Alla inlägg den 28 april 2016

...

Av Mikael - 28 april 2016 06:34

Lite trött faktist på att ha inKorpurerat inAdekvat passande emotionellt verbal uttryck i mitt normal sociala vocabulär...


Fruktansvärt hur jag låter ibland...   Generaliserande Optimist Syndrom = GOS   är ju ihållande, även om det är lite allmänt knäckande med vissa saker.


Teologiskt trolleri: http://www.dictionary.com/wordoftheday/2016/04/20/esemplastic


Jag förundras/överaskas hela tiden hur jag hittar allt jag gör, så passande. Tillsammans med allt som har hänt rent praktiskt av BRA saker, som helt klart så här i efterhand "Över-lyser" överskuggande grejjer.


Pinsamheter... Oförskämt lik dom sista av 3 typerna... Känns löjligt ibland.


Missnöjd med utväckling sen 1 år. Men jo... Kommer garanterat inte bli något kronologiskt förståndigt på ett tag. Har massor i huvud klart, och får väl... hoppas att stress inte fritterar det. Men helt ärligt så skiter jag i det. Hade tänkt att glo på Kor'AN av flera anledningar. Men pga vissa händelser så skiter jag i det av Spite bara... Är lite Nordea o SEB problematik. Guilty by association... Precis som historian med kristendom


http://www.synonymer.se/?query=f%F6rvanska is the name of the game, tydligen. Då får ni behålla eran skit själva. MAZE yourself och läs igen? Som nasse sa... i Nalle pu...


  

Av Mikael - 28 april 2016 00:12

Att lusten att umgås, är av övergående natur. Kan ju inte påstå att det är motiverande, när man drabbas av läkar idioter som LÅSSAS att allt är PERFA! UNDRAR HUR MAN BLIR ETT SÅNT JÄVLA AVTRUBBAT SVIN???


 


Umgäng med Datagenererade grejjer, funkar ju för mig faktiskt... Kändes ju viktigt att göa ett försök att vara förståndig förra våren. ETT AV LIVSMISSTAGEN HELT KLART!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards