Alla inlägg den 17 maj 2016

Av Mikael - 17 maj 2016 22:14

– Skatteverket är otroligt inkompetenta. Vi har ingen tillgång till ström och jag tycker det är skrämmande att de tar beslut om sådant de inte har kunskap om. De har aldrig besökt en fäbod, säger Tin Gumuns.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22826576.ab


Tar för givet att skatte nötterna är små narcissister som gillar att förstöra? Vissa människor skall aldrig ha någon personkontakt med andra yrkesmässigt...

Av Mikael - 17 maj 2016 21:23

Fundera på sen   



O electomagnetisk sammanhållning tillsammans med Dark matter/energy halo - ?top-heat dimension? tillsammans med annat kul att flumma med. Köpa monoteism köret i sin omskrivna helhet kommer jag aldrig att göra...


Kan man inte bevisa åtminstone teoretiskt = osäkert om det stämmer. = Väldans skeptisk emot mycket trams...

Av Mikael - 17 maj 2016 21:03

Filmen har lite (Enligt mig, ödesmättad flummeri varning.) Men det förändrar inte vetenskapligt faktum.


---SOL---> hitåt med resten på släptåg. Fattar man inte detta så är det ju svårt att förstå annat rätt. Det är lika lätt att förstå, som kärnan i Einstens Relativitets teorier, med bara 2 klockor och en baseboll, plus ett kast av bollen. Hur enkelt som helst. EN 3 Åring kan fatta det. Att det förklaras idiotiskt. Förändrar inte faktumet. 


Vet inte om folk gör sig själva så felaktigt begränsade i sin perception av omvärlden. Tycker det är lite tragiskt. Det här är så självklart naturligt för mig så jag tänker inte på det, även om jag kan dra mig till minnes att klurat på det i 22-23 års ålder... Men har varit upptagen av Nötter som sagt... Still is?..




Orka snacka annat än naglar med en om man inte fattar det ovan latent. Tar man reda på rörelse i rummet ALL. Så blir det väl lättare att få ihop fiktivt begrepp om TID?


Åka tillbaks i tiden = Skrattretande förvirrande begrepp och föreställning för mig. Som att tro att jag kan bli en fisk? Hur ska vi göra då??? BACKA HELA UNIVERSUM I REVERSE FÖR DIN SKULL??? Mnjaa, det verkar osannolikt.


Finns fler än en orsak att jag har blivit sporadiskt "tokig" tidvis, på Fantasi begrepp och annat som inte stämmer överens med verklighet.


Undrar om hela planet lever i en INCEPTION fantasi ibland??? Och förstår inte viljan och syftet med det? Vissa grejjer kommer jag som sagt aldrig att förstå mig på. Men skiter bara i dom nu förtiden...


Att vi behöver en global NÖDsändning för hela planet om 10 minuter = DAGS ATT SLUTA OCH SKITA NER OCH FÖRSTÖRA STÄLLET = ÄR TYP KÖRT. Men om alla hjälps åt om 1 minut, så kanske det inte blir för dåligt.


Jorden klarar sig ju, så länge Magfältet inte stoppas... Comet nedslag, eller alla smällare på en gång = inga problem. Planet kirrar nytt liv inom 5 miljoner, där det inte märks av att det vart en till bump in the road. Att arrogant sätta sig högst upp, när man inte klarar av att värja sig från virus = lite överpretantiöst?


Bryter systematiskt emot alla biologiska naturlagar med flit, och tror att papper och prat fixar det??? Vad ska man säga...?

Av Mikael - 17 maj 2016 20:51

http://www.world-grain.com/articles/news_home/World_Grain_News/2016/02/Brazils_soybean_production_inc.aspx?ID={AF13567A-6BA0-4ACE-B858-10568A45C3AE}&cck=1


The volatile weather in Brazil continues (and will continue) to be the story for the 2015-16 soybean season.


Verkar roligare än att vara plantage plockare... =>


Av Mikael - 17 maj 2016 20:28

schamanerier <--- Kallar det för vad jag vill   Jag faller ju ur ramarna med det mesta... Har som sagt gjort absolut minimum. Vilket tar emot att ens nämna pga att jag är så himla emot flummerier, för att inte tala om new age... *tar fram ateist påken*   som svar på det...


Men rättat en rad... Och extra rättat en annan felaktig föreställning som beror på Bias, tar jag för givet. För kan man marginalisera någon, så ska man tydligen det...


Lagt till ORDET = PUH! = PUST! Som funkar till all idioti... förmodar jag.


Trollat med cometer, fåglar och en massa annat. Vilket givetvis bara är påhitt,  men fyllde väl sitt syfte. Vet inte riktigt hur jag ska förklara vissa grejjer, men lämnar det vid att det vart väl bra... Är ju varken pågående eller återkommande, så jag kritar av det som Neuroborrelia tokerier. Så finns det en enkel förklaring för diverse, tillsynes tokerier...  


Har en uppsjö av annat vetenskapligt eget kör. Som har åkt på Backburner, eftersom det har känts vettigare att agro-gnälla = planet e dårhus? Lär väl dröjja alternaivt innan jag pallar bry mig om det. VARFÖR GÖRA EGEN EFFORT om stundande klimat, mat katastrof är påväg. Som, för att någon ska vilja göra nått åt, på ett konstruktivt sätt, så lär man ju få se över hela ART GRUPPENS DESTRUKTIVA BETEENDE = SLUTA DÖDA ALLT OMKRING DIG. Sätt på indianmokasinerna och t.o.m akta myrorna... Jag har klarat av det hela livet, så andra lär ju säkerligen oxå klara av det...


Med tanke på folks dagliga mat-mängd intag = Blir väl kannibal katastrof om förmycket pollinerings flugor/bin dör = Blir inte 1 kilo kött om dagen att äta upp då...


Ramsan i sydamerika idag? Alla odlar vi Soyabönor till resten av planetens boskaps orgie? Måste finnas roligare saker att göra där.


:)

Av Mikael - 17 maj 2016 20:24

Av Mikael - 17 maj 2016 20:01

http://www.svt.se/opinion/reventberg-om-valdet


<--- Postar en --->



(önskar jag kunde åtminstone). Om man nu råkar drälla in på mitt hak, så kan man kika in till: http://www.spmp.se/site/ Svenska Polismäns Minnesportal

...

Av Mikael - 17 maj 2016 19:55


Bortsprungna Samí prinsessor neråt?     


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards