Alla inlägg den 25 april 2016

Av Mikael - 25 april 2016 07:46

Av Mikael - 25 april 2016 07:38


DET PÅVERKAR JU INGEN ANNAT. FIXA ERAT ÅT ER SJÄLVA! GÖRA O KAN SJÄLV ÄR JU UPPENBART DET SOM GÄLLER. TOTALT INDIVIDUALLISERAT! VISSA GREJEJR FÅR MAN ALDRIG GRATIS! ATT STÅ PÅ ETT VISST STÄLLE OCH LYSSNA PÅ ANDRA ELLER TITTA PÅ ANDRA SOM GÖR = RESULTERAR INTE I NÅGON VINST FÖR DIG! DET RÄKNAS LIXOM INTE!

Av Mikael - 25 april 2016 07:35

Har ju blivit lite special uppgradering som sagt... Min förvåning är att ett par stycken har uppmarksammat lite konstigheter gämnfört med Norm vanligt. Det finns ingen som kommer att DELA min verklighet på vissa sätt, oavsett vad dom än gör...


Av Mikael - 25 april 2016 07:33

Av Mikael - 25 april 2016 07:23

Precis som NATURE LAWS. Så finns det Bio-Nature LAWS.


Om du beter dig på ett visst sätt socialt = GÖR ANDRA BIOLOGISKA SJUKA. =>



Feministisk Initiativ HAR JU TILLGÅNG TILL ALL FORSKNING! Så dom kan förklara enkelt ett totalt HÄNDELSEFÖRLOPP som bevisar varför man ska ha ett visst socialt FÖRHÅLLNINGSÄTT!EMOT ANDRA, Och specifikt kvinnor i VÅRAT ART GRUPP! JÄTTELÄTT OCH EN REGEL MAN INTE KAN ÄNDRA MED TEXT OCH BABBEL HUR MYCKET MAN ÄN VILL! 


FÖR MIG = HÄRSKARTEKNIK GÄNGET MED ANHANG = MÖRDARE = JÄTTEENKEL REGEL = SÅ STICK ÅT ETT ANNAT HÅLL TACK OM DU SER MIG!


FÖR DOM SOM ENABELAR DOM OCH GÖR ALLA TILL BIOLOGISKA OFFER FÖR OMSTÄNDIGHETER = STICK! ATT BARA PASSIVT ACCEPTERA DET HÄR, ÄR PRECIS LIKA ILLA ENLIGT MIG!


DOM SOM FAKTISKT ÄR UTBRÄNDA OCH INTE ORKAR GÖRA NÅGOT ÅT DET... ÄR JU DOM SOM BEHÖVER HJÄLP, EFTERSOM DOM ÄR VÄRST UTSATT AV "MAD COW HERD"...

Av Mikael - 25 april 2016 06:42

Om någon fortfarande tror att saker blir förändrade rent praktiskt, för att något skrivet text eller verbalt klagar. Bevis på att inget händer. Det som är skrivet här. Började 2009, och det är likadant fortfarande. Så bevisligen så spelar det ju ingen roll hur jag ventilerar idiotier, eller bra saker.


Faktiskt så är det postitivt för en själv rent emotionellt balans mässigt att ha en plats som forum för sin egen frustruation. Oavsett om någon ser eller inte. Jag räknar faktiskt inte att speciellt många läser mina klagamål. Helst ingen, iom att jag tycker gnäll är mestadels totalt okonstruktivt. Ta bort alla möjligheter, att det man inte uppskattar, ska få ha utrymme att hända, är väl modellen för förändring.


Extrem odräglig sarkasm är ju helt klart en Livsstil   


Förra året så hittade jag kläder efter en död person utomhus. Jag ringde myndigheter om det som: Ähh! det skiter vi i. Orsak till det fanns det garanterat orsak till. Att dom sa som dom gjorde, förändrade ju inte situationen för den individen. Så det var ju inte hela världen. Ca 2v senare så vart jag stoppad av polis som frågade ifall jag hade misshandlat någon nyligen = Skojjaru?


Att låta som en Skränande galning för mig, är ironiskt. Och jag hoppas verkligen att alla som drabbas av mina verbal ljud verkligen förstår det. HAr relativt omfattande egen kunskap i trauma av olika typer, vilket får mig att verkligen dra mig att vara offensiv på något sätt. Men det har ju inte för egen mental affekt fungerat alls att vara otroligt tolerant emot all galenskap. Det kryper långsamt på en, och helt plötsligt, en massa år senare så beter man sig lika galet som omgivningen man tycker är helt tokig. Tillsammans med att ha blivit utsatt för lislångt våld-terapi?! Så funkar man ju toppen.


Att alla egentligen vet exakt vad som är fel, och hur man ska göra något åt det. Är ju ett reellt faktum för mig. Jag VET att folk bara SKITER i det. Samt låssas att dom inte förstår. Så jag skiter i det mesta faktiskt.


Att dom jag har velat göra = har jag gjort. Så jag har noll krav att göra något på mig. Utveckling går faktist åt ett positivt håll. Det blir faktiskt bättre, även om det är mycket dåligt. Jag har ju lite bråttom och vill att saker ska förändras nu på en gång. Men jag nöjjer mig med egen förbättrad situation, även om den inte är optimal. För VISST folk runt här i Stan är fan inte kloka i huvuden, oavsett vad dom påstår. Att jag ska ha dom omkring mig i precis näromgivning = STOR RISK! STICK och psykfalla någon annanstans tack.


Om alla som inte uppskattade nötter som sabbar medvetet eftersom dom är narcisistiska sadister. Så skulle det ju bli lugnare för många. Man behöver inte acceptera att man är en måltavla för något, om man inte medvetet själv ställer till det för stunden. Extrem offentlighets princip funkar ju. Vad fan spelar det för roll vad för skit folk snackar om en? Alla snackar ju skit om alla systematiskt idag. Gör motstånd, och snacka skit om rätt personer. Dom som tror att dom kan göra vadsomhelst med rätta, eftersom bevisligen så Gynnar det en att bete sig som vissa gör. Politiker har ljugit så länge jag kan minnas om det mesta, av olika orsaker = Det dom vill genomföra, blir inte gjort för att dom som ska genomföra det, skiter i det. Tillsammans med att FAKTISKT SÅ SITTER DET FOLK I RIKSDAG, ENBART FÖR SIN EGEN DEL! OCH SKITER TOTALT I ALLA ANDRA... SLASKAR MAN IVÄG KAPITAL RESURSER HELT LÄTTVINDLIGT SOM ETT NÖJJE = DÅ KAN MAN FAN INTE BLI BETRODD MED NÅGONTING! ALLRA MINST ANDRAS TALAN OCH RÄTTIGHETER... 


MEN DET ÄR JU SOM SAGT ERAT PROBLEM. MÄN TYCKER JU ATT KVINNOR SKA BLI BEHANDLADE SOM SKIT = SE FACIT OCH VÅRAT PÅ VISSA SÄTT, HEMSKA SAMHÄLLE! JAG BLIR RAKT AV SJUK AV ALL GALENSKAP OCH HUR FOLK BEHANDLAR VARANDRA! ÄR JU SOM SAGT INTE BARA MÄN SOM BETER SIG SOM RIKTIGA AS!


Finns ju vettiga personer som tur är, så det är ju ett tips att hålla sig till dom. Och vägra låta sig göras till en målvakt för diverse GALENSKAPER Som är norm standard socialt i Sverige. Bara för att någon hittar på att saker är bra helt arbitrary, så fysiskt bevisligen så behöver det ju nu inte stämma. Är bara kolla sjukskrivning och brotts statistik... SAMT HISTORIA!


Dårar som pedlar skit pallar jag inte med en sekund. Dom får svamla sin skit någon annanstans... Det är ju deras skyldighet att undvika mig och mina öron. Precis på samma sätt som att jag har skyldigheter. Gäller ju bara att man förstår exakt vart gräns går individuellt. Vilket kanske inte är så lätt alla gånger. Hela lagbok, tillsammans med allt Teologiskt skrivet = Är arbitrary fiktiva regler som folk väljer eller inte att följa. För andras del emot MIG, så finns det uppenbarligen nästan inga regler. Dom tror att dom kan behandla mig hur som helst, vilket har varit ett genomgående tema hela mitt liv. Nu är det ju inte så ATT DET FAKTISKT INTE FINNS NÅGRA REGLER EGENTLIGEN! FÖR DET GÖR DET JU. DET BLIR JU KONSEKVENSER = SKYLL DIG SJÄLV... POLICY! KÖR JAG/VI MED. VILKET FUNKAR FÖR MIG! Är ju inte så att du får en liten böteslapp eller ett FY...


 

...

Av Mikael - 25 april 2016 00:36

http://edition.cnn.com/2016/04/23/health/nepal-earthquake-anniversary-one-girls-remarkable-recovery/index.html

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards