Alla inlägg under september 2016

Av Mikael - 18 september 2016 05:32

Så anser jag att för egen del, att det är Viktigt att ha väldigt bred och relativt djupgående teoretisk kunskap för att så rätt som möjligt: http://karlamclaren.com/the-six-essential-aspects-of-empathy-part-4-perspective-taking/


Om man Är påläst inom Soiologi, social psykologi, psykologi, anknytningteori, "Barn i missbrukarmiljö, neurologi osv... Sp blir inte Hennes video's så himla flummiga...



Jag tror hon förstår realistiskt att hon är VÄLDANS Clever, och Kan mycket om ovanstående. Men brottas mellan oron att Få en massa Tok följare... Emot folk som inte lyssnar och råkar illa ut.


Att Det är en sån fokus på matematik, som indikator för Hög intelligence för mig... Vilket psykotiskt psykfall som helst, som har tur med mategener, och tid att fördjuka kunskaper o skill, kirrar att bli bra på det... Men det påverkar ju inte artens överlevnad Nämnvärt. Vi klarar ju oss med Elektricitet - och 1950tal kunskaper... Mer än så behöver vi inte... Relativitet teorier osv... Är ju överflöd... 


Social hög intelligence är ett Måste... Insikt att miljöförstöring förstör forumet för social och biologisk interaktion... Är ju praktiskt... Äta tungmetaller och andas svavelsyra = Inte så CLEVER... ATT PSYKFALL SKA HA BETSEL PÅ SIG SÅ DOM INTE KAN PRATA, SAMT ISOLERAS FRÅN ÖVRIGA = TAR JAG SOM EN SJÄLVKLARHET FÖR ARTENS ÖVERLEVNAD... Är ju taskigt att Säga... MEN HEMSK SANNING...


10% PSYKFALL som styr...

80% MONGON SOM GÖR SOM BLI TILLSAGDA...

=


STÄLLET ÄR HELT PAJJAT! ERA SINNESRUBBADE PSYKFALL!   

Av Mikael - 18 september 2016 05:17

 


Att folk Lyder Auktoriteter = Att säkerställa att andra inte gör som Du skojjar om, Slänger ur dig för ögonblicket osv = FÖRSTÖR DIN EGEN SOCIALA IDENTITET TOTALT = GARANTERAT ANTI CRAZY     


Men faktiskt så tycker jag att man ska ha en Kommision i Sverige, som SPARKAR in dörren HOS CRAZY Och slänger dom i SVENSKA GITMO - HOTELL HILTON i Fantastisk tillvaro... Där dom inte kan få andra att må dåligt, manipulera andra, eller skada sig själva = VÄRSTA MARDRÖMMEN FÖR DOM!   


STANFORD EXPERIMENTET VISADE ATT CA 80% av befolkning LYDER BLINT OCH MÖRDAR UTAN PROBLEM... BARA MR KNOW IT ALL SÄGER TILL EN! (ERA USELESS PSYKFALL!) = NI ÄR BANNED ATT KOMMA I dit ni föreställer ER!! Era idioter! Att ni STÅR O SJUNGER I EN KYRKA OSV = SPELAR NOLL ROLL!!


INTE SJÄLVSTÄNDIG Core personlighet = HEJDÅ!

Av Mikael - 18 september 2016 05:15

Att jag driver med Galenskap nu bara... Har lixom inte ens ihjäl en liten fluga...   

Av Mikael - 18 september 2016 05:10

OM VANLIGT FOLK FATTAR ATT DOM BARA SER LIKADANA UT! MEN ÄR EN SPECIAL TYP AV GALENAPA =>



Så kanske folk blir mindre benägna att låta sig manipuleras av dom... Faktiskt så har FOLK VÄLDIG SELEKTIV OCH SOLEDARISK MORAL/ETIK =>



<--- Folk bryr sig inte om man trycker ner dom levande i mixer... SMASKIG KYCKLING BURGARE trumph Empati man må ha inför dem, eller emot sin egen TUNGA!

Av Mikael - 18 september 2016 05:04

  



Testa elhalsband på CRAZY från födsel?


Hur Narcissister/Borderline kontrollerar Empater? DOM SKADAR SIG SJÄLVA OCH ANDRA! = MAN STÄLLER UPP TILLSLUT PÅ VADSOMHELST för att dom ska SLUTA!


Personligen så har jag GETT UPP ATT TRO ATT DOM ÄR SAMMA UNDERART till oss andra! IDAG... = Homo Sapiens KOMPLETT GALEN APA =>


Av Mikael - 18 september 2016 04:54

Dessa ledare var födda till ledare med ärvd instrumentell makt, de kunde åberopa rätten till sin makt genom födslorätten. http://ledarskapsteori.se/


Taiwan, Var en Instrumental ledare/Diktator som Indirekt var en Emotionell Ledare = Initierade en Demokratiserings Process - Gav Jordbrukare Ägande till Den mark dom Arenderade (staten ägde allt, som i KOMMUNIST SVERIGE!), vilket ledde till att Individer automatiskt investerade mer Emotionellt engagemand i sitt dags-arbete. Som ledde till att deras Barnbarn levde i Dagens Teknologiska samhälle som Taivan är, och 2 generationer tidigare hade Fötts i ett Jordbruksamhälle...


ATT SVENSKAR ÄR HELT USLA PÅ LEDARSKAP, ÄR BARA ATT KOLLA RUNT! Spelar ingen roll inom vilken GRUPP = SAMMA SAK... Okunniga varvar MED PSYKOPATER som fejkar ledare... = Konsekvensen är uppenbar... Offentilig sektor som inte fungerar TILLSAMMANS MED SKRATTRETANDE POLITIKER ÖVERALLT!


Vart är Gustaf VASA och en MASSA HÄNGSNAROR NÄR MAN BEHÖVER DOM ???   

Av Mikael - 18 september 2016 04:16

 


Han nämner om Strikta grupper som inte tolererar brott emot Oskrivna/skriva sociala regler - Sekter osv... Vet itne om det är detta som är en Rädsla emot att ALLA SÄGER TILL PSYKFALLEN ATT SLUTA PSYKFALLA! - KLANKA PÅ SOCIALA REGLER OTROLIGT STRIKT = SEKT VARNING UNDERMEDVETET - Men hela normala sociala gruppen skjuter alla i fötterna NÄR MAN TILLÅTER PSYKFALL HUSERA MED SITT PÅTRÄNGANDE PSYKFALLS BETEENDE!


FAKTISKT SÅ TROR JAG ATT MAN SKA UTBILDA HELA SVENSKA BEFOLKNING MED SVT på 1 VECKA! = DETTA ÄR PSYKFALL - DERAS BETEENDE - DETTA KÄNNETÄCKNAR PSYKFALL OSV... IDAG så springer dom ju omkring överallt... TITTA PÅ KROPPSSPRÅK - HÅLLNING = OFFENSIV... Finns alltid fler än 1, som plöjjer fram som en snöplog på trotoarer = DOM ÄR PSYKFALL!!! MAN SER GALNINGAR PÅ 200m avstånd!!! Vilket folk Egentligen VET!!!


FOLK FÅR INTUITIVT OBEHAGS KÄNSLA - ELLER OROHETS KÄNSLA!!! IDAG- Dom de är otroliga för - TAR DOM SOM OBEHAG! och TVÄRTOM = KÄNNER SIG TRYGGA MED MORDISKA PSYKOPATER??? ÄR HELT VRICKAT!!!



<--- Så duktiga   


Av Mikael - 18 september 2016 03:52

Rosenthaleffekten, eller pygmalioneffekten, är den tes att elevers resultat blir bättre om lärarnas förväntningar på dessa är höga. https://sv.wikipedia.org/wiki/Rosenthaleffekten


Man kan omvandla detta och Säga att Läraren är NAIV... Om man har orealistiska förväntningar LATENT på omgivningen. Som är Överdrivet positiva, som jag ofta har... Att folk är vettiga, och INTE PSYKOTISKA ONSKEFULLA GALNINGAR som bara förser och roffar åt sig från andra...

Privat så FUNGERAR DETTA INTE, MER ÄN ATT drabbas av en MASSA SKIT FRÅN PSYKFALL - You know who you are... Omgivning utnyttjar min Lojalitet, och förväntar sig att jag inte "ingående förklarar hur psykiskt sjuka dom egentligen är..." Vilket stämmer till 99.99% av tid bakåt... Men jag utvecklas som sagt hela tiden... Även om man nu har varit VÄRSTA psykfallet. Så bestämde jag mig att dra ett streck över hela omgivningens negativa beteende i början av 2015... Och se hur det fungerade... = Inte alls... Detta att dra ett streck är omgivningens negativa beteende emot mig och andra, är ju ett latent beteende som jag haft hela tiden. Så att säga att jag bestämde mig att göra det. Var mer för egen syns skull. Att uppmärksamma egen problematik... 


Om man har otroligt positiva förväntningar på PSYKFALLEN... HELT BORTKASTAT... DOM beter sig från otäckt till ritkgit NASTY! oavsett vad man gör tydligen... Jag hanterar faktiskt hur dom är emot mig... Tycker deras beteende är PATETISKT, och förstör mest för dom själva... Men att man är knepig emot folk som inte hanterar det... Är vart jag blir skeptisk... Jag förundras med hur mycket skit folk står ut med, faktiskt... Att vanligt folk som gör sitt för att Minska friktion med social omgivning, INTE tröttnar och Samlas ihop, går ut och BUNTAR ihop CRAZY med buntband, slänger upp på Lastbils flak och kör ut i skogen och bara slänger av dom på HÖG???

Rent Etiskt så tycker jag att det skulle vara fel att göra. Vilket är i konflikt med Pragmatisk logik hos mig... Kanske det som skapar frustruation hos mig?


MEN jo! Rosenthal effekten - Positiv/naiv förväntning på CRAZY... Eftersom det inte spelar någon roll. Som det gjort i vetenskapliga studier med vanliga elever... Conclution = ALLA HAR PSYKOS... Teoretiskt så BORDE MAN SPÄRRA IN HELA HÖGEN!   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards