Alla inlägg under september 2016

Av Mikael - 17 september 2016 05:11

Ett tag sen, som "Lever" igenom sin son, som ser likadan ut... (ett geni åxå som försökte laga bilen, genom att knuffa på den...)



Fläskberget som var i 50?års ålder, och hade ett lika tilltalande utseende som han ovan. Kom glidande i sin mobil, med stereo högre än vad Kidsen (man får ju bli realistiskt irriterad på satungarna   Hackar man ett par gånger, så kanske dom Tänker till... Men fattar dom inte efter en el 2 gånger = KOMPLETT GALNA! ) brukar ha, tillsammans med att bilen lät i allmänhet... Det handlar bara om fåtalet år, innan hans time is upp, pga kroppen lägger av o hjärtat stannar... Säkerligen så upplever dom väl stolthet? om Sonen blir lika otcäk som dom själva = Golden Narcissist child... Förmodligen så inbillar dom sig att ungen kommer att ta hand om dom som en kung, när dom verkligen inte kan Fejka 20år längre. Den stackars obsolete narcissisten slutar ju säkerligen solokvist på så sätt att dom har noll Codependent...


Jag har värsta Gilla tics på sjuksyrror... Såg en stackare förra året, som plågade sig att Ta hand om folk hon inte stod ut med... Hon var ilsken o bitter som få   Vilket inte spelade någon roll för mig... Kämpar man på som hon gjorde/gör... Så är man värd mer än 1 tanke...


Skulle vilja kunna trolla själv på riktigt, och skicka henne till barnavårdscentralen Som Syrra, eller en lågstadie skola med småknott att ta hand om istället. Några teckningar från riktiga Kids i 6-9års ålder som ritar lite till henne, lär nog bota bisterheten ganska snabbt?

:)

Av Mikael - 17 september 2016 05:07


= Risk för total Kortslutning för dom... Har ju sett det, mer än 1 gång...   


Av Mikael - 17 september 2016 04:36

Hon har himla fin och avkopplande röst... Tycker det är ihopsatt som Poesi   =>



<--- Är ett faktum... förmodar att det verkligen bara är ett race ner i assfalt för dom efter +40?


Ett annat faktum är att +40-45 för oss andra, är uppåt i rulltrappa, pga livserfarenhet och en massa annat... Om man genuint är självständig emotionellt och så pass praktiskt man kan vara. Så är ju livet enkelt om man inte Medvetet gör idiotiska saker som förstör för sig...

Av Mikael - 17 september 2016 03:45

Även om jag inte haft tid att reflektera eller Ta reda på andras version, av min/våran gemensamma version. Så sätter Sånt som att 5 myror (faktiskt lol) bet mig på vänsterarmen... Att 4 katter vaktade en kråk-unge åt mig - Tog med han Hem, vilket var mindre populärt... Vet att det är grejjer jag glömt tyvärr... Men spela roll... För mig så har teologi biten varit en självklarhet som jag inte tänkt på. Man går inte runt och "Tänker" Jag har 2 fötter, och förklarar det för omgivningen (Crazy gör sånt lol), man fattar... 


Undrar hur min crazy making vart på fröken Teal's ställe   Tycker folk spinner iväg med grejjer för mycket och lindar in, krånglar till det i onödan... Tror att hon kör ett "Image-koncept" pga hon vill lura på folk klokheter, och samtidigt kirra eget självständigt uppehälle. Att prinsessor gillar uppskattning = Doh... Om man ska gnälla på dom om det, man får stämpla alla som Tokiga Sekt histrionics... Tror att codependet har benägenhet att Nöjdhets flumma iväg lite för mycket... Även om det inte skadar nån egentligen. Mer än att göra dom vulnerable för Folk som potentiellt vill skada dem... ???


Är svårt att avgöra med vissa, med bara inspelat matreal. Hur det står till...


Enda som jag Tar till mig Teologiskt - Är det utan strukturell organisation... Bara naturligt integrerat utan tvång...

Av Mikael - 17 september 2016 03:30

MEr än omfattande kunskap, Konstruktiv MDMA kokning... Har precis den släkt jag vill ha idag = NOLL anhöriga osv... Av en massa positiva saker...


Men Ponera att en Komplett galning, som varit Solo 5 minuter som längst, tar 19 månader, att hitta ny skötare (om man räknar bort en Mamma ihjälstressad... = Väldans omfattande förändring... Är väl positivt om det vart unforseen konsekvener, rent vetenskapligt... Är ju tveksam att det var bestående förändring, men planeten vart en gnutta bättre en stund iallafall... = Att ta familje ansvar?


Att det blir Digra konsekvenser att Föda Norman Bates ungar - Är väl givet...   

Av Mikael - 17 september 2016 03:10

Jag går in i autopilot Anti NArcissist Mode och blir hopplös emot dom     Insett att det är lite vanskligt o riskabelt... Om jag skulle ha ett par polis prinsessor som slog av armar o ben på dom = noll problem o dricka     


Sett 2 gånger att Dom sett "att jag är jag" (<--- Egentligen så vet jag inte i praktiken vad det är dom ser? Men stOOra uppspärrade Ögon som att dom sett ett SPÖKE ??? Inte kan tro vad dom ser... Såg det ett par gånger förra året... Är vad med mysko beteende, och konstigt bemötande emot mig, så jag låssas alltid som att det regnar...) på fylla = oturligt... = är reserverad o privat - Eller var det iallafall... Så VÄLJER BORT MANUELLT ATT DRICKA! = JÄTTELÄTT!


Poängterar... Att jag är bara Jag... Thats it... Vet inte vad folk inbillar sig, och bryr mig inte... Säger bara visst visst...

Av Mikael - 17 september 2016 02:54

Om jag låter för elak... Blanket riktar ju skit, som folk får ta åt sig, eller andvända som information = Faktiskt omgivnings roll att Välja själv vad man TAR ÅT SIG...


Men dom besvärliga Prinsessorna... Som =>



OM den HJÄLPANDE PARTEN klargör att man är ?tillfällg? förälder/låne'Bror till StrulMaja. Absolut inte motbjudande SugerDaddy koncept... Så tycker jag det är ok... Finns ju lixom Snälla/Noll destruktiva emot andra ?light-narcissister? som bara förstör för sig själva... Dom delar ju karaktärsdrag...


Även om jag skränar mycket. Så tror jag inte att det är 20% av befolkning, som Går runt och medvetet förstör för omgivningen, för att dom är onskefulla... Håller med om att Borderline Crazy = TOTALT GALNA! Som borde ha skötare med sig 24/7...


Jag har träffat dom mest sinister Crazy man kan tänka sig... Och haft dom runt mig hela livet... Så För mig så hr i praktiken, pga begränsad social svär pga (mina egna idiotiska val) och Galningarnas påtvingade val. Gjort att majoriteten varit komplett galna av umgänge... Jag har jämt drivit dom till vansinne på alla möjliga sätt... Även om det har satt jobbiga spår på mig åxå, utan tvekan... ÄR JU UTMATTANDE ATT HA KOMPLETT GALNA OMKRING SIG HELA HELA TIDEN.


OM det tar bara 9 dagar för mig att hamna på Akut pga stresschock = REKORD I MEST GALNA JAG TRÄFFAT HITTILLS??? Förmodligen    



  


Lite reformerad Crazy - Brukar vilja bli av med mig så fort som möjligt... Suck, stön och pust som jag hört genom åren...   Man får göra vad man kan...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards