Direktlänk till inlägg 17 maj 2016

Rock Tåget...

Av Mikael - 17 maj 2016 21:03

Filmen har lite (Enligt mig, ödesmättad flummeri varning.) Men det förändrar inte vetenskapligt faktum.


---SOL---> hitåt med resten på släptåg. Fattar man inte detta så är det ju svårt att förstå annat rätt. Det är lika lätt att förstå, som kärnan i Einstens Relativitets teorier, med bara 2 klockor och en baseboll, plus ett kast av bollen. Hur enkelt som helst. EN 3 Åring kan fatta det. Att det förklaras idiotiskt. Förändrar inte faktumet. 


Vet inte om folk gör sig själva så felaktigt begränsade i sin perception av omvärlden. Tycker det är lite tragiskt. Det här är så självklart naturligt för mig så jag tänker inte på det, även om jag kan dra mig till minnes att klurat på det i 22-23 års ålder... Men har varit upptagen av Nötter som sagt... Still is?..




Orka snacka annat än naglar med en om man inte fattar det ovan latent. Tar man reda på rörelse i rummet ALL. Så blir det väl lättare att få ihop fiktivt begrepp om TID?


Åka tillbaks i tiden = Skrattretande förvirrande begrepp och föreställning för mig. Som att tro att jag kan bli en fisk? Hur ska vi göra då??? BACKA HELA UNIVERSUM I REVERSE FÖR DIN SKULL??? Mnjaa, det verkar osannolikt.


Finns fler än en orsak att jag har blivit sporadiskt "tokig" tidvis, på Fantasi begrepp och annat som inte stämmer överens med verklighet.


Undrar om hela planet lever i en INCEPTION fantasi ibland??? Och förstår inte viljan och syftet med det? Vissa grejjer kommer jag som sagt aldrig att förstå mig på. Men skiter bara i dom nu förtiden...


Att vi behöver en global NÖDsändning för hela planet om 10 minuter = DAGS ATT SLUTA OCH SKITA NER OCH FÖRSTÖRA STÄLLET = ÄR TYP KÖRT. Men om alla hjälps åt om 1 minut, så kanske det inte blir för dåligt.


Jorden klarar sig ju, så länge Magfältet inte stoppas... Comet nedslag, eller alla smällare på en gång = inga problem. Planet kirrar nytt liv inom 5 miljoner, där det inte märks av att det vart en till bump in the road. Att arrogant sätta sig högst upp, när man inte klarar av att värja sig från virus = lite överpretantiöst?


Bryter systematiskt emot alla biologiska naturlagar med flit, och tror att papper och prat fixar det??? Vad ska man säga...?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards