Alla inlägg den 27 april 2016

...

Av Mikael - 27 april 2016 16:27

Av Mikael - 27 april 2016 16:25

Av Mikael - 27 april 2016 16:12

https://lattattlara.com/psykologiska-perspektiv/biologiskt-perspektiv/hjarnan-och-nervsystemet/ = Om kapput = Humör växlande.


Är ju helt klart stimulerande positivt och skräna om att Universum ska gå under. Men för egen del så får man inte ens ha ihjäl en liten blomfluga hemma (helst inte utomhus heller) hos mig, eller drälla runt med diverse skräp... Avslöjjande men men...   *ser oskyldig ut*.


Val av umgänge kan ju vara lite problematiskt ibland, eftersom Vissa fattar verkligen inte att man inte står ut med dom. Jag är ju en för snäll idiot, och har uppfostrat mig själv att vara tolerant och Artig. Vilket är en nackdel personligt, utan tvekan. Vidare utbildar mig till att VARA ETT RIKTIGT SVIN emot vissa, så DOM INTE MISSFÖRSTÅR! Och tror att jag vill ens VISTAS i samma land som dom... Inte så mycket att välja på där, men näromgivningen precis brevid mig kan Jag ju Verbal-Audiotiv Sanera => Vara extrem spydigt sarkastisk... ??? Vet inte om det funkar, men är ju helt klart Improved mestadels av tiden.


Är ju trist att känna att jag slänger alla män under bussen, men Vissa Skiter i att fatta, vilket dom har gjort hela livet, och kommer att fortsätta vad man än gör.


Dyker det upp religiösa fanatiker o knackar på min dörr, så får jag hoppas att jag hunnit att tjacka ett Läte åt dom att hälsa dom med => https://youtu.be/ibZlKMyRGwc   


Umgås hellre med: https://sv.wikipedia.org/wiki/Svavelsyra 

...

Av Mikael - 27 april 2016 11:12

Av Mikael - 27 april 2016 10:59

...

Av Mikael - 27 april 2016 10:43

...

Av Mikael - 27 april 2016 10:12

Från 2015-03 Hur det har blivit förändring för mig.


-Ekonomiskt: -1300 i månaden SAMT +5000 extra i skuld helt i ONÖDAN FÖR INGEN SJUKVÅRD FÅDD! KOMMENTAR PÅ AKUTEN = DU HAR ETT HJÄRTA SOM EN 20åring = VAR FAN HAR DU GÅTT I FÖR SKÖTERSKE SKOLA??? DET ÄR SYND OM DIG LILLE HJÄRTAT! UPGRADE MED VIDARE UTBILDNING SÅ DU FÅR EN ADEKVAT UTBILDNINGS GRUND = FOLK I STAN FÖRTJÄNAR KOMPETENT KUNNIG PERSONAL!


-Fysiskt: Fötter och händer tål inte kyla överhuvudtaget nu efter VÅRNÄS! +25celcius permanent skulle väl vara en trist Bra ide för mig att överväga. Hela termostat system i kroppen är helt urKajkat.


Hjärtat är lite mer sabbat, tillsammans med ytterligare Neurologiska Konsekvenser... Tack VARE ATT DET ÄR ETT PEST OCH KOLERA OMRÅDE SOM BORDE HA DÖMTS UT AV SMITTSKYDDS INSTITUTET! (VET INTE OM DET HÄR BLIVIT FÖRÄNDRING?)


ANDRA FYSIOLOGISKA SVÅRA SKADOR = SAMMA LIKA. NERVSKADOR HELA HÖGER SIDA! TILLSAMMANS MED SKELETT OCH MJUKDELS SKADOR! INTE FAN ÄR DET BÄTTRE. EN SYNUNDERSÖKNING SOM IDIOTERNA GAV MIG = BLIR DET JU INTE BÄTTRE AV.


-Emotionellt ska vi inte tala om. SNACKA OM ATT DOM ÄR KRONISKA MYTHOMANER MED VANEFÖRESTÄLLNINGAR! PÅ SOCIALA OCH VÅRNÄS! = FAKTA = INTE LÖGN! DOM STACKARA LIDER AV DÅLIGA ARBETSFÖRHÅLLANDEN, MED SÄKERLIGEN UNDERMÅLIG EKONOMI OCH NOLL UTSIKT FÖR VIDARE UTBILDNING, FAST I ETT REGID STATISK TÄNKANDE ATT ALLA ÄR ALKOHOLISTER OCH THATS IT AV PROBLEMATIK! MONOTONA SJUKVÅRD SPECIAL! TVÄRVETENSKAPLIGT VÄLUTBILDAT BEMÖTANDE KAN MAN GLÖMMA!


JAG HOPPAS BARA ATT INTE EN ENDA KVINNA ÅKER TILL VÅRNÄS = ENDA MAN KAN HOPPAS PÅ! TJACK/KEMIKALIEPUNDARE BÖR HÅLLA SIG BORTA ÅXÅ = KRÄV REMISS TILL STOCKHOLM! VARFÖR? =>


LIKNELSE: OM DU FÅR CANCER!!! INTE FAN GÅR DU TILL HJÄRTLÄKAREN!! SÄGER SIG SJÄLVT ATT FOLK HAR OLIKA BEHOV PGA FOLK ÄR JUST DET = OLIKA!! MEN DET SKITER MAN I PÅ VÅRNÄS = ENBART WE ARE ALL ALKISAR! cPTSD?? DET EXISTERAR INTE! HAR MAN NÅN PSYKITRI DIAGNOS SÅ ÄR TIPSET ATT UNDVIKA DET STÄLLET!


URSÄKT ATT MAN SÅG TILL ATT JAG HAMNA PÅ BL'a AKUT efter 9 dagar bara för hjärtat = KAN JAG GLÖMMA! ÄR DOM SOM ÄGER OCH RÅKAR NÅN ILLA UT = SKA MAN BARA SÄGA "TACK SÅ MYCKET, DET ÄR MITT EGET FEL!!!" = SER TILL ATT DET BLIR DET MED SÄKERHET NU PÅ MITT SÄTT! SÅ FOLK FÅR EN MEDVETEN VALMÖJLIGHET!!


BRA TIPS ATT LÄRA SIG INNAN: http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/h%C3%A4rskarteknikskola-orden-nej-och-tack-%C3%A4r-r%C3%A4ddningen-3351405


PLUGGA DETTA ÅXÅ: http://ickevald.net/perherngren/problem_i_vangrupper.htm


https://youtu.be/Ks-_Mh1QhMc AMY CUDDY - POWERPOSES = VETENSKAPLIGT BEVIS ATT HÄRSKARTEKNIK = DELAKTIG I DRÅP! ANSER JAG!


https://youtu.be/NLslB13b7GM MER AMY CUDDY


JAG FÖRBANNAD? DET MENAR DU INTE! FORSLA BORT FOLK RUSSIAN WAY ÄR JU ETT FÖRSLAG. DOM SOM SKADAR ANDRA MEDVETET = SLUTAR ALDRIG OM MAN INTE TVINGAR DOM ATT SLUTA!


INNAN MAN SLÅR UPP AA BÖCKER SÅ KAN MAN JU LÄSA DETTA!! https://bahaiprayers.wordpress.com/vad-ar-bahai/

Den första kristna urfolkskonferensen på svensk sida ägde rum i Vilhelmina 1997. http://www.samer.se/1137


ATT FYLLGUBBAR SNOR ÄR DET JU INGET TVIVEL OM!

SOM EMPAT SÅ ÄR JAG IDIOTISK OCH INTE FATTAR HUR MAN HATAR ANDRA = LÖSNING = FÅR SE TILL ATT DOM HATAR MIG = LÖST!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards