Alla inlägg den 27 april 2016

Av Mikael - 27 april 2016 22:37

Istället för alla bedrövliga BECK kopior x1000?


Av Mikael - 27 april 2016 22:33



Humor o ironi funkar ju en bit som ventil.

Av Mikael - 27 april 2016 22:27

Hur kul att spela, när folk beter sig som dom gör??? Bjuda klubbar på skatte finansiering 1 år och köra med tomma läktare bara av PRINCIP!


Att det är dags att lära alla BARNEN hur man uppför sig utanför DÖRREN är ju ett tips. GUD'RUN SCHYMAN FATTAR JU DET!


Morser vet hur man ska göra   o kan ju knappast bli värre!


Av Mikael - 27 april 2016 22:24


Så undrar jag inte om det hade varit ett vettigare alternativ å sovit kvar i min Lada brasa... Svårt å förlika mig med hur man har lyckats sabba mig så mycket. Knark koket har inte bara fördelar som sagt. Men vad göra... Är ju som det är. Angermanagement är ju en Livsstil. Vem ska man rikta skiten emot? Är ju meningslöst vart det träffar. = Så man ska väl inte ta åt sig så speciellt här med vissa grejjer.

Av Mikael - 27 april 2016 22:17

http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/s%C3%A5-smugglas-knark-och-alkohol-mellan-norge-och-sverige-3351518


Varför Migrationsverket ska sköta det extra utöver vanlig tull. Hur ska dom hinna med vanligt annars??? Lätt för alla att bara skylla ifrån sig på dom som inte räcker till! Att man utnyttjar till max, överbelastning som är, är ju givet. Att skylla på flyktingar = EXTREM CYNISKT! SPARKA LITE FOLK SOM INTE GÖR NÅT O FRIGÖR PENGAR OCH RESURSER!


RÄCKER DET INTE MED 3 POLITIKER I HELA SVERIGE??? ÄR JU SAMMA LIKA HELA HELA TIDEN ENDÅ! OCH EFTER 700ÅR SÅ BORDE MAN VÄL FÅTT ORDNING PÅ BYROKRATI???


VAR UPPRIKTIG = ARBETSLÖSHET 7% KRAV FÖR ATT POLITIKERS PENG INTE SKA MINSKA I VÄRDE!! AV INFLATION! TOPPEN HEMSKT EKONOMISKT SYSTEM!

Av Mikael - 27 april 2016 22:05


https://polisen.se/Kontakta-oss/Polisstationer/Sodermanland/Katrineholm/


http://www.spmp.se/site/ (Hur många får INTE HÖRA ATT DOM ÄR "*HORA* OSV???) Att det är upprörande att någon får frispel som hamnar fel. Männskor är bara människor och inte robotar. Man tar aldrig upp hur det är för poliser när dom inte orkar med all skit längre. MAN SKA LÖSA DET MED EN KAMERA TILL! HUR MÅNGA DÖR I HJÄRTINFAKT/ATTACK OSV PGA ARBETSSTRESS - ANHÖRIG TRAUMATISERAD??? Frågar man dom så berättar dom faktiskt...


Våra stackars nalle poliser lokalt = Värsta trauma terapeuter   = Hade det inte varit för do, så hade jag nog fått total kortslutning.


Att fotbolls TITTARE = REV ARENA = VARDAGSMAT! 1 Polis fick kortslutning tillslut = HERRE GUDINNA VILKEN SENSATION! HEMSKT ATT DET GICK SÅ LÅNGT! Men jag kan faktiskt relatera! ATT dom stått ut med mig   när jag låna deras epost låda som KBT måltavla lol. Vilket tur för mig!   



Till dom   

Av Mikael - 27 april 2016 21:23

Ofta så enda som vet att du existerar = DIN MAMMA = VAR SNÄLL EMOT HENNE! ATT BEHANDLA ANDRA KVINNOR SOM SMUTS, LÄR VÄL KNAPPAST GÖRA HENNE STOLT = ORKA BRY MIG!


Tvingar nån att BLI FASTSPIKAD = ERAN PERVERSA NARCISISTISKA SADIST DRÖM = THATS IT!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards