Direktlänk till inlägg 11 maj 2016

Massmedia

Av Mikael - 11 maj 2016 10:31

Personligen så gillar jag Stina otroligt mycket. En himla klok journalist prinsessa. Det som media gjorde emot damen under, kan man ju klia sig i huvudet till. Jag fattar ju varför man gör som man gör, trist nog, där folk vill särskilja sig från ytterligheter. HUR KUNDE HON AGERA SOM HON GJORDE *Fejkat förvånad*.


Hela Sveriges BEFOLKNING HAR KRISTI BRUD PROBLEMATIK = SYMPATISERAR, DEFFENSIV, SÖKER SIG TILL RUTINER, SKYGG NÄR DET GÄLLER ATT IFRÅGASÄTTA OSV = DRÖMTILLVARO FÖR ALLA.


ETT STRIKT STRUKTURERAT SOCIALT KONCEPT DÄR MAN HAR EN ENKEL OVETENSKAPLIG FÖRKLARING TILL ATT VARA *STRESS COPING UTBRÄND* = Gud1 vägar är outgrundliga så man slipper att ta ansvar när man inte orkar, och slipper att tänka själv och ifrågastätta, ta ställning personligen = JÄTTE PRAKTISKT!


Jag ser en SKYGG, TRAUMATISERAD KVINNA SOM HAR HITTAT EN RAM-VERK FÖR TRYGGHET. Vågade till slut gå till ÖB = SORGLIGT BARA. Hon är ju hyfsat nöjd o glad = Vad kan man mer begära...


FÖR MONOTEIST SEKTER SOM PINGSTKYRKA (KLASSAR HELA KÖRET SOM SEKTER OAVSETT VAD ANDRA TYCKER = JAG TYCKER DET ÄR SEKT! = ÅSIKT SOM JAG ÄR BERÄTTIGAD TILL!)



Skulle vara nice med eget kollektiv (som andra alternativt klassar som SEKT? = Humanism/Feminism/Socratisk/Dobson/Einstein Filosofiskt Kollektiv. Med en dome över iom all miljöförstöring, så man får ett riktigt geografiskt avskuret geologiskt/ekologiskt område att vara på. Med fokus på Civiliserat biologiskt beteende = Grupp/självbevaralsedrift fungerar som det ska...


Är ju likgiltiga HELL utanför min dörr...


Ljug ni inte och påstå att du skulle stanna upp och fråga. JAG VET HUR DET LIGGER TILL! =>



Hur jag gör? Kan fråga idiot släkt o vänner vad jag gjort tidigare... INTE FUCKER SOM ANDRA tydligen = ligger mig helt i fatet, som man säger. Väldans avvikande icke önskvärt beteende = SOM STRAFFAR SIG OTROLIGT. Fjutta på ungen är väl rätt handling???


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards