Direktlänk till inlägg 19 september 2016

Man får bortse från detta då

Av Mikael - 19 september 2016 02:17

Jag kan omöjligt tro att det inte går att laga folk... Man måste göra det på rätt sätt, proffesionellt... PRinsesslandet som Fast punkt för dom, och ta det därifrån... Krävs ju säkerligen otrolig vilja från dom själva. Men att säga att det är helt omöjligt...


Kan inte förmå mig att tro det helhjärtat... Även om jag kör med Officiell inställning = Dom är Hopeless cause   


Sett från mig och mitt perspektiv är det. Iom att JAG kan inte Lösa deras situation. Bara min egen så gott det går. Plus spama min/andras gojja så mycket det går, på Orginal tokigt sätt... Uppenbarligen så reagerar ingen på Lugn, sansad och informativ förklaring... Då rationaliserar man bort det som INGET problematiskt...


Men C'mon... Vi snackar om 20% (plus folk omkring dem) av befolkning som är Direkt påverkade = minst 50% = 5mille!!! = DAGS ATT GÖRA NÅTT PÅ RIKTIGT???


NARCISSIST LIGHT =>



<--- TECKEN PÅ TOKIG SJÄLV, ELLER PÅVERKAD AV TOKIG!!! = MIRROR NEURONS plagierar andras beteende utan att man tänker på det...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards