Alla inlägg den 23 april 2016

Av Mikael - 23 april 2016 20:15

Amazon om inglidande på arena, som hon gör. Dom visade en liten pytt i public som såg ut som *Ooooh*   Gillar gladiatorerna eftersom dom förstör felaktiga bilden att Kvinnor är svaga som vi blir matade med i Sverige för ofta.


Dom ser läskiga ut på TV'n, men är säkert som små bumbibjörn prinsessor hemma.   

Av Mikael - 23 april 2016 19:58

Jag har tjatat på svenska myndigheter om att dom ska vakta min gojja online, och gör mitt för att inte krångla till det för dom, tillsammans med att jag är som jag är med allt som jag snubblar över. Det var ju oturligt förra året/sommaren att man VÄGRADE att lyssna på mig, när jag förklarade läget. Vissa tog det jag sa som skitsnack... Synd för dom, men jag förvarnade ju faktiskt GRUNDLIGT! TYCKER INTE DET MINSTA SYND OM ER.


Man behandlar ju polis som skit i sverige på alla möjliga sätt, som är människor oxå, så att dom får kortslutning kan jag förstå alla gånger. Jag fick höra en trist grej av han som har hand om Polis minnessida. Tillsammans med en massa annat, bl'a grejjer som jag uppmärksammade när jag hade Drog psykos 2014 feb 1. Vissa grejjer är etsade i minnet, trots att massmiss är borta, som jag förstår har en kombinations orsak. Att jag kommer ihåg polis tillfällen, beror väl på att dom aldrig har egentligen gjort något emot mig. Om än ett par lustiga incidenter har uppstått, samt att jag associerar dom, tillsammans med andra personer som beter sig som idioter. Som kanske inte gör kontakt lättare, tillsammans med hur man har totalt förstört mig genom åren med all terror och våld. 


NOLL RELATIVT TILL POLIS AKTIVITET! Jag skiter i allt irrelevant och kör gasen i botten. Ingen ide att krångla till det. Om diverse folk drabbas negativt, pga att dom är idioter = SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I! Om 1 person ***inte*** TAR LIVET AV SIG, så är det ju värt att man slänger dom som hjälper till att se till att just det händer, under bussen "Abstrakt liknelse nu".


Varse god att förstöra min dator och mitt liv... JAG ÄR VAN SOM SAGT, OCH FÖRTJÄNAR ALL SKIT MAN BARA KAN UPPBRINGA! ATT MAN UPPHÖR ATT EXISTERA SOM KONSEKVENS SEN = SKYLL DIG SJÄLV = SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I! MISSTA MIG INTE FÖR NÅGON URSÄKTANDE O FÖRLÅTANDE INDESICIVE kyrko fjant som Löve ALLIHOPA! EXTREMT PRAGMATISKT FÖRAKTFULL!

Av Mikael - 23 april 2016 19:30

Jag har ju klagar på det här svineriet. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article22688958.ab X on the beach...


Tv 3 som har robban som jagar INTERNET troll. Jobbar ju på kanalen som sänder smörjan, samtidigt som efter att han hackar på Okända härskare teknik svin, som trackaserar andra. Jag tycker Robban är en fantastisk journalist, vart rykte dras ner i skiten tillsammans med andra, pga sin Tv kanals tillhörighet. Precis som att JAG ÄR EN FÖRBRYTARE som kund i Nordea = STÖD Medbrottsling som främjar deras verkasamhet, pga att jag är tvungen att bidra med kapital, nu när det är bevisat hur dom håller på det.


Är ju helt snärd i Nordea, säkerligen som annan personal/kunder pga omständigheter. Jag gör slut på pengarna på mitt konto så fort jag kan = Var slut inom 3 dagar. Samt använder nordea så lite som möjligt.


JAG GICK UR SVENSKA KYRKAN FÖRUT AV PRINCIP! PGA MARTIN LUTHER = KVINNOOCH JUDE HATARE SOM GARANTERAT HADE VELAT SLÅ IHJÄL MIG = VILKET INTE SÄGER NÅGOT OM DEN FANTASTISKA SVE KYRKA PERSONALEN LOKALT SOM JAG GILLAR MASSVIS. Tycker det är hemskt att deras personliga SOCIALA IDENTITET (YRKES VAL OCH AFFILATION) ska stämpla dom som: SI och Så pga annan bitter otäck GUBBES personligna hat inställning = M-LUTHER KALLADE sve HELIGA BIRGITTA = PSYKOTISKA HAGGA typ. = KNULLA DIG I HJÄRNAN "NAZZE PRÄLLE!!!" Säger jag tillbaka!


VAD MAN ASSOCIERAR SIG MED = HAR EXTREM BETYDELSE! OAVSETT OM MAN ORKA TA REDA PÅ VAD MAN STÅR FÖR ELLER INTE, NÄR MAN RANDOM GÅR MED I OLIKA GRUPPER! DIN OKUNSKAP SKYDDAR DIG INTE EMOT VISSA SAMLIGTS STÄMPLAR SOM DOM REPRESENTERAR!


Appropå sve kyrkan, som JOBBAR PRECIS SOM AMNESTY, med samma lika saker, hela tiden, dag ut o dag in. SÄGER JU MYCKET OM VAD Sve kyrka står för. ÄR JU INTE SÅ ATT DOM KORSFÄSTER JUDAR OCH ELDAR UPP KVINNOR!


Tv 3 m.m LÄR UT TILL UMGDOMAR HUR MAN MOBBAR SYSTEMATISKT HELA HELA TIDEN, VARJE DAG = GISSA VAD JAG TYCKER OM DET???

Av Mikael - 23 april 2016 17:45

http://www.imdb.com/name/nm1354503/?ref_=ttfc_fc_cl_t9   


Enterprise (TV Series)
Persis

- The Augments (2004) ... Persis
- Cold Station 12 (2004) ... Persis
- Borderland (2004) ... Persis
 
http://www.imdb.com/name/nm2079733/?ref_=ttfc_fc_cl_t2   Inte nog med att dom ger igen med Humor, Med snygghet åxå hehe. One more ---> https://youtu.be/RYyHpRDqIWg (lite roligt med Shrrrrrrrrrrreeek song hehe)
 
 
In addition to being a talented actress, Pauley is also a director, producer, published writer, poet, photographer, spoken-word artist and singer/songwriter. A passionate and dedicated advocate for civil rights, she is directing and producing a documentary about U.S civil rights attorney and author Mark Lane. An ardent social and civil activist, Pauley is involved in many charitable organizations that work on behalf of animal rescue, civil and LGBT rights. She is on the board of Project Angel Food and supports Habitat for Humanity, NoH8, PATH (People Assisting The Homeless), EQCA (Equality California), AIDS Walk LA, The Humane Society, AIDS Task Force, NOH8 Campaign, Los Angeles Zoo, Hope Gardens, Union Rescue Mission, DonorsChoose.org, APLA (AIDS Project Los Angeles), The Amanda Foundation, the American Red Cross, Out of the Closet, Top Cops, 5p21 (AIDS clinic), Strike Out AIDS, Petfinder.com, Hollywood Homeless Lunch, Campaign for Care and Save the Children. Pauley is also an active congregant of the social and civilly active Hollywood United Methodist Church.
 
https://youtu.be/XjVNlG5cZyQ   <--- Gillar special ARLA HELT KLART LOL!
Av Mikael - 23 april 2016 17:38

Pga afterlife flykting katastrof = Sortera insläpp Mega.   90% = Bara skicka vidare msg. Mig kvittar det... Nu ska jag låssas som det regnar bara, eftersom det inte berör mig. Mina behöver inte oroa sig för 5 öre...

Av Mikael - 23 april 2016 17:23

Hur leka för kidsen, är mest att leka krig ofta i alla former. Har frågat Hyresgäst förening att kirra SANDLÅDAN, vilket inte är Hyresvärldens skyldighet = tveksamt om vuxna vill pga hyresöknings kostnad garanti. Dom vuxna är ju upptagna med att SLÅ SÖNDER HUSEN, STÖKA NER och KOSTA EXTRA PENGAR. Så kidsen får lajja i en sandlåde grop utan sand. Basket korg som fans, slog några packade vuxna sönder osv...


Tror att ilskan att bli stor = +18, inte går över för många, och omgivningen får drabbas av denna agression oavsett om man vill elelr inte. Vuxna ska alltid höras, synas och ses mest spår efter. Bara att kolla soprummet 1 gång i veckan, för att se att VUXNA MÄNNISKOR inte klarar ens av att fördela sopor till tomma plast lådor, utan måste kanske i första elelr på golvet = som kostar mera.


Varför Vuxna skaffar ungar, undrar jag ibland.

Av Mikael - 23 april 2016 17:01

  Kolla på: https://youtu.be/gvN5EnV1JSs   = Kan för mycket endå...


https://youtu.be/vZeoTrC2Sag


https://youtu.be/bIus_aDVIeo


https://youtu.be/ZjToVZTqCbw 


https://youtu.be/d4VTPLpfGq0 Eva Kruse = Fantastisk   


http://www.hm.com/se/world-recycle-week?gclid=CjwKEAjwuuy4BRCvs43g9fX9mz4SJACiYydPuQUYrhVzvz03yY


DxYbgtgeIn4PkV-PKLL43Jksld2BoCpZ3w_wcB


Pallar inte att kolla på, pga överreklamerat. Att få liv förstört och all möjlighet att bli 100% självförsörjande, för att andra loozers ska känna sig speciella... Vad säga... https://youtu.be/JDvoGev5_tk = inte säga för mycket = Bli mördad eller annat hemskt. Tar förgivet att det blir mera sura konsekvenser för mig, pga detta sagt...

Av Mikael - 23 april 2016 16:52

http://www.netdoktor.se/traning-kost/diskussioner/kan-man-bli-fet-av-for-mycket-protein/


Same shit, differant name... https://sv.wikipedia.org/wiki/Essentiell_aminosyra = kroppen kan inte bilda = behöver från yttre källa.


Behövs för hjärnan: Glukos (glykos, druvsocker, dextros) är en enkel sockerart (monosackarid) med formeln C6H12O6. "Glykos" förekommer också som handelsnamn på glukossirap, som innehåller glukos men även maltos och andra sockerarter. https://sv.wikipedia.org/wiki/Glukos  


Socker till fett https://sv.wikipedia.org/wiki/Katabolism och viceversa någonstans = mest ineffektiva att omvandla fett till hjärn bränsle pga upptar energi resurser i kroppen = går på 75% fart hela systemet. Bättre å äta Dextro socker och svält lagom = för bästa hjärnspeed   


Flytande djur till socker: http://kolhydrater.ifokus.se/discussions/4d71537ab9cb4622390664e1-fett-omvandlas-ju-till-glykogen

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards