Alla inlägg den 10 september 2016

Av Mikael - 10 september 2016 16:14

Eftersom det kommer fram otroligt många Kvinnliga Kloka förebilder, så Är det självlösande Problematik till viss del. Med västvärlds Feminism - Om den nu är som US Vegan-Feminist Maffia.


Men med tanke på att POLITIK = HISTORISKT VARIT HERRKLUBB! Mindre än 100år sen kvinnor fick vara med att Rösta = Män i sverige har fått ha nått att säga i 600år innan det... ATT Feminism nu kanske inte är perfekt. TILLSAMMANS MED ALLA TOKIGA CRAZY RAGATOR SOM ÄR NARCISSIST (Psykopat) PADDOR!!! <--- Vissa av dem...


ÄR JU UPPENBART ATT DET GÅR ATT PRELIMINÄR DIAGNOSTISERA FOLK ONLINE, HEMMA I VARDAGSRUMMET (FÖRSÖKER VISA HUR FORT JAG SER GREJJER PÅ FOLK) = ÄR VÄL DÄRFÖR MAN TERRAR MIG SÅ MYCKET... ???


Hur narcissister och Crazy överhuvudtaget Vågar Stalka mig??? Finns inget man kan förstöra för mig... Jag skiter i allt av traditionellt värde, och har alltid gjort... ENDA MAN KAN TA MED SIG = EGEN KUNSKAP... Allt annat är bara extra... Trasslar man för mycket som siktar jag in mig på att returnera tjänsten = ÖDElägga ens tillvaro på rätt sätt tillbaks = Saftblandare på Narcissist Huvud så dom aldrig mer får tillfredställe från andra... Vilket måste vara Fruktansvärt Stressande...


Vad ska man göra? Hota att döda mig? Hade jag varit en Hund hade jag hamnat hos Veterinären för länge sen. För att avsluta fysiskt lidande... Blir förmodligen inte så Upprörd av det heller... Är ju dock ingen idiot som ger upp i första taget, pga jag tycker det är hysteriskt kul att leva. Just pga att man får chans att Testa i praktik, det man lär sig... Vilket väl är svårt som "Undead"   


Men för första gången sen ca 2000skiftet, så ÄR MEDIA RUMMET HELT JÄMNSPELT... OM Prinsessorna lär sig att Tackla NOLLOR OCH TROLL... På rätt sätt, så reder sig annat säkerligen ut åxå... Kunskapsmässigt...

Av Mikael - 10 september 2016 15:54

En Sticka av min sort... Grönögd, förmodligen Visuell inlärnings stil, Muskler - Så det räcker tydligen... (Urk så krävande att kirra. Tror inte kvinnor vanligtvis, vill ha så mycket??? Även om det är praktiskt). På samma sätt som det tydligen är SVÅRT FÖR FOLK ATT BLI SMÄLLFETA! Så finns det 1 annan kroppsTyp - MinimumFett och Muskelatur tar längre tid att kirra, upprätthålla... Benmuskler har Man ju oftast...


VILL PLUGGA OCH INTE LEVA PÅ NÅGON ANNAN!   Tar 7.30min att FATTA att hon är väldans clever...



Måste säga att jag gillar folk som kan bära sitt princess bagage själva... Vet inte hur det ligger till med Hon ovan. 19pannor och bor "hemma", fast föräldrar har frigång, så lillan får ta hand om sig själv = Är ju vuxen... Slänga ut kids idag, går ju inte pga bostadsbrist... O kids kan inte flytta heller hur som helst...  

...

Av Mikael - 10 september 2016 15:16

Höll på att MISSA... =

Vilket lustigt litet troll den där Hanne Kjöller ser ut s. med sin konstiga frisyr o blommiga klänning!
 
ATT DET ÄR JUST "TROLL" Som attackerar utseende. Kommentarer som inte är relevante aktuella ämne - Borde ju folk bara Ignorera... Han är bland annat - Talesperson för: https://www.youtube.com/channel/UCbUPL05at7bkaSokJ_wVl9A System Bolaget AB...   Hjärnskadad alkis med iq 70? Faktiskt relevant att undra, med tanke på all forskning...


Förstå vilken FANTASTISK TUR!


Thomas Beatie föddes som kvinna, genomgick en könsbytesbehandling, men utan att operera bort sina reproduktiva organ. Han träffar sin fru och de båda vill gärna ha barn, men hon har av medicinska skäl opererat bort sin livmoder. Ska någon bära och föda barnen får det bli han. Med hjälp av en spermadonator blev det så småningom hela tre telningar. http://www.dn.se/ledare/signerat/av-man-fodd/


https://sv.wikipedia.org/wiki/Hanne_Kj%C3%B6ller


Jag förbehåller mig således rätten att tycka att det finns en poäng med att skaffa barn under den period då man har som bäst möjligheter att klara såväl graviditet som småbarnsår. Att moder natur missade att det heller inte är vidare smart att hundraåriga män blir pappor är inte mycket att göra något åt. = LÖSNING =>

 


  GÖR NÅTT SJÄLVA - ERA LATMASKAR OCH ANVÄND HJÄRNA!

Av Mikael - 10 september 2016 15:04



<--- Bra o relevanta frågor från Steffo - Vi som Verkligen Gillar er, vill verkligen veta "idiotiska" saker som påverkar... Får väl skjuta på Martchen   

Av Mikael - 10 september 2016 14:53


Socio'Ekonomiskt =>





Av Mikael - 10 september 2016 14:37


Värsta jackpot   https://www.16personalities.com/sv/isfj-personlighet Vad kul   

Av Mikael - 10 september 2016 14:30


HAr mini spel i spelet åxå... - Eget orginellt Kortlir som jag gillar... Sen är det världens Grindar lir, som är neat o tacksamt åxå... Värt att lägga nån 100 sek på då och då...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards