Alla inlägg den 7 september 2016

Av Mikael - 7 september 2016 15:27

Vi förälskar oss i dem för att de verkar så otroligt charmiga och uppvaktar oss intensivt. På jobbet har de ofta en ledarposition. Men en psykopat är urtypen för en hustrumisshandlare och alkoholmissbruk förstärker beteendet.


(Tycker personligen att det är lite förenklat "alla diagoser i ett". Men Enkelt är finfint rent praktiskt... Man ska tänka på att vanligt folk plagierar undermedvetet "Mirror neurons" omgivningens beteenden för att vara kompartibla socialt. Vilket är helt normalt. Blir ju fel om man bara är omgiven an knäppgökar från start...)


Att det inte är 1 av 10 som är FÖDD psykopat är ett faktum, anser jag. Barn från missbrukaruppväxter = http://fof.se/blogg/susanna-radovic/bitterhet-nasta-artiondes-utbrandhet = Föreställ att du har din sämsta dag - Hur beter du dig? Ju kreativare man är, att Ta hand om omgivningen efter förmåga (Hur alla borde vara, pga vi är sociala grupp apor...), desto tokigare blir det väl...


Personligen så kan jag inte skryta med att Haft speciellt vettig omgivning. Ungar som jag umgicks med mellan 0-18år = Skiljmässo/miljonprojekt/låg'medelklass(vanlig svensk)/Missbrukar'Miljöer osv... Eftersom Savant minne, och även om minnet har fått sig en Törn rejält pga Ptsd, Droger, Fysiskt trauma - Så kommer jag ihåg majoritetens Psykosociala miljöer Hemma och utanför hemmet...


Min stackars idiot till Farsa, (och mamma) var offer för samma Gojja som alla oss andra... Generations Serie kopplat Elände... Bitterhet och desperation inför att inte hantera Emotionell situation "Målar väl en Rättvis av han". Även om jag tar det här nu, mer intensivt (Båda föräldrar dog förra året...). Farsan när han var Nykter, content och hade tid - Empatiserade med min situation, och uttryckte spontan Kommentarer emot mig - Initierade "Caregiving" och såg att mitt mående alla gånger kanske inte var på topp.


Att han Aldrig riktigt Tålde Alkohol (Same gener...) = Fick blackout som alla oss andra när han drack, och Verkligen inte ens skulle kunna ha fantiserat ihop och ljugit fram det värsta tänkbara beteende från egen sida, för att rädda livhanken. Hans mind var blank totalt inför vad han hade gjort under Blackout... Såg han flera gånger, tyst o förvirrat undra WTF? och försökte rationalisera Att grejjer hade pajjat, eller förlika sig att han inte kom ihåg Vad han hade gjort. Han "Förskjöt" de 5 sista ungarna (Kom inte ihåg att ha gjort dom förmodar jag... Och beskyllde morsan för otrohet... Efter 1975 så var det katastrofal utförsbacke).


Sista gång jag Såg han, Jag, morsan, syrra och 2 Poliser hade resolved sista Handgemäng. När polis skulle åka pga lugnt - Så Vaknade han upp ur Blackouten (som en sömngångare man väcker som är uppe och går) Jag, morsan och poliserna såg detta, speciellt jag och poliserna kanske uppmärksammade detta... Så dom tog med honom, eftersom Han "hade" vaknat upp i sin egen mardröm, eftersom Mat, kröka, stöka och sova Cycle hade brytits för honom... Han fattade själv, åtminstone från 2008 att han inte fixade att dricka, och hade ställt till det, vilket jag han och prata om med min stackars lilla mammis, ca 1 månad innan hon dog (Vet inte om det tillsammans med annat vi småsurrade om) var det som fick henne att kasta in Handduk och Dö av en Mängd följdsjukdomar, som Misshandlad kvinna med en massa satungar...


Farsan visste alltid att "minsta" son var missbildad (min kommentar) och den som var mest ur funktion... Dom 2 äldsta Horbockarna (artistisk frihet att kalla dom för vad jag vill) rätade ut sig när dom vart äldre - Tar tid för satungar att färdigutväcklas neurologiskt med Empati osv. Kan inte påstå att jag tycker dom är klyftiga nån av dom. Men är väl inte värre än några andra knäppgökar(befolkning) i landet... Svensk standard är låg (alla blundar för problematik), så man får förhålla sig till det...  


MEN PSYKFALL SOM SAGT! SOM MAN BORDE SÄTTA I HÖNSBUR OM FÖRÄLDRARNA INTE VAR KLOKA ATT TA UT MONGOT OCH SLÅ IHJÄL MED VEDTRÄ! http://www.mabra.com/checklista-ar-din-partner-en-psykopat/ (ALLA CRAZY DIAGNOSER ÄR HÄR - PSYKOPAT FÖRENKLING: http://psychcentral.com/disorders/narcissistic-personality-disorder-symptoms/ - Bortse från Medberoende, vilket Oftast är Brottsoffret m Stockholms syndrom typ...) Jag har försökt och FIXA dårar själv, sen säkerligen 20år tillbaks, men helt Solo, utan Väldigt tydlig, enkel info som är Auktoritär = Chanslös...


Använt mig själv som målvakt hela tiden för andra, men Tycker att Fysisk och Mental skada har nått Maxgräns - Hänger ut DÅRAR som stör mig. Thunderdome cagefight är över på 3 sekunder, med motpart förhoppningsvis lugn resten av tid efter 45sekunder... Gillar inte/Klarar inte av, att skada nått fysiskt medvetet, vilket gör mig lite opraktisk då... Skulle aldrig falla mig in att begränsa min rörelse självmant heller, men har ju gränser... Skiter totalt i Social Identitet tillsammans med Massvis annat, så det är väl omöjligt att "verkligen" få fast mig, för KNÄPPSKALLARNA... Jag har aldrig försökt att Ta hand om 1, och varit slav till den, som klassiska medberoende gör... Har jonglerat helheten på mitt sätt, och försökt att Mitigate friktion och skador, till otroligt högt eget pris, med eget förstånd, och skit som man har blivit mental infekterad av... Hade tur att LSD/MDMA - Kokade skalle rätt tillsammans med annat. Är svårt att acceptera att Orginal DNA programering "Genotyp" säger 1 sak, men blir overridad av IDIOT Genuttryck/Fenotyp pga livslågnt våld från hela omgivning i alla mängder...


Löste släktsällskap på mitt orginella sätt, när jag Sket i allt... Förmodar att jag slipper alla, för jag har bara lust att hälsa deras fejs med ett knogjärn, om jag ser nån av dom... Så länge jag slipper se folk, så Hänger jag inte ut dom med namn, bild och tillhörande Diagnoser och agenda (för att förstöra deras möjligheter att förstöra för andra...) Folk får faktiskt ansvara för sig själva och sina egna Familjer/ungar... Har slutat att till största del, Hjälpa andra personligen, långsiktigt konkret... Är trots allt sjukpensionär pga Andra har förstört mig liv från 18månader gammal... Spontan antänder Du, och det är kallt utomhus, så värmer jag mina händer på dig förmodligen, om du inte ären exceptionell människa... Är Cynisk realist. Och tar för givet att planet är Körd totalt för människor endå... Tycker det är hemskt med tortyr och plågeri... Men alla är Självmordsbenägna tillsammans så, om nu folk stryker med? Vad ska man göra... Den mest sjuka Apa i universum = Människa på alla sätt... Kolla ICD-10... Och sen ute i skogen ifall andra arter har lika lång lista med sjukdomar inom arten... ÄR PINSAMT TYCKER JAG... ABSOLUT LÄNGST NER I FOODCHAIN! HELT HJÄLPLÖS... (Inte alla dock... Men majoritet...)


IALLAFALL!


Psykopatens kännetecken:

9 budord till dig som vill bli fri från en psykopat

Skäll inte! Använd inte ordet psykopat som skällsord. Jag använder psyko, crazu, fukker, nolla, iqbefriad osv   

Anklaga inte! Förnekelse är en del av fenomenet. (Enda att göra - HÖNSBUR FÖR DOM och kasta lakan över...)

Samla bevis! Var saklig, berätta vad han/hon sagt och gjort, och bevisa det i rättsliga sammanhang.

Förändra dig! En förändring måste ske – hos dig. (Finns tips i alla former och grupper globalt idag...)

Bryt gamla mönster! Flytta eller byt jobb. Bryt kontakten, eller om det finns barn: minimera den. (Lös egen Attachment problematik - Sorg.se osv... Noll krav på att behöva någon annan och klara sig helt själv, så kan man faktiskt umgås med andra normalt. Jag är tolerant emot självskade beteende, men har gränser... Är empat - Klarar inte av att se hur mycket elände som helst... Solo rekord utan någon social kontakt är 15mån idag... Vilket funkar fint för mig...)

Var beredd på krig! Var strategisk, tala inte om vad du tänker, försvara dig inte mot anklagelser. Säg: ”Jag hör vad du säger, men jag har en annan uppfattning.”

Stå emot! Fall inte för hot eller uppvaktning. (Självinsikt vad du vill ha för umgänge, är ju en start... Lär av andra här typ... http://www.lifehack.org/453749/6-big-mistakes-that-destroy-family-relationships )

Skaffa allierade! Sök stöd av vänner, familj, en jurist, terapeut eller kvinnojour. (Kökskniv är väl sista allierad... och förstör för en själv. Otroligt frispråkig till HELA sverige = Polis, Säpo, Sve Riksdag, Massmedia, Vanligt Folk osv... Noll skam är modellen lol = Dom försvinner som avlöningar... )


http://www.mabra.com/varningssignalerna-lever-du-med-en-vardagspsykopat/


Man ska ju tänka på att det kryllar av CRAZY inom svenska myndigheter... Lär dig hur Stereotypiska beteende är... Människor är inte så orginella som dom tror... Autonoma kopierings robotar ofta... (inte allt nu, med många beteenden. För att få tid med egen orginalitet - Man ska vara glad att man funkar till 90% som en Clone)   


Tycker det är otroligt lustigt att ta reda på vad jag själv auto tycker om (mitt DNA bestämmer åt mig, oavsett vad jag medvetet tycker lol) Som prinsessor - Men där är jag helt nöjd och överens med mig själv   


Nonverbal communication som Dom använder: https://sv.wikipedia.org/wiki/H%C3%A4rskarteknik


Motstrategi: http://ickevald.net/perherngren/problem_i_vangrupper.htm


Alla råkar använda dom nån gång, så är lätt o hitta övning...



Folk är ju inte Onskefulla för det, utan bara människor (så man inte dömmer ur hela omgivningen för att vara psykopater...) Jag tar det realistiskt att det är ca 1 på 1000 er eller så. Men 1 av 10 Har Crasy problematik...


40-45% Har Trasig anknytning... Nästan hälften växer upp i skitmiljö idag = Fantastiskt samhälle! Det går ju att fixa om man Enkelt, kronologiskt och systematiskt förklarar hur det ligger till = Bra för hela sverige om alla mår bra och är produktiva på rätt sätt, utan att mörda och förstöra för varandra... Myndigheter tror att LAGAR och BLA BLA BLA hjälper, tillsammans med att DET MÅSTE KOSTA MASSVIS AV PENGAR - ÄR NÄSTAN GRATIS ATT FIXA ALLA OM ALLA HJÄLPS ÅT SAMTIDIGT PÅ SAMMA GÅNG... Eftersom det är gratis och självklart = Inget för svenska myndigheter förmodligen... Jag bryr mig inte om dom Fyllona!



...

Av Mikael - 7 september 2016 06:25

Värsta utbildning m.m Hon har inspiration för hur man "blir" om man åker på deras ställe - Tror inte att hon har liknande utbildnings bakgrund - Är nöjd med One mannens sällskap utan sex... (hon har fulat ner sig, emot andra vids...)



3 min kul...

Av Mikael - 7 september 2016 06:12

Pallar inte med sånt här egentligen... Försöker härda mig   



Om gener, gendrift, epigenetics, genetiska traits och/alt sjukdomar... Förklarar på Tjejsätt... Blir noll Sliskigt med Fröken Teal... Tack för "Forskar prinsessor"...   ska skita i detta ett tag... Men vart ju jackpot nöje   

Av Mikael - 7 september 2016 06:08

ÄR samma sak som med allt annat... Är ju synd att hon itne får sig en riktig "Omgång kärlek" för allt slit på rätt sätt... Vissa ska ha förmycket, och andra ingenting <--- Världen är galen lol...



Barn som växer upp i missbruksmiljö http://web4health.info/sv/answers/add-children-effects.htm

Av Mikael - 7 september 2016 05:42


Hur hon kunde lita instant på honom direkt??? Har inte lyssnat på svaret... Men Anknytnings teori är inblandat... Är ju inte sämre än =>




http://www.lifehack.org/316057/23-body-language-tricks-that-make-you-instantly-likeable Osv...


https://www.mentalismzone.com/4-powerful-cold-reading-techniques/

http://skepdic.com/hotreading.html


Förmodligen så är risken att jag skulle Nita Mr GURU för säkerhets skull direkt!   


https://sv.wikipedia.org/wiki/Gustaf_Raskenstam

https://sv.wikipedia.org/wiki/Sol-och-v%C3%A5rande


HOW WE FEEL EMPOWERED BY MASTERS PRESENCE, TEACHINGS OSV = NARCISSIST TRAITS! m omgivningen... Nånstans så slinker nog KUKEN IN I FITTAN - PRICETAG - UPPENBARLIGEN SÅ HÄNDER SÅNT I INDIEN = KAN INTE PÅSTÅ ATT DET VERKAR VARA ETT SÅ NORM-LIKT SAMHÄLLE TILL OSS... Här instant rape'ar man på festival, eller super ner varandra och sen är det överstökat... 10års ÄLTANDE???   


SPECIAL SCAAM ARTIST LOL: http://innerawakening.org/intention/how-i-got-the-money/  How I got the money? I applied for a personal loan after submitting the intention form. Within 2 days, I got the money without any problem. = DU SKA BELÅNA DIG OCH GE DOM PENGARNA TILL MR GUD! Såklart... MÅSTE VARA EN LosAngeles SEKT-FÖRETAG!


STACKARS IDIOT BRUDAR!


Swami blessed me with receiving a boon for exactly $6000 and a week of unexpected work, so it is a sign for me to show up for the next IA. In addition ---> my husband


Vet inte om dom menade på allvar att dom ger 50.000 spänn till muppen? 2veckors semestrar kan vara svinigt dyra, så en 3 veckors med Indiska Con-artisa är ju inte osannolik... Att han ger kursmaterial Grattis - Säljer sig själv (vilken ärtan gnällde om m Teal som åker runt och säljer det billigare, för andra att sälja vidare lol)

Av Mikael - 7 september 2016 05:16




   Noll orginell och Codependant ti ramaramarama ??? Whoever??? Som är Myskiskt Ful indisk man   Vad säga... Ä KLART HAN SKA HA PENGARNA = INKARNARTION AV GUD!


Glöm inte att Kolla undertexter på sida - TEAL suicide Queen... (SER NI - MAN FÅR SKYLLA PÅ PERSONAL!) Hon använder Vetenskap - Trauma psykologi - Förpackat i mjukt fluff - Odsen att hon hanterar det helt ok? Är hyfsat säker på att hon är inte Värre än andra... Hon har stålar iallafall   


LORD shiva - Indisk Scientologi?!   Så söt, men så gone... =>



KOLLA LIRAREN   =>





You may know me already as Ma Nithya Sudevi, but now I have a new name, Ma Nithya Swarupapriyananda (but you can call me Swarupapriya) given by my beloved Guru, Paramahamsa Nithyananda. I've started this channel to share the best of what I've discovered in life, and to inspire all those who are seeking the same things that drive me: bliss, divine connection and enlightenment. My path follows Sanatana Hindu Dharma, and I've taken monastic vows in the Nithyananda Ashram in South India, where I currently live. I hope you enjoy my videos! :)



A video allegedly showing a swami having sex with an actress has shaken India. http://www.slate.com/articles/life/faithbased/2010/04/guru_gone_viral.html (MORE COCK...)     


<--- ATT ALLT SÅNT HÄR ÄR RENT BULLSHIT??? MAN FÅR AVGÖRA SJÄLV...


Hur mycket BS ÄR JAG??? = ÖNSKAR MASSVIS! Har inte velat fråga vad myndigheter tror/vet - Vill inte höra det själv egentligen = REGULAR JOE BARA   

Av Mikael - 7 september 2016 04:45


ÄR kul att hon Varvar med Seriös utbildnings Trauma terapi o om alles. Tillsammans med "flum" ovanför   Vad man nu ska Kalla det. Vet inte hur det låter utan Trauma psykologi m.m kunskaper?







OTROLIGT LUSTIG SAK " Why did I "attack" Teal Swan in videos? She is a dangerous deceiver trapped in illusion. " Teal SNODDE FRÅN INDIERN LOL = PRECIS SOM =>



JESUS MISSING YEARS (Man har hittat texter om dom...)


Av Mikael - 7 september 2016 04:26

Som Ross Rosenberg  osv =>



http://www.kvinnofronten.nu/Formodrar/samiska_gudinnor.htm


FÖR FYLLKÄRRINGAR/GUBBAR = SORRY!!! Narcissister o crazy får vända sig till, sig själva... Kolla om sannolikheten VETENSKAPLIGT FÖR =>



Self inflicted - Och faktiskst med FLIT VISSA GÅNGER... Kolla med NASA och/alt =>



För mer info...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards