Alla inlägg den 25 april 2016

Av Mikael - 25 april 2016 21:28

Angående Hänga ut...



Kan inte tänka mig sämre ide än att hänga ut mig själv, som mig själv... Jag och teologiskt whatever i samma medning = Brrrr... Mest motvilliga till hela ideen. PGA att en hel del får för sig alternativt att jag skulle vilja ha att göra med dom? Eller får för sig andra diotiska ideer.


På gränsen av Monotheism... https://en.wikipedia.org/wiki/Kabbalah sen så polyteism, panteism, Schamanism, naturreligion all, Wiccan-damerna   (häxor äger)    osv... Kvinnor i störsa allmänhet som är snälla emot andra, Om profeter (som är stendöda) knackar på dörren => välkommen in   sant lite andra fåtal vettiga som bryr sig om viktigt som alla andra. Allt annat än regid regelverk och att militäriskt kräva att andra följer idiotiska konstruerade regler för att VARA märkvärdiga => Som alla tok sekter som tror att dom är vettiga, som jag helst vill kasta en hink med fireants på om dom knackar på dörren, men låter bli eftersom jag kan behärska mig och samleva med såna jag inte står ut med egentligen. Att prata med dem = Där sätter jag gränsen. Jag ser på dig faktiskt om du tror på gojjan, eller bara följer med strömmen pga att man känner att man inte har något val. => https://youtu.be/UNlnXYeU1Xs Inte så roligt alla gånger... Och folk får tro vad dom vill = Skiter väl jag i... Ska vi betta en sol-storm eller? *ser bister ut...* Hålla på fejka skitsnack inte min stil. Frivilligt hänga ut och exponera mig i samband med andra muppets... Inte troligt att jag gör villigt. Men vad göra när man är omgiven av DÅRAR? Gör som vanligt och förvärrar för mig själv, experimerar med mig själv osv... Allt dom man säger att man inte ska GÖRA


MAN SKA UTSÄTTA ANDRA FÖR SKIT!! VERKLIGEN?


Krossa planet? https://youtu.be/2sxgU2VLwVw Boo.... = INTE KLOKT JU!!! MAN HJÄLPER TILL ATT SKYDDA!! INTE FÖRSTÖRA.


SLUTA OCH KRIGA OCH FÖRSTÖRA ERA EFTERBLIVNA JÄVLAR OCH VAR MED I GAMET!! https://youtu.be/0fMXtwUHTvI NI FUKKAR UPP HELA HAKET ERA GIRIGA JÄVLAR! KAN LITA ATT NI BLIR STEKTA SEN, ERA SJÄLVGODA DUMHUVUDEN!


PINSAMT = VAD HELA SITUATIONEN ÄR!!!

...

Av Mikael - 25 april 2016 21:18

Rätt reaktion = Förbannad på nerskitare! http://kkuriren.se/nyheter/sormland/1.4001856


Förstörd skog: http://www.skogssverige.se/hur-paverkar-forsurning-den-svenska-skogen


Att förstöra för oss själva = Ingen konstruktiv ide!



Av Mikael - 25 april 2016 19:06

Att det här med förlåtelse och vem som står med det är lite diffust subjektivt, och kanske inte riktigt den som påstås... ??? Få höra åxå att man är en helt obetydligt klassad biomassa existence kan ju inte vara så kul att höra. Men ATT VARA ETT RIKTIGT ELAKT SVIN ÄR JU "NORM"!


SKA MAN TA I TU MED MOBBANDE TROLL, SÅ SKA MAN BETE SIG SOM ETT MOBBANDE TROLL SJÄLV OCH HÄNGA UT DOM OFFENTLIGT, SÅ ATT ALLA FÅR HJÄLPA TILL ATT MOBBA MOBBAREN!


ATT MAN KÖR ROME - COLOSEUM STRATEGI I VISS MASSMEDIA FÖR ATT MAN INTE SKA BRY SIG OM VÄSENTLIGT! VERKAR JU JÄTTEVIKTIGT!


NORMALISERA PSYKISK MISSHANDEL I MASSMEDIA, VERKAR SOM EN LIVSSTIL FÖR VISSA?


JAG ÄR VÄRSTA MÅRON FÖR ATT ENS FRÅGA OM DETTA???

Av Mikael - 25 april 2016 18:22

In på K-Kuriren eller Tag plats är lite som att gå in på Tomtens verkstad faktiskt och träffa alverna som kirrar alla leksaker       


http://kkuriren.se/nyheter/katrineholm/1.3877682


Finns otroligt lustigt folk lokalt.


På biblan/f-kassan/skatte köret så finns det fler av dom. Sve kyrkan har ju kloka filurer åxå. Polishörnan, och Psykiatri o primärvård/Kullbergska sjuka. Skolor och butiker osv. Dräller av listiga personer i Stan. Är ju synd att ett FÅTAL IDIOT FUCKERS FÅR SÅ MYCKET UTRYMME! 

Av Mikael - 25 april 2016 18:13

Att det är svårt att vara på bra humör när perifera nervsystemet har överslags kortslutning av varierande orsak.


http://www.netdoktor.se/smarta/artiklar/langvarig-smarta-paverkan-pa-livet/

http://www.fibromyalgi.se/1.0.1.0/96/1/?item=art_art-s1%2F171


Rikta IRRITATION på SLAGG-BIO MASSA PÅ 2 BEN ÄR EN BRA STRATEGI!     RIKTIGT UPPFRISKANDE ATT UPPLYSA TILL EXEMPEL VILKA SOM ÄR FÖRBOKADE FÖR END OF EXISTANCE! NÄSTAN REDAN FRÅN START!


FOLK ÄR JU SIN EGEN MAKER OF THEIR OWN SUCCESS! NÅGRA ARROGANTA SJÄLVUPPTAGNA EGOISTER ELLER NARCISISTER = SPELAR INGEN ROLL HUR MYCKET DU PÅSTÅR ATT DU ÄGER, ELLER ATT ANDRA LJUGER FÖR DIG OCH SÄGER DET = HEJ DÅ ENDÅ!


PERSONLIGEN SÅ HAR JAG INGEN LUST ATT SLÖSA MIN TID PÅ SHORT TERM TYPER! SOM BARA RÖJJER OMGIVNINGEN! ENJOY YOUR HAPPY BRIEF PAPER EXISTANCE OCH FÖRSÖK ATT MÖRDA SÅ FÅ SOM MÖJLIGT IALLAFALL!

Av Mikael - 25 april 2016 18:01

Nervsmärtor som jag får stå ut med eftersom vi har TOOLS till LOOZERS LOKALT MYNDIGHETHETS MÄSSIGT, skulle VÄL SKRIKA SOM SMÅ FLICKOR. Jag ska i lagom takt lägga ner all min tid på att förstöra deras LIV! INTE HOT = JURIDISKT LÖFTE!!! FOLK SOM SYSTEMATISKT SKADAR ANDRA FÖR SIN EGEN VINNINGS SKULL = SKA FÅ SPARKEN OCH JURIDISKA KONSEKVENSER?? SISTA KAN MAN JU GLÖMMA EFTERSOM SÅ MYCKET SINNESRUBBAT ÄR LEGALT I SVERIGE!


Är ju viktigt att rikta sin aggression på ett konstruktivt och produktivt sätt utan att ANDRA BLIR FYSISKT SKADADE. BARA EKONOMISKT OCH ANSEENDEMÄSSIGT!! ATT FOLK GÅR RUNT PÅ STAN OCH ÄR STOLTA ATT DOM HJÄLPER TILL ATT FÅ FOLK O TA LIVET AV SIG = HELT SINNESRUBBAT ENLIGT MIG! 

Av Mikael - 25 april 2016 17:49

Så otroligt ODUGLIGA ATT DET ÄR OBESKRIVLIGT SOM SAGT! ATT MAN SKA FABRIKERA JOBB ÅT ANDRA "SPECIELLA PERSONER"?? OCH KALLA DET FÖR MARKNADS POLITISK ÅTGÄRD??? FÖR ATT ANDRA SOM KAN, FÅR BLI MÅLVAKT OCH LÅSSAS SOM DOM INTE KAN!


SÖKA JOBB KURS = ÄR NI EFTERBLIVNA!! HAR MAN FÅTT JOBB 1 GÅNG SÅ LÄR MAN JU KOMMA IHÅG HUR MAN FRÅGAR EN ANNAN! HEJ HAR DU JOBB!


NI PROJICERAR ERAN PROBLEMATIK PÅ OSS NORMALA!!


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17886937.ab


LANDET SOM ÄR STYRT AV "SPECIAL OBS KLASSEN"!!!


DOM 70STK LOKALT = GE SPARKEN O SPARA PENGARNA! SÄTT UPP EN METALL 1 STÄMPEL KLOCKA SÅ ÄR DET KIRRAT! SÄG ÅT DOM ATT SÖKA SOCIAL BIDRAG! ELLER BLI ALKOHOLIST?!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards