Alla inlägg den 28 april 2016

Av Mikael - 28 april 2016 12:00

Trolla fram grundvatten?


Att göra =>


Av Mikael - 28 april 2016 11:44

Och är otroligt organiserad när jag har lust, inga problem att låta bli droger eller alkohol, sköter ekonomi så gott det går (fick ju utbildning hur man vart skuldsanerare), Struntar totalt i 10minuters planering, iom att jag har preliminär planerat hela mitt liv, med fast målsättning som även den är preliminär planerad, Förstör eller mördar inte min omgivning, eller psykar ner en kvinna till underjorden så jag kan erövra henne som betjänt? Vet ju att det är en viktig sak att ha som målsättning?


Har ju bara 3 kroner att köpa någon, och jag har lite högre krav på sällskap än så. Tror man inte får vidare bra sällskap av det. Med tanke på att jag är jag, och det är omöjligt att ens få minimalt adekvat SJUKVÅRD av sneknullade muppets... Så betvivlar jag på någon större framgång inom andra områden.


Har inte tagit beslut om, ifall jag ska göra något av all texst <--- (medvetet fel) på A4 papper som jag har. Förmodligen så ögnar jag bara igenom det lite, och sen schreddar det... Vara hjälpsam = en sjukdom som jag försöker komma över, eller åtminstone mildra symtom problematiken.


ATT VARA ETT RIKTIGT AS = FRAMGÅNGS SUCCESS GARANTEÉD???


Funderar på att kidnappa en plånbok och hålla den som gisslan (ska vara förståndig och köpa egen då) och hota med att KASTA DEN = SÅ KANSKE DET BÖRJAR HÄNDA PRAKTISKA POSITIVA SAKER RENT FYSISKT FÖR MIG.


Är i valet och kvalet och gå till vetrinären och avliva mig? Vet inte om det faktiskt är ett uppsving rent generellt... <--- Lite syrlig SARKASM! Förstår ju att många har en pervers önskan att se folk ge upp och ta livet av sig. OFTAST så är det medvetna ?LATMASKAR? som vill bli KUNG av ingen bedrift mer än att dom är helt misslyckde som personer och är medvetet oförbättreliga. Dom gillar att förstöra och få allt gratis helt enkelt? Vet inte om jag fått till det rätt då.


Av Mikael - 28 april 2016 11:41

Att det är OMORALISKT av mig att tycka att ARROGANTA AMATÖRER ÄR VÅRAN TIDS VÄRSTA GISSEL, TILLSAMMANS MED SKITHÖGAR SOM SABBAR FÖR ALLA ANDRA...


Lösning är enbart att FINNA SIG I DET OCH TOTAL ISOLERA SIG BÄST DET GÅR...

Av Mikael - 28 april 2016 11:38

Det fungerar exemplariskt humanistiskt LOKALT   = TILL DET SÄGER JAG *BLOW ME FUKKER*


https://sv.wikipedia.org/wiki/Ansiktsnerven


Önskar bästa värsta mardröm till just dig   

Av Mikael - 28 april 2016 11:33

 

En efter server byte, Hus fix alá ->



Att bara ta för givet att alla tillsammans vill hjälpa till och plöjja stället = Planeten, samtidigt som Man låssas som det regnar och allt är toppen...   En livstil som sagt...

Av Mikael - 28 april 2016 07:42

Av Mikael - 28 april 2016 07:36

Definiera hela sin person, med focus och basis på Vätske eller kemiskt intag, måste ju vaa undermedvetet otroligt nerbrytande???


Hej! Jag är Kaffe/Rökare person. Thats it... Inte nog med att omgivningen tvingar in en i marginaliserande och begränsande stereotyper och fack. MÅSTE MAN GÖRA DET SJÄLV, FÖR ATT LYCKAS? Majoritets aktivitet som man har valt att utbilda sig till, tillsammans med intressen, personlighet, blandade erfarenhet osv... Torde ju mer realistiskt vara det som definierar en som helhet. Vet inte vad jag ska tycka o säga om det här, för att det inte ska bli fel.

...

Av Mikael - 28 april 2016 07:01

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards