Alla inlägg den 23 april 2016

Av Mikael - 23 april 2016 16:50

http://vegetarian.procon.org/view.resource.php?resourceID=004602 = Bevisat funka.


Flytande ko, gris och höna = För annat än Hjärn bränsle.   

Av Mikael - 23 april 2016 16:42

Filosofisk UTLÄRNINGS retorik...


Övertala: TYCK SOM MIG = ANNARS DÖDAR JAG DIG RETORIK = KAN INTE PÅSTÅ ATT JAG GILLAR MONOTOM VALMÖJLIGHET INGEN! Manipulera och härskartekniker ingår ju här.


ÖVERTYGA: GE en massa kunskap och perspektiv som passar en massa olika psykosociala (Fenotyp) grupper som delar samma Genotyp släkt träd, oavsett vart på planet man senast dök upp på. Är ju Nomader all style, så vi dräller överallt. Gemensamt är väl inovativt kreativa och bra på att vidareutväckla befintligt som tidigare generationer har lämnat oss, och inte bara förstöra STÄLLET ENBART!


ÄTA UPP ALLT SOM GÅR OCH KROSSA RESTEN, SAMT HOTA OCH FÖRSTÖRA FÖR DOM SOM INTE FUNGERA SÅ! = INTE VÅR STIL! Om man ser till latent beteende som drabbar oss från celldelning 1 av våran existens. VILKET MAN ABSOLUT INTE FÅR SÄGA NÅTT OM = DÅ SKA MAN DÖ!

PROBLEMET FÖR MIG ÄR ATT MAN HAR FÖRSÖKT DÖDA MIG SÅ OFTA = ATT JAG ÄR AVTRUBBAD NU INFÖR DEN KNSEKVENSEN FAKTISKT!

Av Mikael - 23 april 2016 16:26

Är att min släkt grupp på ganska så omfattande många... Kommer på att visa fundamentala sanningar är just det, oavsett hur mycket man säger annat.


https://youtu.be/Kjpa0SMOug0


Är upptagen med ?4-7miljarder? Så lite svinn får man ju tåla... Folk som inte har lyssnat i 15.000år lär man ju inte få att lyssna så lätt, dom närmaste 15 minuterna ju..   Så man får ju variera lite...   


Dom som medverkar systematiskt i att sabba, och blundar för det faktumet. Sorterar jag automatiskt över i gruppen jag struntar helt i.. = Pragmatiskt.


Mer än text-förstånd med grejjer kommer det ju inte bli. Tveksamt om jag kommer att delta i sveriges Politiskt ideologiska statsskick. Att välja in terrorister m.m som riksdagsmän = DÄR ÄR MIN GRÄNS = NEJTACK! Då säger jag oxå att ALLT är finfint   Men noll risk att jag kommer att enabla dom och hjälpa till med flit.


FEMINISTISKT INITIATIV ÄR JU FAKTISKT FRÄMST FÖR KVINNOR. Röstar man på annat = SKYLL DIG SJÄLV POLICY! Gör något konstruktivt vetja. Testa nått man inte har gjort på 15.000 års tid = Välj MAMMOR först!??? Inte män som förvandlar sig till barbapappor? Och säger att deras trams funkar utmärkt. VILKET VI BEVISLIGEN VET ATT DET INTE STÄMMER! AMISH - SKYLL ALLT PÅ KVINNOR STYLE = INTE SÅ KONSTRUKTIVT TYCKER JAG.


JAG SKYLLER ALLT PÅ MÄN (inklusive mig själv) ALLTID OCH LYSSNAR NÄSTAN ALDRIG (bara ett L pga var faktiskt en fröken som sa att Aldrig bara ett L    ) PÅ MÄN. = Visst visst, du äger... (1000sidor cencur, orka rambla upp känt).


Alla mina dagar är fantastiskt konstruktiva och pragmatisk emperisk kunskap haglar på en om man är uppmärksam, så att näsa dag blir ännu bättre. Kom ju igenom 8års spärren 2008 - 2016 = Verkar vara mindre plågor, mycket pga att jag absolut itne förväntar mig någonting alls, och majoriteten önskar att jag ska ha det så fruktansvärt som möjligt. Men inte alla som sagt. Så det gäller ju att vara VÄLDIGT EXTREMT selektiv med sitt val av sällskap.


Sånt som inte stämemr för mig idag, lyssnar jag inte på, även om det kan verka som det? Jag kan fejka intresse, som kvinnor kan fejka orgasm   Allt för att slippa bli mördad som sagt.

Av Mikael - 23 april 2016 16:07

https://en.wikipedia.org/wiki/Testosterone


Östrogen är en grupp steroidhormoner, som främst betraktas som ett kvinnligt könshormon. Östrogen finns i kroppen hos både kvinnor och män, men i avsevärt högre halter hos kvinnor. De viktigaste kroppsegna östrogenerna är östradiol, östron och östriol. = VISSA MÄN HAR MASSVIS AV DET   = SORRY, Men endå inte intresserad av fysiskt umgänge med er.


Att människa är en Crossbreed Symbios apa på 2 ben, men varierande fysik och överlevnads chans är det väl inget tvivel om. Jag kan hälla i mig 10kg SALT och äta upp en godisbutik, utan bestående konsekvenser = PGA MITT FINFINA DNA Morsor i min släkt har kirrat åt med, med envishet och beslutsamhet. LDS psykos resistens, tillsammans med alla andra typer av psykos resistens säkerligen. Väldans JORDNÄRA, även om skenet kan bedra... Indian high altitude moddad garanterat åxå, med prone för att köra indian koka tuggummi ala växtrike för att höjja syre upptag = BLOD DOPAD AUTO   sherpa style.


Kan ju inte påstå att jag är på optimal Peak performance nu. = Borde vara dubbel mara form som standard, samtidigt med ciggen i mungipan lol. Luffare style.. Samtidigt som jag smäller i mig 10 prinsess tårtor och går ner i vikt av det lol. = Humoristiskt med min individuella DIET som sagt. Banta = Äta grandiosa pizzza i soffan i 1 år lol.


Nån bonus att vara mig måste det ju vara, pga folk är blandat otäcka emot mig. Har ju städat bort felaktigt umgänge som jag blir komplett tokig av, mestadels nu. = Det funkar ju att vara offensivt informativ emot rätt personer?


Berätta nått som är sanning och dom springer åt andra hållet.      

Av Mikael - 23 april 2016 15:57

Mono-Di sakarider (växt form som hjärnan klarar av utmärkt att fungera på = Beöver inte omvandla flytande GRIS till monosakarid för hjärnan alls)    Socker skapar försurning i kropp. Blir man mer basisk Blodgas värde? av att Röka Cigg = Varför man röker och dricker kaffe tillsammans helst? => Balasera PH värde undermedvetet psykosocial biokemiskt, tillsammans med att snabba på GELE-prossesorn.


TUGGA TUGGGUMMI = ÖKAR KONCENTRATION. FINNS FORSKNING OM DET = LETA SJÄLVA! = BILDA AMYLAS ENSYM = VILKEN FUNKTION HAR DEN MERA FÖRUTOM ATT BRYTA NER SOCKER??? Nått för KAKMONSTER OCH ETHANOL SNILLERNA ATT TA REDA PÅ??? NI ÄGER JU   


Av Mikael - 23 april 2016 15:48

Socker problematik? För förståndigheten?!


http://www.give2all.org/6/2012/05/Vad-Ur-pH-i-en-sockerlosning.html


Pallar inte läsa, men för point... https://en.wikipedia.org/wiki/Ethanol_metabolism


Män har Ensym i magsäck för att bryta ner alkohol. Fel kropps typ + ÖL = C-Kupa plus 7-9månaden mage. Pga ÖL = Östrogen Transexuell kvinna dricka och Buksportskörtel (tror e den som nu ryker).


Kvinna ser inte ut som 9 månad gravid utan att vara det = Beror på annan resistens? Plus Östrogen/ethanol resistens, tillsammans med annan typ av fettvävnads uppbyggnad emot män (Ni är himla lajbans)     


BORDE VÄL HA UNDER KONSTRUKTION SKYLLT PÅ SIDA O ALLA INLÄGG. LÅTER FRA OCH ANDRA MYNDIGHETER SÄKERHETS KOPIERA SÅNT JAG REDAN VET, I TEXTFORM FÖR ATT!


Men ni män som dricker = NI BLIR LURADE?? Att bli KONSTIG KVINNA??? Som Bl'a är agro med Minnes och empati hjärnskador. INGÅR VÄL INTE I SPRIT REKLAMEN??? Men är ju klart att ni ska vräka i er alla nyttigheter, som duktiga små pöjkar utan att klaga om att det drabbar er oerhört...


SORRY ATT JAG GNÄLLER!! ÄR KLART NI SKA FÖR FÖRSTÖRDA LIV OCH FAMILJER!

Av Mikael - 23 april 2016 01:05

Det känns udda att acceptera sinn plats mitt i smeten. Vet vilka jag är till för, och pallar noll med vissa. Stereotypiska bilden man kanske har av tidigare förmågor (lite luddigt lol), har ju varit specifikt för... Intresse för annat än mina = noll. Sorry. Sa nejtack 2009 som sagt, till att säga nått. Men vart snopet förra året. Är ju likadan, minus all skit folk har prackat på mig, vilket gör mig rabiat emot folk som är enligt mig, knepiga. Vill inte ens vistas i samma 15mil radius som dom. Men vilket val har jag? Kommer aldrig att vara tillmötes gående emot dom mera. Emperisk erfarenhet har påvisat det gång efter gång att det är totalt bortkastad tid. Mina allehanda vettiga typer, kan strunta komplett i teologisk gojja, och bara vara som dom är. För mig så är det så intergrerat, med nature religion köret, att jag inte ens reflekterar över det. Är bara sista året som jag specifik har sorterat ibland det. Pga grinighet... Who the fuck do you Think you are? Stick o äg någon annanstans med okunnskap tack.Har noll bekräftelsebehov, och skiter i hela grejjen. Skulle det slaska ner en komet på haket pga mitt gäng är less på idiotin, så skiter jag faktiskt i det, om alla andra gör det. Folk är gemensamt mer folkuserade på att hjälpa till att förstöra hela stället. Varför inte vara extra hjälpsam... Någon hjälp med trolleri bumping av diverse grus lär man ju kunna glömma. fick ju heads up. Stuta stöka och väx upp o kirra problematiken själva. Intresset är ju noll, och all fokus är på död, om man ser till helheten. Det heter ju att det blir bättre = Skojjaru. Farligare och farligare grejjer hela tiden, och mer och mer okunnighet om konsekvenser naturlags mässigt. Får vi ett till utdraget grustag istället för planet. Varför skulle jag bry mig??? inte en annan kotte gör ju det. Varför ska JAG göra retorik är ju majoritets rule. Skylla på att man inte förstår för att man är lat, när man kan ta reda på allt man behöver veta idag. Jag har väl gjort "my Point" och att jag skulle engagera mig i sve statsskick = noll troligt. Säkerligen så lär jag mer o mer framledes totalt skita i allt bara. Folk är så jäkla otäcka endå. Bryr mig om dom som jag gillar och Thats it! *flickar en fimp framför fötterna på just dig...*

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards