Alla inlägg den 27 april 2016

Av Mikael - 27 april 2016 20:17

  

...

Av Mikael - 27 april 2016 20:10

  https://sv.wikipedia.org/wiki/Friedrich_Schleiermacher

  https://sv.wikipedia.org/wiki/Romantiken

  https://sv.wikipedia.org/wiki/Nationalism


?=!


Mjo... Alla som röstade på ??? =   


Ähh orka... Urkristendom. Annat än det...   Samma gäller alla de andra.   Blir lixom ingen kvar som kommer in.


Häxtro, nature religion osv är ju tipset...


  =>



Så, nu har jag fixat det åxå... ORDET: PUH! "NALLE PU RETORIK"

Av Mikael - 27 april 2016 20:07

MAn inte gör som vanligt, och kirrar Sig till Cursed people = 9 miljarder emot 10mille = Lär ju gå som det går...


Så får väl dom som är Permanent   Veta det... Så det bli mindre förvirring...

Av Mikael - 27 april 2016 20:00

https://sv.wikipedia.org/wiki/Slaget_vid_Poltava


1815 Svenska Bibelsällskapet bildas i syfte att sprida Guds ord till folket. Man trycker Karl XII:s Bibel i enkla massupplagor som säljs billigt eller skänks bort. Tre miljoner biblar sprids över landet. (Snarare sin egen propaganda!)


VILKET SNILLE! rådde brist på mat, ammunition och moral; ammunitionen skulle bara räcka för en drabbning. Trots det försökte man överraska de ryska utposterna, vilket misslyckades.


VANEFÖRESTÄLLNING SOM LEDER TILL FANTASI VICTORY INNAN DET HAR HÄNT??? SOM SEN I PRAKTIKEN BLIR SOM VANLIGT. KANSKE SKA DEPORTERA... Erhum skicka en ny arme med smörkniv att Ordna "ONE" Victory??? Ski-mask så är dom stealthade emot värmekamera osv...   Glöm inte att inte berätta om folkbokföring heller...


KAN INTE LÅTA BLI ATT GNÄLLA = SJUKDOM!

Av Mikael - 27 april 2016 19:40

Idioten som har Godman skapet lokalt ÄR TILLDELAD SIN POST AV SIN SOCIAL DEMOKRATISKA PARTI VÄN. TOTALT INKOMPETENT SOM SÅNGA ANDRA. HAR SVEA RIKE LAGBOK SOM PRYDNAD MEN HAR INGEN ANING OM VAR DET ÄR FÖR KONSTIGA MÖNSTER SOM ÄR I DEN (TEXT, MENINGAR OSV... PARAGRAFER MED LAGTEXT) ?FORMODAD ANALFABET? Som är en SNÄLL HARMLÖS TYP. FUNKTION??? NYKÖPING TINGSRÄTT BESTÄMMER VEM SOM FÅR BLI GOD MAN = MAN KAN BYTA UT LOKALA TJÄNSTEN EMOT EN PLASTLÅDA MED A4 SIDAN MED ANSÖKAN.


VERKAR VARA FÖR MYCKET FÖRBRYTARE SOM RÅNAR EN, SOM GOD MAN, ELLER UTSÄTTER EN FÖR ANNAN IDIOTI!


GER MIG BARA IMPULS ATT "KNOGJÄRNS KNOCKA VISSA" SÅ FUNKAR JU INTE ATT HA Å GÖRA MED DEM.


SKA KOLLA MED: http://www.personligtombud.se/ SÅ JAG SLIPPER BLI VANSINNIG PÅ SADIST FUCKERS TILL TOTAL IDIOTER TILL LÄKARE! SOM BORDE BLI AV MED LÄKARLEGITIMATION!


FÖRSTLAG??? ANSTÄLL AVRÄTTARE I STÄLLET!! NI VILL JU ATT FOLK SKA DÖ ERA VRICKADE SJUKA JÄVLA MONSTER!! HUR ERA FAMILJER STÅR UT MED ER ÄR FÖR MIG ETT MYSTERIUM, MEN DOM ÄR VÄL LIKA HEMSKA SOM ER???

Av Mikael - 27 april 2016 17:01

Alla gånger kanske inte är så himla trevligt att ha diverse folk om kring mig. Emotional 1024 schades of the emotional affect spectrum...


Ala http://webdesignskolan.se/webdesign/upplosning/upplosning.php = JAG VET UTSTUDERAT INGÅENDE EXAKT VAD DU TYCKER OM HELA DIN OMGIVNING   Samt om dig själv...  JAg har fått tvinga mig att lära mig EXTREM SOCIAL OUPPMÄRKSAMHET! BARA LÅSSAS ATT EN MÄNGD PSYKFALL (ENLIGT MIN NORM), INTE ÄR JUST DET!


MASSVIS AV KNARK OCH ZOLOFT HJÄLPER UTAN TVEKAN! Men vill inte pajja effekten av sista katastrof resa, så jag Undviker dom så gott det går istället.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards