Alla inlägg den 14 september 2016

Av Mikael - 14 september 2016 19:48

https://www.psychologytoday.com/blog/tech-support/201605/the-communal-narcissist-another-wolf-wearing-sheep-outfit


I’ve known people like this. They’re people who talk about having a “mission” or are “committed to a cause,” and they make it clear that while your life and concerns are petty and shallow, theirs are possessed of deep meaning and intent. You may have run into them on the PTA or at a charity event, booster club, or fundraiser. You may have been surprised when one showed his or her true colors by becoming hugely territorial and much more concerned with personal aggrandizement and appreciation than the communal goal you thought you were all working toward. And then there’s some terrible politicized brouhaha: Bingo


Leva i RAGS och plåga sig själv. Som man påstår att Stackars Fransiskus Munken gjorde = C'mon... Nån måtta får det ju VARA...


ÄR LEVERNE TOTALT UTANFÖR EKONOMISKT Norm-STANDARD! = Person är Ute efter NÅTT! som är själviskt!


Leva i tält ute i skogen = Gör man på industrisemester! på Campingplats!   


För att inte GRÄVA ner sig i eländet så måste man garva åt allt, samt se det Bizart lustiga med dom... Dom lustigheter jag hört o sett = Man blir AMAZED!   Vissa grejjer är fyndiga...

Av Mikael - 14 september 2016 19:30

Att ha 1 eller flera Narcissister omkring sig...


Narcissister har bara folk omkring sig långvarigt som är uppenbarligen Percived som under dem... Vanlig Svenson Får inte precis mycket UTrymme att t sig någonstans med Crzy omkring sig. För om vanligt folk som Crazy har anknytning till, för Högre ekonomisk/Social status än dem själva = Reflects bad om Their Ego... Dom är ju He-Man/Woman Master of the universe. Vilket är en fantasi som är svår att upprätthålla om hela omgivning oponerar sig emot dig och Din Status som Fattig total Loozer...


Varje individ har ju en Social egen Närgrupp som RÄKNAS = resten är bara bakgrundsbrus, som fåglarna i skogen...


Om Narcissistens förmåga att Skaffa sig STATUS är minimal - Ser till att sin sociala Grupp delar begränsning så mycket det går = ATT FIMPA UMGÄNGE MED DOM = ÄR JU BRA PÅ EN MASSA SÄTT!


ATT SKAFFA SIG EN MASSA LÅN - För att skaffa sig saker man inte behöver praktiskt??? Snacka om retarded!



<--- Slå ihjäl båda med ett VEDTRÄ! TOTAL CRAZY! OMYNDIGFÖRKLARA OCH TVINGA UT I SKOGEN! =>


Av Mikael - 14 september 2016 19:19


Gäller ATT MIXA, Blir lätt Spyfärdig av viss GOJJA! = VIKTIG KUNSKAP!!!

Av Mikael - 14 september 2016 18:58

https://sv.wikipedia.org/wiki/Tv%C3%A5ngssyndrom Light... Jag känner mig Manad att lära mig av Misstag och Skadliga saker (Vilket folk verkar inte lida av så mycket). Folk verkar mest bara blunda för det. ÄVEN om sanningen är att 1 person av 5 som du MÖTER utomhus = GALEN (enligt vår standard med Empati!) Skulle sticka ner dig och skörda dina organ och sälja till Kina om dom inte Drabbades av negativa konsekvenser...


Är väl svårt för folk ATT ACCEPTERA - DOM SKICKAR UT SIN HJÄLPLÖSA AVKOMMA VARJE DAG I DETTA SAMHÄLLE... MAN MÅSTE VARA AVTRUBBAD FÖR ATT INTE BLI STRESS TOKIG MED VICARIOUS ORO/TRAUMA!


RESULTATET = NARCISSIST/ANTISOCIAL PERSONLIGHET KAN HÄRJA FRITT ELLER MED FÅ STOPPANDE KONSEKVENSER FÖR DERAS NISCHADE TERROR EMOT ANDRA!


Jag tycker att NARCISSIST/ANTISOCIAL PERSONLIGHET Ska enbart få leva i sina egna städer med sina likar... Absolut inte ha kontakt med resten av oss... Med Murar/Dome runt staden!


Tycker Vi kan bjucka på =>



Thats it!


Att jag har lärt mig all skit om DSM Diagnoser systematiskt verkligen ingående sen 2008 = Överlevnads stategi! Inte för nöjjes skull.


Beteendevetenskapligt så gillar jag att lära mig om positiv interaktion och relationer som är positiva och normala i alla former... Att jag Tar reda på Psyko-Crazy = Uppenbar fallenhet för det... Är ju en vinst om det leder till nått positivt för någon annan. Positivt o klok INFORMATION ska man skicka Vidare = Meningen med livet.


Skulle ju vilja känna att jag kunde kasta in handuken med Empati för omgivningen . Känna att det är Noll bekymmer - Dom utanför YtterDörren Klarar sig Finfins dom nästkommande 2500åren... (minus naturligt elände som geologisk aktivitet och väder osv...)


Förmycket insikt om HUR komplett galna vissa är, och hur majoritet blundar för det... Ökar inte precis lusten för enbart Nöjjes aktiviteter och Främjande aktiviteter för min del... = Ta hand om mig... <--- Om alla skötte sig själva = VärldsProblem väldant mycket lättare att läsa konstruktivt...


GÖR EN INSATS = SPÄRRA IN 2miljoner AV VÅRA DÅRAR IMORGON...!!! INNAN DOM DUBBLAR SIG!


Av Mikael - 14 september 2016 18:50

TOXIC PEOPLE = CLUSTER A, B och C Personligheter...


http://www.lifehack.org/283358/15-ways-clever-people-handle-toxic-people


MAN KAN KALLA DOM FÖR GALNA osv...


IDAG SÅ ÄR DET SÅ NORMALT! Att dom som sagt, t.o.m har ett EGET parti! Hur man ska ta ställning till det? VAR UPPRIKTIG OM SANNINGEN ISTÄLLET!


MAN = MEDIA LINDAR IN ATT PSYKOPAT A = Är en Person si och så... Som inte är lika STIGMATISERAT! VILKET ÄR DERAS PERROGATIVE... Även om det kanske är Kontra produktivt "The long run"... En CRAZY KIRRAR ALLTID HEADLINES...

Av Mikael - 14 september 2016 18:28

Att folk över/underdriver är Väl vanligt med allt... DR Tara.P Säger 20% (inkluderar allt Crazy)


 



BL = 4 el 5 stk av 100 = Oddsen att undvika ganska så stor. Känner man igen Crazy beteende, ut cyniskt utvärderar sin omgivning Bistert då och då... Så är det inget att Vara paranoid över...



Lisa A. Romano Breakthrough Life Coach Inc. Menar på att det går att KIRRA mycket. Har inte sett det för någon. Som har Crazy diagnoser... <---> Personlighet!


Som att säga att jag KAN totalt omprogramera HELA MITT DNA = BLI EN HELT NY PERSON = Inte en INFJ-Personlighet t.ex och fungera annorlunda Autopilot mässigt - Reagera annorlunda på allt... Det köper inte jag...


Jag ser Narcissism, Borderline osv som en PERSONLIGHET. Man lindar in, för att "Inte" framställa det så hemskt? 


ENDA SÄTT JAG VET = RADERA PERSONLIGHET MED +150 ECT på 1 VECKA! Blir en ny special Robot... Dom gör det i Sverige. Vilket jag inte tycker är speciellt KLOKT! (Säkerligen något/Några monster som promotar det...) Att folk frivilligt i öppenpsykiatri ber om det - Vad säga - Folk väljer att göra en MASSA GALET FRIVILLIGT... Vart ska man sätta gränsen?


MDMA rätar till RNA Transkription funktion tippar jag... Tillsammans med att Flippa on/off Gener - Epigenetics. Funkar ju bara på Trauma/Brottsoffer förmodligen...


Går ju inte att Göra om en CRAZY till normal = DOM HAR INTE NORMAL EMPATI = SOM ATT FÖDAS UTAN 1 ARM! = Osannolikt att den växer en ny arm - Funkar inte så...


VEDKLABBE... (Enda lösning jag har - Påstår inte att den är konstruktiv... ur ALLA perspektiv). Men om jag får VÄLJA mellan NK och USA = NUKE DA shit out of nk...   


Av Mikael - 14 september 2016 17:52

 



En av Farsans Satungar - Umgick med honom de sista 7 åren. För min del som inte tycker att någon egentligen skall vara helt själv och isolerad emot sin vilja...


Jag frågade Min mammis ca 6v innan hon dog. Hur det var med deras Satungar... Ingen hade hälsat på henne av sönerna... Sista satanisten ;) hade flyttat för ca 11 månader sen (67 år gammal var hon...). Tiden av dom ca 21mån som jag inte såg henne, till sista gång jag såg henne = Såg ut som en Vålnad... 


Vad jag tycker om Mina föräldrar ungar och annan (låne)"släkt" generellt - Lämnar jag osagt...


Intressant med "Golden child" konceptet, pga det har jag sett mer än 1 gång som sagt. Vilket är hemskt... MENINGEN MED LIVET = ATT VARA SLAV TILL ETT PSYKO - Måste sätta sina spår... Inte sagt att det är Första unge nu... Favo unge är väl DEN Vars egenskaper passar sig bäst till Narcissist(typ) förälder.


Att världen är ONSKEFULL OCH HEMSK bakom kuliserna... Gissa 2 gånger...


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards