipedia.org/wiki/Nina_Hjelmkvist



<--- http://idiom.nu/ - (ha på hjärtat...) Man lär sig massvis av Programledar prinsessor   Faktiskt så går pengarna till Vettigt...

Av Mikael - 20 september 2016 03:31

Haft fullt av Crazy omkring mig, så har jag alltid Relaterat till Codependent till Crazy... Kan inte säga att Det har blivit vettigt med Plåsterlösningar på omgivning, eget liv o val. But WTF... Efter utgångsläge och förutsättningar. Så får jag väl säga att det är godkänt in progress...

Av Mikael - 20 september 2016 03:30

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards