Alla inlägg den 14 september 2016

Av Mikael - 14 september 2016 21:14


<- Så är hon galax clustens top10 Narcissister   

:)

Av Mikael - 14 september 2016 21:03


 


Av Mikael - 14 september 2016 20:56


Kan ha missförstått pga för lite info... Pallar inte KOLLA PÅ ALLT OM HENNE... Finns garanterat lika kloka o lustiga, som är lite mer jordnära... MERA MIN STIL =>



Men =>


Av Mikael - 14 september 2016 20:54


DETACH FRÅN CRAZY   Om det är från Normal omgivning o leverne = MAN ÄR CRAZY! = CALI LAMA = CRAZY   

Av Mikael - 14 september 2016 20:34


En trigger för Covert/Shy narcissist = Om man Kläcker ur sig något Ironiskt/Sarkastiskt av Frustruation/Trötthet. Som inte stämmer överens med Deras VÄRLDBILD...


Jag har haft Ätstörning från 1.5års ålder, pga morsan brände sönder munnen på mig, och Dagis, skola och HELA omgivningen Traumatiserade mig EXTRA EXTRA MYCKET och skuldbela mig för DET! (Folk är helt sinnesrubbade!)


Eftersom jag har jobbat som Kock, och pluggat det lite, tillsammans med Näringslära, Biologi osv... Att jag bara kläcker ur mig att Idag så Anorexiar JAG FÖR JAG PALLAR INTE MED HELA PROCESS MED ATT ÄTA/SKITA idag...  Om det nu LEDER TILL ETT SKRIK UTBROTT från person man inte umgås med normalt sätt. SOM INTE HAR NÅGON EMOTIONELL ANKNYTNING TILL EN, så reagerar man och kommer ihåg det. Eftersom det avviker ifrån Normen, med totalt likgiltig omgivning/miljö...


Säkerligen så testade jag per automatik, empati i omgivning på mitt idiotiska sätt. RÄTT hade ju varit att vid sidan Av Lungt och sansat, fråga ifall Jag hade bestämt mig för att Svälta mig till DÖDS igen, för att GÖRA mig av med alla DÅRAR omkring mig (Idiot lösning - Så att jag är Smart = Subjektivt)   Eller alternativt fråga ifall jag ville ha 3 ungar till   


Lurar mig att Reaktion berodde/beror på Codependence-miljöskadad till Galen Crazy narcissist omgivning... Man blir lite Rabid i beteende om man inte har Eget Safe place + en massa Socialtjänst anställda NArcissister och andra omkring sig...



<--- TIPS   


Av Mikael - 14 september 2016 20:11


3-E =


1. Exploation

2. Entitlement

3. Empathy Impairment


<--- Är ju dom Traits som man BEHÖVER OROA sig för...  To be Honest så har jag lite svårt med Paul Elam's stil... Crazy är könslöst!jämnlikt "tror" Jag... Speciellt idag så är möjligheter på fler sätt för Båda könens Crazy att använda samma strategier för att BETE SIG GALET PÅ DERAS SÄTT SOM DOM GILLAR BÄST... På sin höjd, så är det väl Uppmuntring till KVINNO PSYKFALL SOM BEHÖVS = NÅTT FÖR FEMINISTER ATT BITA TAG I ÅXÅ = RÄTTEN ATT VARA MORDISK SOM KVINNA - LIKA MYCKET (ohh wait - DOM GÖR DET REDAN...)   Vilket jävla DÅRHUS!


EN FEMINIST SOM UPPVISAR - 3E = KVINNA SOM ÄR PSYKOPAT! Thats the only thing there is...


Majoritet av POLITIKER som syns - 2. Entitlement!


http://www.aftonbladet.se/tagg/2a5f511fe90235769635c4507c79a557226e07f1/ = FINNS FLERA PSYKOPATER o NARCISSISTER HÄR!


Har fått fortsätta – trots vittnesmål om övertramp
Trots vittnesmål om övertramp har Michael Persson fått fortsätta sitt arbete i London.
Kyrkoherden är god vän och före detta kollega med toppcheferna inom utlandskyrkan – som har till uppgift att utreda missförhållanden.  
– Man sopar alla såna här problem under mattan, säger den tidigare regionchefen Mats Hulander, som inte blev tagen på allvar när han försökte utreda problemen.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22927597.ab


Att folk i Svenska Psykopat kyrkan har det förspänt ekonomiskt = BE'visligen... GÖR DET ENKELT FÖR MIG = STÄMPLAR ALLA SOM SATANISTER! Inte konstigare än mördare o annat jag umgåtts med...


lucifer mässa   =>



SATAN VARE MED ER   ... Var ganska kokt då, men tror era 2 Satanist gudar är borta... Ops... Kan inte bekräfta det förräns sen! Har noll bråttom med det...


Av Mikael - 14 september 2016 20:04

The group of malignant narcissists are different from normal human beings in that they have no conscience, no remorse, no guilt, no ability to feel pity or compassion for others.

What does this mean?

It means that these people can treat others in any way whatsoever, without being emotionally involved.

This is very important if you want to understand narcissism. It's almost impossible for a person with a conscience to imagine what it would be like not to have a conscience, not to have the socializing emotions that direct our relationships with others.

Narcissists can abuse others physically and mentally, lie to them, steal from them, take advantage of them, sexually abuse them, and generally walk all over them, without feeling the least bit sorry for their victims.

In fact, it often gives them pleasure to dominate, control, manipulate and take from those around them. It's what drives them. It's what motivates them to do cruel and sadistic things to others to show their superiority.


http://www.decision-making-confidence.com/malignant-narcissism.html


Är ju inte så att ALLA ÄR MASSMÖRDARE! Missconception... Begränsad destruction till Kapacitet!Och egna fears för sig själva...


Causes of malignant narcissism

There is debate about the origins of this disorder and some think that narcissists are born while others believe that it is a result of childhood trauma/abuse.

It is likely that there is a genetic component and childhood traumas can aggravate the symptoms. Having said that, some with malignant narcissism are born into normal, stable families and in no way can they be said to have a difficult childhood, and they still become very manipulative predators.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards