Alla inlägg den 18 september 2016

Av Mikael - 18 september 2016 07:04


Medveten och undermedveten... Orka vara outspoken... Ingen som lyssnar endå...


Hade en Barsidekick - KOMPLETT GALEN SLÄKTING... Detta hur man behandlar Resturang personal... Gnäll om Glas som inte passa Osv = White trailer trash problematik som Man har... Jag gillar verkligen Resturang personal, iom att dom ofta är sociala och uppmärksamma socialt. Om dom inte själva är Crazy förståss   Det är ett Faktum, att precis som Narcissisterna involentary avslöjjar sig, VERBALT... Så gör jag det medvetet verbalt, samt rent praktiskt... Att ingen lyssnar... ??? Har jag slutat att bry mig om för länge sen, eller säga nått om speciellt ofta... Kom på mig nu då...


Fattar ju att jag blir påverkad tillfälligt av Crazy, men har fått system på madness Avlusning, av själv då... Jag förstår ju att dom aldrig kommer att kunna ta till sig detta - Eftersom dom lever i FANTASIandet... Har uppfostrat mig själv att vara snäll och artig... Så vanligtvis säger jag inget... Men har blivit mer Uppriktig då och då. Fattar att det inte spelar roll om man sätter eld på dom, eller köper ett palats till dom = ...


Av Mikael - 18 september 2016 06:44


  


Vore praktiskt om jag hade en Städmaskin som åkte efter mig   


Det komiska är att Mindre begåvade Crazy tror att jag inte förstår sånt här... I deras Fantasi... Så är dom Einstein Smarta och listiga... Sure you are!     Grejjen är att JAG är saftblandaren på deras huvud     


Är ju kul att vara jag, om man inte tar så allvarligt på en massa gojja... Är synd att ?många? missar mycket... Jag vill att omgivning kommer på hur det ligger till med verkligheten själva - Egen självinsikt är väl grund för förståelse ? Jag lägger inte ner mycket tid att tänka på såånt här heller, eller säga speciellt mycket om Nått = Märkt att folk vill bara få sin egen Fantasi enablad... Soo, who gives a shit - Not me... 


Som hon säger: Dom vill inte ha hjälp... Problemet med mig... JAG TVINGAR PÅ EN HJÄLP. Vare sig man vill eller inte... Så det är ju praktiskt att undvika mig om man är Crazy... Men det är inget jag tjatar speciellt mycket...   


https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/svar-pa-skriftlig-fraga/ideellt-arbete-med-sjukersattning_GZ12466 = 10% - SORRY, KVOT UPPFYLLD NU!   Hör av er ca 2022   



Inte det minsta... =>


Av Mikael - 18 september 2016 06:28

Att hon är trashad sen tidigare, är ju ganska sannolikt...



<--- Selflove = Emotionell MoralPraktisk Nyttig handling emot sig själv... (Gillar att sumera saker)   


Blir inga Bestseller böcker för egen del... Mera en Fortune cookie rad   Orka krångla till grejjer... Livet är kort, o massvis att göra   

Av Mikael - 18 september 2016 05:54

Att något man kan säga på 1 minut, blir 20 minut babbel   



Något som ingår i Nonverbal Communication = Voice pitch... ca 40% el så... Man måste anpassa till språkträd = Vissa språk som från Vårat - Engelska/Svenska perspektiv, låter som att Dom SLÅSS (när dom är kärvänliga o glada egentligen) Kan ju misstolkas. Säkerligen så är det viceversa åxå... 


Men iallafall. Hon har väldigt melodisk röst... Lyssnar kanske inte alla gånger, när dom bara Rablar ord, utan egentligt innehåll. Är skillnad när hon faktiskt snackar om seriös vetenskap... Är ju svårt för folk utan liknande kunskap att skilja på det?


DENNA =>



=


Barn som växer upp i missbruksmiljö http://web4health.info/sv/answers/add-children-effects.htm


https://lattattlara.com/utvecklingspsykologi/bowlbys-anknytningsteori/


Psykosocial miljö: http://www.psykologiguiden.se/rad-och-fakta/pa-jobbet/arbetsmiljo


Osv...



:)

Av Mikael - 18 september 2016 05:49

<-    ->


Undra hur vassa gaddar dom har   

Av Mikael - 18 september 2016 05:32

Så anser jag att för egen del, att det är Viktigt att ha väldigt bred och relativt djupgående teoretisk kunskap för att så rätt som möjligt: http://karlamclaren.com/the-six-essential-aspects-of-empathy-part-4-perspective-taking/


Om man Är påläst inom Soiologi, social psykologi, psykologi, anknytningteori, "Barn i missbrukarmiljö, neurologi osv... Sp blir inte Hennes video's så himla flummiga...



Jag tror hon förstår realistiskt att hon är VÄLDANS Clever, och Kan mycket om ovanstående. Men brottas mellan oron att Få en massa Tok följare... Emot folk som inte lyssnar och råkar illa ut.


Att Det är en sån fokus på matematik, som indikator för Hög intelligence för mig... Vilket psykotiskt psykfall som helst, som har tur med mategener, och tid att fördjuka kunskaper o skill, kirrar att bli bra på det... Men det påverkar ju inte artens överlevnad Nämnvärt. Vi klarar ju oss med Elektricitet - och 1950tal kunskaper... Mer än så behöver vi inte... Relativitet teorier osv... Är ju överflöd... 


Social hög intelligence är ett Måste... Insikt att miljöförstöring förstör forumet för social och biologisk interaktion... Är ju praktiskt... Äta tungmetaller och andas svavelsyra = Inte så CLEVER... ATT PSYKFALL SKA HA BETSEL PÅ SIG SÅ DOM INTE KAN PRATA, SAMT ISOLERAS FRÅN ÖVRIGA = TAR JAG SOM EN SJÄLVKLARHET FÖR ARTENS ÖVERLEVNAD... Är ju taskigt att Säga... MEN HEMSK SANNING...


10% PSYKFALL som styr...

80% MONGON SOM GÖR SOM BLI TILLSAGDA...

=


STÄLLET ÄR HELT PAJJAT! ERA SINNESRUBBADE PSYKFALL!   

Av Mikael - 18 september 2016 05:17

 


Att folk Lyder Auktoriteter = Att säkerställa att andra inte gör som Du skojjar om, Slänger ur dig för ögonblicket osv = FÖRSTÖR DIN EGEN SOCIALA IDENTITET TOTALT = GARANTERAT ANTI CRAZY     


Men faktiskt så tycker jag att man ska ha en Kommision i Sverige, som SPARKAR in dörren HOS CRAZY Och slänger dom i SVENSKA GITMO - HOTELL HILTON i Fantastisk tillvaro... Där dom inte kan få andra att må dåligt, manipulera andra, eller skada sig själva = VÄRSTA MARDRÖMMEN FÖR DOM!   


STANFORD EXPERIMENTET VISADE ATT CA 80% av befolkning LYDER BLINT OCH MÖRDAR UTAN PROBLEM... BARA MR KNOW IT ALL SÄGER TILL EN! (ERA USELESS PSYKFALL!) = NI ÄR BANNED ATT KOMMA I dit ni föreställer ER!! Era idioter! Att ni STÅR O SJUNGER I EN KYRKA OSV = SPELAR NOLL ROLL!!


INTE SJÄLVSTÄNDIG Core personlighet = HEJDÅ!

Av Mikael - 18 september 2016 05:15

Att jag driver med Galenskap nu bara... Har lixom inte ens ihjäl en liten fluga...   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards